5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
btw, sorry dat ik niet erder kon waarschuwen, maar zag dat er bij de meeting een paar mensen online zaten. hoopte dat zij iedereen daar wel zouden waarschuwen. maar nee hoor
Volgens mij was ik vandaag aan de beurt 115 km. waar je 100 mag.
A2 Eindhoven - utrecht ter hoogte van knooppunt vught. Goed verstopt
Zal nog wel iets gecorrigeerd worden denk ik.
Is mijn allereerste
bravo jongens van de acceptgiro-brigade
je moet ook blijven opletten als je hard rijd hessel
in ongeveer 15 jaar heb ik er 2 gehad maar dan met minder kilometers (ongeveer 200000 en dan de werkkilometers niet meegerekend) dus vandaar dat je nu al voor 3 personen de boel aan het spekken bent
edit: zijn er al 3 ipv 2 was de laatste al weer vergeten
Laatst gewijzigd door Kim [meganerat] op vr 10 mar 2006 22:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Hé Spee's sponsor. Meld je aan in het sponsorforum!
Hessel, schaf een quintezz rader alert aan. Deze zijn niet verboden, maar waarschuwd je wel voor de meeste vaste en mobiele flitslocaties!
Flitst er misschien iets minder tussendoor
ben vandaag misschien ook het haasje
wie weet wat ze voor een paal hebben geplaatst op de n206 richting leiden terhoogte van de afslag zoeterwoude dorp.
reed daar geloof ik iets te hard en zag een flits mag daar als ik het goed heb 80, heb alle tijd gedacht dat het een intensieteitsmeting was maar die flitsen niet hahaha
Laatst gewijzigd door Kim [meganerat] op wo 19 apr 2006 17:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Kim [meganerat] schreef:@ rianne is het 55 te hard of maar 5 km/uur
wie weet wat ze voor een paal hebben geplaatst op de n206 richting leiden terhoogte van de afslag zoeterwoude dorp.
reed daar geloof ik iets te hard en zag een flits mag daar als ik het goed heb 80, heb alle tijd gedacht dat het een intensieteitsmeting was maar die flitsen niet hahaha
als het er wel 1 is dan is het voor +/_ 40 km ( 230 pleuro's)
Let op, er wordt vandaag veel geflitst op de volgende wegen
A2 ter hoogte van Everdingen beide richtingen (70 km), 's hertogenbosch
A58 (volgens bronnen op 5 plaatsen) o.a. ter hoogte van Best en Oorschot in beide richtingen
Egonlaguna schreef:Let op, er wordt vandaag veel geflitst op de volgende wegen
A2 ter hoogte van Everdingen beide richtingen (70 km), 's hertogenbosch
A58 (volgens bronnen op 5 plaatsen) o.a. ter hoogte van Best en Oorschot in beide richtingen
Hector heet het allernieuwste snelheidscontrolesysteem die, éénvoudig te
te plaatsen is op de achterzijde van de bekende hectometerbordjes.
Hector heeft zijn naam schijnbaar te danken aan de combinatie van het groene
bordje en het gevreesde bewakingssysteem langs het ijzeren gordijn, ten tijde
van de koude oorlog. Wrang genoeg om dit weer in een vrije wereld terug te
zien ten behoeve van snelheidscontroles en meer want.. Hector is niet zomaar
een systeem.
De werking is te vergelijken met de tijdnoteringen die bij sporters worden ge-
bruikt bv. op de ijsbaan, de gemeten snelheid is tot op 5/ooo sec. te meten wat
een te verwaarlozen afwijking geeft van 0,0066 km/uur. De gebruikelijke af-
wijkingsberekening is hiermee tot nul terug gebracht. Het systeem is ook niet
meer op tijd traceerbaar want hij meet haaks op de weg, uw detectie apparatuur
zal hier pas 5 meter voor het bordje op reageren. Het bijzondere van Hector is,
dat het onderling en landelijk kan communiceren met het netwerk van computers
van de KLPD en zal na de proefperiode van Maart 2006 direct overgaan tot een
landelijke dekking met in totaal 1406 Hectors.
Het systeem is zéér goedkoop , gemakkelijk te plaatsen en geeft een besparing
alléén al van 190 controleambtenaren, bovendien behoeft het toezicht geen spe-
caal personeel meer. Verwerking van de gegevens wordt automatisch verzonden
naar CJIB te Leeuwarden.
Het maakt deel uit van het regeringsbeleid, deze controles te laten uitvoeren door
lager personeel, om daarmee de KLPD meer tijd en ruimte te geven voor intensie-
vere mobiele controles op de wegen. Totaal kunnen er door de besparingen ruim
900.000 manuren extra ingezet worden op de weg zelf. Met deze extra mankracht
en het nieuwe landelijke totaal-systeem zal dit ruimschoots gaan voldoen aan het
beoogde doel van Justititie en Verkeer en Waterstaat het aantal boetes voor 2006
op 15 miljoen te brengen ( een verhoging van 4 miljoen t.o.v. 2005)
Op dit moment is het systeem in een controlefase op alle wegen met de befaamde
groene ( hector) bordjes en in combinatie met de grote borden; snelheidscontrole.
Pas dus op voor deze hond met ingang van de volgende maand want hij bijt al
bij 3 km. te hard en ligt gemiddeld om de 22 kilometer op de loer.
Er worden video cameras geplaatst die niet meer met het oog of op de stinger te herkennen zijn. Op grond van de nieuwe wetgeving kunnen hierdoor nog meer overtreders van de maximum snelheid worden geverbaliseerd.
Ook het dicht op de voorganger rijden en het rechts inhalen kunnen hiermee geregistreerd worden.
Met deze video-beelden zullen overtreders nu nog zwaarder en sneller worden bestraft. (D.W.Z. BINNEN 4 DAGEN EEN PROCESVERBAAL IN DE BUS.)
heb vaker van dat soort mailtjes gehad, ook een keer gecontroleerd tijdens een lange rit. op de plaatsen die in de mail staan stond dus niets en waar ze wel stonden werdt er niets vermeld.
dus even kijken of er in de buurt eentje staat en of het klopt, anders gewoon weggooien dat mailtje.
ondertussen weet je toch wel hoe zo'n ding er uit ziet??? gewoon goed kijken, niet te hard rijden of een betrouwbare bron raadplegen.
Kim [meganerat] schreef:
het ziet er naar uit dat ik geluk heb
heb nog geen bericht ontvangen en nog een paar keer gekeken hoe het met die paal zit.
het is waarschijnlijk toch een intensieteit meting. heb er verschillende wagens hard door zien rijden en geen flitsen . was dan toch het licht van een achterligger die precies over een bobbel reed
sorry voor jullie, om de pijn te verachten voor het plezier dat je zou hebben gehad als het wel een flitspaal was