ACT: Algemeen Chat Topic. I
In Amerika zijn ze er misschien wat makkelijk mee maar bij zo'n geval als waar we het hier over hadden, duidelijk dat hij niet spoort en schuldig is.Hessel schreef:heren heren, dit is niet echt een discussie waar wat uitkomt. Ik ben tegen de doodstraf om het feit dat het onherroepelijk is......hoeveel mensen zijn er in the usa al onterecht ter dood gebracht.
Natuurlijk denk ik ook weleens![]()
![]()
, maar een levenslange gevangenisstraf is veel confronterender, je hebt immers lange tijd om je zonden te overdenken, dan de doodstraf
Opruimen die zooi, scheelt een boel geld wat wij moeten betalen... (Naja in dit geval de zuider-buren)
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
andere 19's hebben trommels achter, de 16v schijvenNenad1916v schreef:Iemand??Nenad1916v schreef:Hallo,
ff vraagje: is een achteras/ophaning gebeuren van een gewone R19 1.7 of 1.4 overzetbaar op een 19 16v?
Alvast bendankt.
weet niet of er andere verschillen zijn, maar ik zou neit weten waarom je een as van een 1,7 of 1,4 onder je 16v zou willen?
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Niet alleen trommels verwacht ik. Zal ook een verschil in de torsiestaven zitten. As van een 1.7 zou ik persoonlijk niet toepassen.Paul1916v schreef:andere 19's hebben trommels achter, de 16v schijvenNenad1916v schreef:Iemand??Nenad1916v schreef:Hallo,
ff vraagje: is een achteras/ophaning gebeuren van een gewone R19 1.7 of 1.4 overzetbaar op een 19 16v?
Alvast bendankt.
weet niet of er andere verschillen zijn, maar ik zou neit weten waarom je een as van een 1,7 of 1,4 onder je 16v zou willen?
Gr.Frits
Project: GTT Blue Sport
Hessel... ik ben het helemaal met je eens!Hessel schreef:heren heren, dit is niet echt een discussie waar wat uitkomt. Ik ben tegen de doodstraf om het feit dat het onherroepelijk is......hoeveel mensen zijn er in the usa al onterecht ter dood gebracht.
Natuurlijk denk ik ook weleens![]()
![]()
, maar een levenslange gevangenisstraf is veel confronterender, je hebt immers lange tijd om je zonden te overdenken, dan de doodstraf

Justitie is gewoon veel te laf en te slap. Zo leren ze het nooit af.
Stelen is hand afhakken...
Moord is doodstraf...
Dat slappe gedoe hier in NL
Sorry dat moest ik ff kwijt, gister is er hier ingebroken in de garage!
Moord is doodstraf...
Dat slappe gedoe hier in NL

R5GTT phase2
-jo- schreef:niks speciaals, wordt een gewoonte.Egon schreef:'k heb getwijfelt over belgie ...
We hebben al maanden geen regering, stel je dat eens voor. Dat kan alleen in belgië. We mogen wel netjes verder blijven betalen aan vanalles en nog wat.
Ja dat duurd ondertussen ook weer al even, gaat al richting 150 dagen ofzo toch?? kvraag me af hoe lang het nog is voor ze het eens in 2en delen met franstalig en nederlandstalig deel. Zo als het nu gaat schiet het ook niet echt op volgens mij
R5GTT. Drive it like you stole it
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Chris@R5 schreef:Ik check nog even mijn oude GTE Blue Sport op rdw.nl, maar die zegt de auto niet meer te kennen. TJ PP 84 is ter ziele gegaan denk ik...
Stuur mij is een PM met het kenteken en de datum dat jij hem hebt verkocht.
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
Barf...KoenGTT schreef:Justitie is gewoon veel te laf en te slap. Zo leren ze het nooit af.
Moord is doodstraf...
Dat slappe gedoe hier in NL![]()
Wat hebben ze gejat?
zijn altijd kl@#$te situatiesSteven schreef:Barf...KoenGTT schreef:Justitie is gewoon veel te laf en te slap. Zo leren ze het nooit af.
Moord is doodstraf...
Wat hebben ze gejat?

Alleen een schuurmachine (nieuwe)... Gelukkig was alles net opgeborgen omdat me vader afgelopen weekend moest racen. Hij is overigens voor de tweede achtereenvolgende keer kampioen geworden van divisie 3.Steven schreef:Barf...KoenGTT schreef:Justitie is gewoon veel te laf en te slap. Zo leren ze het nooit af.
Moord is doodstraf...
Wat hebben ze gejat?
R5GTT phase2
-
- Contacteer:
Ik weet niet wat dit was, maar t is niet goed in ieder geval 
[img]http://www.nufoto.nl/wp-content/uploads ... ijk-01.jpg[/img]

-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
hij zegt toch racenHessel schreef:divisie drie? cross??

divisie 3 van de youngtimers
hoeveel auto's rijden er in die divisie?
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
zou die kapot zijn?Paul1916v schreef:Ik weet niet wat dit was, maar t is niet goed in ieder geval
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Contacteer:
volgens mij is dat kapotte ding op de vrachtwagen geklapt? ten minste, zie allemaal blauwe zooi liggen, en de alfa is zwart

-
- Über-Spammer
- Car: renault 5gt turbo
- Contacteer:
Luco/Alpine-racer schreef:hij zegt toch racenHessel schreef:divisie drie? cross??![]()
![]()
![]()
divisie 3 van de youngones??
hoe veel auto's rijden er in die divisie?
best lastig verder lezen dan mijn neus langs is....en dat is lang

Hessel; trotse oom van Fedde van Dreveldt
Lijkt een beetje op iets wat vroeger een Smart geweest zou kunnen zijn. Het is bijna niet meer te herkennen. Je vraagt je af hoe de inzittenden hier vanaf zijn gekomen.Paul1916v schreef:volgens mij is dat kapotte ding op de vrachtwagen geklapt? ten minste, zie allemaal blauwe zooi liggen
-
- Contacteer:
niet goed#Ron# schreef:Lijkt een beetje op iets wat vroeger een Smart geweest zou kunnen zijn. Het is bijna niet meer te herkennen. Je vraagt je af hoe de inzittenden hier vanaf zijn gekomen.Paul1916v schreef:volgens mij is dat kapotte ding op de vrachtwagen geklapt? ten minste, zie allemaal blauwe zooi liggen

-
- Über-Spammer
- Car: renault 5gt turbo
- Contacteer:
nope was dodelijkPaul1916v schreef:niet goed#Ron# schreef:Lijkt een beetje op iets wat vroeger een Smart geweest zou kunnen zijn. Het is bijna niet meer te herkennen. Je vraagt je af hoe de inzittenden hier vanaf zijn gekomen.Paul1916v schreef:volgens mij is dat kapotte ding op de vrachtwagen geklapt? ten minste, zie allemaal blauwe zooi liggen

Hessel; trotse oom van Fedde van Dreveldt
Hessel schreef:nope was dodelijkPaul1916v schreef:niet goed#Ron# schreef:Lijkt een beetje op iets wat vroeger een Smart geweest zou kunnen zijn. Het is bijna niet meer te herkennen. Je vraagt je af hoe de inzittenden hier vanaf zijn gekomen.Paul1916v schreef:volgens mij is dat kapotte ding op de vrachtwagen geklapt? ten minste, zie allemaal blauwe zooi liggen
Niet echt gek als je die auto zo ziet zeg

R5GTT. Drive it like you stole it