Ja dat zijn ze.....maar ik weet dat Jeroen meer Simca's rally heeft
Dus geen idee of t het dezelfde auto is als jij bedoelt...

Had die zijn caravan erachter hangenJochem de Haas schreef:Gister tijdens de CRS ALPINE rally...
Alpine GTA vs megane rs phase 1..... 4-4
Meerdere keren vanuit situaties tijdens de rit gas gegeven
T ging steeds nagenoeg gelijk op....of Nico nou voor me reed of achter mee reed...
Paar keer van 20 naar 160 .....
Dan moet je ook een 335 of 335D kopenLuco/Alpine-racer schreef:3) BMW 330 zijn ook trage hokken, zelfs op een nat wegdek was die met de 5 gewoon op te duwen, niet kopen dus, zonde van je geld
ja met fohn. Rollende start pak ik hem wel maar boven de 100 lopen die krengen erg hard. Zag later ook nog een dikke 6 serie die meedeed. Moest alleen mijn afslag al hebben. Denk toch dat die bmw rijder wel gedacht heeft waarom hij niet loskwam van het clio'tje.Adinsx schreef:Met je Clio RS?
Een beetje frisse 335i zou toch wel leuk harder lopen, zeker vanaf 100 km/u.
Edit: volgens mij vergeet ik dat er een Föhn op jouw Clio zit?![]()
was je op de fiets?Mrtn schreef:Ik ben bij het stoplicht verslagen door een Prius
Zelfs de mijne is dan sneller!Maarten-Jan schreef:Nou dan is er wat met die aldi aan de hand, met de laguna (type I, 1.9 dci met chipkuur) heb ik nooit moeite gehad met een prius en er ben er genoeg tegengekomen die het geprobeerd hebben.
(Met de polo verlies ik het altijd wel overigens)
Dat is zon 1,5 14% reuteltorreltje? Die red ik wel hoorArno17 schreef:Zelfs de mijne is dan sneller!Maarten-Jan schreef:Nou dan is er wat met die aldi aan de hand, met de laguna (type I, 1.9 dci met chipkuur) heb ik nooit moeite gehad met een prius en er ben er genoeg tegengekomen die het geprobeerd hebben.
Neen, dit is is geen 14% auto.Mrtn schreef:Dat is zon 1,5 14% reuteltorreltje? Die red ik wel hoorArno17 schreef:Zelfs de mijne is dan sneller!Maarten-Jan schreef:Nou dan is er wat met die aldi aan de hand, met de laguna (type I, 1.9 dci met chipkuur) heb ik nooit moeite gehad met een prius en er ben er genoeg tegengekomen die het geprobeerd hebben.
Dat zijn ook trage hokken zeg! Alleen een GTA komt goed uit de startblokken. Die houd je niet zomaar even bij.LuukRS schreef:Zojuist uit mijn werk een Alfa 147 geen idee welke motor ik gok een 2.0