Mooi filmpje , wel erg slim opgelost door die agenten.
Als je met zo een auto een beetje kan rijden kan je die burgerbak waar die agenten in rijden echt wel los rijden lijkt me
tja, wel mooi dat ie hem dan even in de vangrail parkeert (Y)
Ik ga meedoen aan het circuit rijden op spa francorchamps (Journée Passion) na de uitnodiging van Renault, echter stellen ze een "racehelm" verplicht. Ik neem 2 passagiers mee, dus heb 3 helmen nodig. Iemand enig idee hoe ik aan 3 helmen kom? (Ergens te huur wellicht?). Had wel verwacht dat je die terplekke kon huren daar, maar daar is geen melding van gemaakt. Thx!
Sander2 schreef:Ik ga meedoen aan het circuit rijden op spa francorchamps (Journée Passion) na de uitnodiging van Renault, echter stellen ze een "racehelm" verplicht. Ik neem 2 passagiers mee, dus heb 3 helmen nodig. Iemand enig idee hoe ik aan 3 helmen kom? (Ergens te huur wellicht?). Had wel verwacht dat je die terplekke kon huren daar, maar daar is geen melding van gemaakt. Thx!
Gewoon je brommerhelm mee, als je maar iets op je pan hebt.
Ze verwachten echt geen fia-gekeurde helm hoor
Verder vind ik het altijd onverstandig om met iemand op de achterbank over een circuit te gaan. Ongeacht van je eigen rijstijl, weet je niet watvoor gekken er nog meer op de baan zijn en achterin zit je altijd nadelig als er wat gebeurt.
Sander2 schreef:Ik ga meedoen aan het circuit rijden op spa francorchamps (Journée Passion) na de uitnodiging van Renault, echter stellen ze een "racehelm" verplicht. Ik neem 2 passagiers mee, dus heb 3 helmen nodig. Iemand enig idee hoe ik aan 3 helmen kom? (Ergens te huur wellicht?). Had wel verwacht dat je die terplekke kon huren daar, maar daar is geen melding van gemaakt. Thx!
Gewoon je brommerhelm mee, als je maar iets op je pan hebt.
Ze verwachten echt geen fia-gekeurde helm hoor
Verder vind ik het altijd onverstandig om met iemand op de achterbank over een circuit te gaan. Ongeacht van je eigen rijstijl, weet je niet watvoor gekken er nog meer op de baan zijn en achterin zit je altijd nadelig als er wat gebeurt.
tja, brommer helm had ik vroeger wel, nu niet meer. Zoek dus eigenlijk een plek in de buurt (Den Haag e.o.) om het te huren.
HEb gisteren een Lacie 320Gb gekocht, wat data erop gezet, en nu heeft ie ineens allemaal schrijffouten en krijg ik contant errors: kan het niet meer kopieren, problemen I/O , kan niet lezen daar, scandisk geeft beschadigde clusters etc .... wat een zeik?
haha 94% en ik zet nederland weer op de kaart en moet als bner regelmatig vluchten naar een van mijn buitenhuizen
en alle losbandige vroeuwen jagen op me
Riël Notermans schreef:Iemand ervaring met externe HD's?
HEb gisteren een Lacie 320Gb gekocht, wat data erop gezet, en nu heeft ie ineens allemaal schrijffouten en krijg ik contant errors: kan het niet meer kopieren, problemen I/O , kan niet lezen daar, scandisk geeft beschadigde clusters etc .... wat een zeik?
Ik heb er zelf geen ervaring mee maar de berichten die ik er over gehoord heb waren wel goed... Ik gok dat je gewoon pech gehad hebt met een misbaksel, terug naar de winkel dus
aangezien het de laatste dagen in de ochtend toch wat fris is in de auto, doe ik ff de verwarming aan, maar die ruikt echt nogal muf. Zo erg zelfs dat ik m niet warmer zet dan 1/3 a 1/2 van t totaal anders is et niet te houden. Wil daar eigenlijk vanaf, maar is het dan het verwarmingselement wat gewoon oud en vies is of zijn de kanalen waar de lucht doorstroomt gewoon goor?