Thursday Nightmeeting Maastricht. I
patrick, gaat het een beetje jong? Kieteldood?
Waarom vind je het zo grappig? 't is dat 't me wel boeiend lijkt iets voor de club te doen en meehelp in het bestuur. Dan krijg je een moderatording kado. Snap je?
Waarom vind je het zo grappig? 't is dat 't me wel boeiend lijkt iets voor de club te doen en meehelp in het bestuur. Dan krijg je een moderatording kado. Snap je?
-
Ik denk dat we dat maar moeten verschuiven naar volgend jaar, mischien ergens in januari ofzo....Michel S. schreef:Zo wilde het nog even hebben over ons bezoek bij de belgische jongens. Ziet er naar uit dat ik zaterdag toch niet kan. Geen mogelijkheid om het een ander keer te doen? Want ik wil wel eens daarheen.

-
Lijkt me strak. ik denk niet dat het er dit jaar nog van komt en we moeten zekers langsgaan!!!Patrick L. schreef:Ik denk dat we dat maar moeten verschuiven naar volgend jaar, mischien ergens in januari ofzo....Michel S. schreef:Zo wilde het nog even hebben over ons bezoek bij de belgische jongens. Ziet er naar uit dat ik zaterdag toch niet kan. Geen mogelijkheid om het een ander keer te doen? Want ik wil wel eens daarheen.

@ Patrick21Turbo: rob.h is een maat van mij en nog maar pas op het forum en een paar keer bij TNM geweest
is prima dan ben ik ook van de partijPatrick L. schreef:Ik denk dat we dat maar moeten verschuiven naar volgend jaar, mischien ergens in januari ofzo....Michel S. schreef:Zo wilde het nog even hebben over ons bezoek bij de belgische jongens. Ziet er naar uit dat ik zaterdag toch niet kan. Geen mogelijkheid om het een ander keer te doen? Want ik wil wel eens daarheen.

Zie je wel wat voor tiepe JIJ bent 

Hey boy, slecht nieuws, die zwarte R5 Copa gaat niet door! want die kerel wou hem het liefst zelf houden! Echt klote!!!!! Dan mar weer op zoek naar een andere mooie! Weet er iemand eentje te staan?
Enne donderdag ben ik er niet bij, i.v.m. de verbouwing in ons nieuwe huisje!
See ya
See ya

Iets nieuws om mee te spelen!!!!
Egid, op marktplaats staan een paar koopjes geloof ik.Egid schreef:Hey boy, slecht nieuws, die zwarte R5 Copa gaat niet door! want die kerel wou hem het liefst zelf houden! Echt klote!!!!! Dan mar weer op zoek naar een andere mooie! Weet er iemand eentje te staan?
See ya
He een beetje rustig!Rob.H schreef:patrick 21TURBO schreef:who the f... is rob hRob.H schreef:Wat is een Pm en wat kan ik ermee?
ho heejjjjjjjjj wat rustig,ik vraag gewoon wie rob H is,hebben wij bij elkaar in de klas gezeten??
5 GT TURBO '87, 5 GT TURBO '89, 5 GT TURBO EVO '87, E.B.S. GT TURBO '87
Oke mensen ff over het grieken morgenavond.
De mensen die zich hebben opgegeven zijn
Patrick B
Wilco
Danny
Michel
Marco
Voor deze mensen is er gereserveerdt.Morgenavond om 20:00 bij grieks restaurant athene,bijdeze wil ik dan ook afspreken om tegen 19:15//19:20 af te spreken bij de geuselt op onze eigen parkeerplaats
.
Wel een beetje jammer van de opkomst maar ja,maybe volgend jaar beter.Voor de mensen van het grieken see ya morgenavondt.
Patrick B
Wilco
Danny
Michel
Marco
Voor deze mensen is er gereserveerdt.Morgenavond om 20:00 bij grieks restaurant athene,bijdeze wil ik dan ook afspreken om tegen 19:15//19:20 af te spreken bij de geuselt op onze eigen parkeerplaats

Wel een beetje jammer van de opkomst maar ja,maybe volgend jaar beter.Voor de mensen van het grieken see ya morgenavondt.
toppiemarco schreef:Oke mensen ff over het grieken morgenavond.
Patrick B
Wilco
Danny
Michel
Marco
Voor deze mensen is er gereserveerdt.Morgenavond om 20:00 bij grieks restaurant athene,bijdeze wil ik dan ook afspreken om tegen 19:15//19:20 af te spreken bij de geuselt op onze eigen parkeerplaats.

Zijn jullie opeens allemaal vrijgezel, of mogen de vrouwtjes er niet meer bij staanmarco schreef:Oke mensen ff over het grieken morgenavond.
Patrick B
Wilco
Danny
Michel
Marco
Voor deze mensen is er gereserveerdt.Morgenavond om 20:00 bij grieks restaurant athene,bijdeze wil ik dan ook afspreken om tegen 19:15//19:20 af te spreken bij de geuselt op onze eigen parkeerplaats.

Misschien dat Luc ook nog komt. Heb het hem doorgegeven. Maar hij moest nog even kijken.
See you all tonight.
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
ho heejjjjjjjjj wat rustig,ik vraag gewoon wie rob H is,hebben wij bij elkaar in de klas gezeten??[/quote]
Nee ik geloof het niet! Ik heb ik elsloo, beek, stein en sittard op school gezeten. Kan me geen patrick herinneren.
Nee ik geloof het niet! Ik heb ik elsloo, beek, stein en sittard op school gezeten. Kan me geen patrick herinneren.
Nee ik geloof het niet! Ik heb ik elsloo, beek, stein en sittard op school gezeten. Kan me geen patrick herinneren.[/quote]Rob.H schreef:ho heejjjjjjjjj wat rustig,ik vraag gewoon wie rob H is,hebben wij bij elkaar in de klas gezeten??
hahaha,kee dan
voske schreef:marco schreef: het grieken morgenavond.
Waar zeten we de auto's ??
lijkt me gewoon het beste om em op de markt te zetten,is 's avonds vrij parkeren(mits geen koopavond is)en is vrijwel altijd plek(mist geen koopavond is)
weet iemand toevallig of er koopavond is morgenavond?

-
ja morgenavond is koopavondpatrick 21TURBO schreef:voske schreef:marco schreef: het grieken morgenavond.
Waar zeten we de auto's ??
lijkt me gewoon het beste om em op de markt te zetten,is 's avonds vrij parkeren(mits geen koopavond is)en is vrijwel altijd plek(mist geen koopavond is)
weet iemand toevallig of er koopavond is morgenavond?
ikke zal er weer niet zijn
,ga met de vrouw en kids de stad in wat winkelen.Tis de laatste tijd niet meer zo gezellie op de t.n.m.Daarom zal ik de eerste paar weken/maanden ff skippen.Maandag lekkel op vakantie
RUST
.Greetz en maybe tot een andere t.n.m, in een volgend jaar
greetz and see ya

greetz and see ya
-
- Car: Renault 5 GT Turbo
Kut maar helaas ik zal morgen niet mee kunnen grieken solly people boyyo ik zie je nog wel voor je vakantie kom zondag effe langs als je teminste dan nog thuis bent?
I now

-
Tja, de sfeer kan beter, maar daar moeten we allemaal aan werken.
Ik kom straks mischien ff langs als er nog iemand is, zit nu op mijm werk,
mzzl
Ik kom straks mischien ff langs als er nog iemand is, zit nu op mijm werk,
mzzl
sow hey was super druk gisteren, was echt wel vet, snap niet waar ze allemaal vandaan kwamen, maar was wel vetjes, weer leuke mobieles kunnen bewonderen en de dumpvalve is ook leuk (thanx wilco) en tot vanavond bij de griek voor de degene.
groetjes
groetjes