ACT: Algemeen Chat Topic deel 2
Ow kut jacco dat meen je toch niet serieus ???
WErkelijk waar, wi ejat er nu een 16v. En ook nog kut dat was een prima exemplaar.
Hopen dat ie gauw ergens opduikt!
WErkelijk waar, wi ejat er nu een 16v. En ook nog kut dat was een prima exemplaar.
Hopen dat ie gauw ergens opduikt!
-
Meen je niet! Teringlijers!
Poten af van andermans eigendommen!
Succes Jacco.

Succes Jacco.
ligt ook niet ver van mijn werk en de weg waar ik overheen rij naar werk/huis
-
jouw loods is dat groene ding op de foto`s ?Steven schreef:Lekker die random landende vliegtuigen, dat ding heeft op een haar na mijn garage gemist.
Ding ligt serieus op 300 meter ervandaan ofzo
vlakbij de rotonde richting driemerenweg, boesingeliede, badhoevedorp (richting loods) toch?
-
- Contacteer:
Hihi net voor het eerst mijn auto staan wassen, toch wel leuk, en andere kant weer shit want dat zie je alle kleine plekjes weer. 

-
Joopieboy schreef:Hihi net voor het eerst mijn auto staan wassen, toch wel leuk, en andere kant weer shit want dat zie je alle kleine plekjes weer.
Bij de openingsmeeting kun je vanaf 25 euro deukjes laten restylen!
-
Joopieboy schreef:Hihi net voor het eerst mijn auto staan wassen, toch wel leuk, en andere kant weer shit want dat zie je alle kleine plekjes weer.
Bij de openingsmeeting kun je vanaf 25 euro spotrepair laten uitvoeren!
Laatst gewijzigd door Willeon de Zoete op wo 25 feb 2009 17:20, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Moderator
- Car: Megane
ik zeg koopie!! Enuh ik spreek ui eigen ervaring da die gozer echt goed isWilleon de Zoete schreef:Joopieboy schreef:Hihi net voor het eerst mijn auto staan wassen, toch wel leuk, en andere kant weer shit want dat zie je alle kleine plekjes weer.
Bij de openingsmeeting kun je vanaf 25 euro spotrepair laten uitvoeren!

Passagierslijst online en nieuwsupdate om 16.54 zegt dat er in het ziekenhuis in Utrecht 1 van de gebrachte passagiers is omgekomen! Ik heb die ambulances wel langs horen komen, werk vlakbij het ziekenhuis.
http://sites.google.com/site/planecrash ... passengers
http://sites.google.com/site/planecrash ... passengers
-
- Über-Spammer
ja, Leepu komtMerijn schreef:Restylen nog wel! Maken ze er andere vormen van?![]()
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Zojuist eens wat offertes vergeleken met mijn pa.Tim_Coupe schreef:Unive ben ik zelf erg tevreden over. Goede service en niet echt gekke prijzen
Via Nationaal Spaarfonds (onderdeel van Delta Loyd) ben ik met een all risk verzekering € 35,- goedkoper uit dan bij mijn vorige verzekeraar Interpolis.
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
Wat wil je hebben?antoine schreef:Als jij iets kan aanschaffen daar, voor een leuke prijs, heb ik hier iets van chome staan wat je mag HEBBEN.Luco/Alpine-racer schreef:Er zijn genoeg mensen die aan spullen in Dieppe kunnen komen buiten de dealer omArco Straver schreef:![]()
Alleen rechtstreeks via Renault Sport in Dieppe dacht ik. (al zijn sommige artikelen wel via de dealer te bestellen) Kwestie van proberen.
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Interpolis = AchmeaRonnie schreef:Zojuist eens wat offertes vergeleken met mijn pa.Tim_Coupe schreef:Unive ben ik zelf erg tevreden over. Goede service en niet echt gekke prijzen
Via Nationaal Spaarfonds (onderdeel van Delta Loyd) ben ik met een all risk verzekering € 35,- goedkoper uit dan bij mijn vorige verzekeraar Interpolis.
glashelder

Waarom?? Gewoon omdat het kan!
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
Ook in verzekeringen geldtWouter de Wit schreef:Interpolis = AchmeaRonnie schreef:Zojuist eens wat offertes vergeleken met mijn pa.Tim_Coupe schreef:Unive ben ik zelf erg tevreden over. Goede service en niet echt gekke prijzen
glashelder
GOEDKOOP IS DUURKOOP
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Laat ik het zo zeggen, als ik met dezelfde voorwaarden bij een ander €35,- goedkoper uit ben, bij een firma die ook nog een onder een van de bekendere verzekeringsmaatschappijen valt (wat overigens niet per definitie iets wilt zeggen) dan houd ik toch mooi een kleine € 400,- op jaarbasis over. En of die maatschappij bij evt. schade beter of slechter handelt als een andere maatschappij, dat zal de toekomst (hoop ik) niet hoeven uitbrengen.
Resultaat:-jacco- schreef:mocht iemand de zwarte 19 16v chamade met kenteken FH-FZ-39 Tegen komen: rij hem klem en sla de klauwen eraf van de bestuurder... Die auto is nog steeds van mij namelijk... Vanmorgen gestolen uit leerdam rond een uur of 6...
* Slot van het hek opgeslepen met (elektrische) slijptol.
* Xantia ruit ingetikt om aan de kant te duwen (de straat op).
* Saxo opengemaakt (ANWB style) om naar voren te duwen (stond voor de 19).
* Peugeot 206 opengemaakt (ANWB style) om de accu uit te halen (voor in de 19).
* 19 16V

Ik snap het niet meer hoor

Zoveel moeite voor zo'n auto

Morgen komt de expert langs, dus we wachten het maar ff af

1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
-
- Über-Spammer
- Car: renault 5gt turbo
- Contacteer:
tsja te triest voor woorden, jij een auto minder, Beau met veel schade.....en hij zal idd wel uit elkaargetrokken worden voor onderdelen!

Hessel; trotse oom van Fedde van Dreveldt
-
- Car: Renault Clio III RS
Mmm contact gehad met Björn. Via Renault Nederland kost het onderdeel 19% duurder dan bij wanneer je het via Renault sport zelf besteld.Arco Straver schreef:Je komt dan uit op race/rally teams of contactpersonen die wel toegang hebben tot "Dieppe" ....
Maar bedoel jij spullen hiervandaan ?? http://shop-competition.renault-sport.com/
Zaterdag maar ff lang Zevenhuizen denk ik.

Net een afspraak gemaakt met Herman, as zaterdag ben ik welkom.

Net mijn dashboard naar een flock bedijf gebracht, dus de clio komt er weer netjes uit te zien zo rond de RTC meeting.
Laatst gewijzigd door antoine op do 26 feb 2009 12:34, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Kan iemand me zo vertellen wat het kost om een klein pakketje naar België te sturen? En gaat dat gewoon via TNT?
Edit: heb het denk ik al gevonden.
Bestemming Per Pakket Per kg
België € 13,37 € 0,92
€ 13,37 + bv. 1kg x € 0,92
Edit: heb het denk ik al gevonden.
Bestemming Per Pakket Per kg
België € 13,37 € 0,92
€ 13,37 + bv. 1kg x € 0,92
er waren laatst toch bij iemand hier RS velgen gestolen
http://www.marktplaats.nl/index.php?url ... 3%26fs%3D1
http://www.marktplaats.nl/index.php?url ... 3%26fs%3D1
-
- Über-Spammer
best wel verdacht als je het aantal sets ziet wat hij aanbied.