Back to oldskool-Ray- schreef:zo maar ff de Nintendo van zolder trekken denk

ik hoorde net nog op RadioNL dat het pas na de intocht ging regenen daarHaas schreef:die regenjassen hebben ze niet voor niets aan, weet je hoe hard het hier regent!
gtx is net zo pittig als een gte hoorArco schreef:Mot je nou weer met een GTX ???![]()
Niets voor dat ouwe vrouwtje bij jou om de hoek Luco ??
het is een carbversieRiël Notermans schreef:Hoe pittig?
Als het een injectie-gtx is mis je wel een pk-tje of 25
Een carb gtx heeft ongeveer evenveel vermogen maar veel minder koppel onderin.
neem je mijn gtx erbij, met papieren voor 950 euro en je hebt een goede wagen met een hoop reservespulSander de Bruin schreef:Was net even bij een autosloop in Tiel.
Werd een paarse GTX gebracht, blok 'scheen' nog aardig goed te lopen, witte mistlampies en een setje redelijk goede lederen baccara stoelen.
De hele auto kon zonder papieren voor 100 euro weg dus mocht iemand interresse hebben ?
jij niet maar misschien iemand andersSander de Bruin schreef:Haha, en wat moet ik ermee
nee joh mooie gtx voor der kopenSander de Bruin schreef:Moet eerlijk toegeven dat ik toen ik jou ad zag toch even heb zitten twijfelen.
Mijn vriendin rijd nog steeds in een 205 die ik haar heb gegeven, maar ik vind zo'n 5je toch leuker voor haar.
Maar ik ga denk ik toch maar langzaam aan opzoek naar een 5 cabrio voor der..
Dan is er toch wat mis met de GTE ... ?Luco/Alpine-racer schreef:het is een carbversieRiël Notermans schreef:Hoe pittig?
Als het een injectie-gtx is mis je wel een pk-tje of 25
Een carb gtx heeft ongeveer evenveel vermogen maar veel minder koppel onderin.
en hij doet niet onder voor de gte hoor
ook niet onderin