Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Tijdens het zoeken naar een Clio 1.8 16V kwam ik deze 2.0 16V tegen. Hij heeft:
Rolkooi
Lichtmetalen Velgen
Chip
Race versnellingsbak
Olie drukmeter
olie temp-meter
Witte wijzerplaten
In en uitlaat opgeboord
Snelle nokkenassen
Race Koppeling
De auto is uit 1991 en heeft 164.000 km gelopen. Het blok is gereviseerd omdat het is vast gelopen. De eigenaar heeft geen rekeningen meer! De vraagprijs is 2500,-
Wat is jullie beoordeling van deze clio! /
Daarbij wil ik vragen wie met mij eens naar Utrecht zou willen gaan kijken/testen! Onkosten worden vergoed!
Klinkt een beetje vreemd in mijn oren. Lage prijs namelijk voor gereviseerd blok ed. Ziet er wel puik uit op de foto, maar dat is niet alles natuurlijk!
Hij ziet er wel kewl uit! Misschien geen rekeningen omdat het zwart is gegaan? Ken wel meer mensen met een nieuwe motor en zonder rekening! Op zich zou ik wel meewillen naar utrecht, maar zoveel verstand heb ik ook niet van Clio's! Tenminste er zijn er genoeg die er meer verstand van hebben...
Ollie schreef:Heb de verkoper net een mailtje gestuurd. Ben benieuwd. Als we meer weten wil ik op zich wel mee, ligt er alleen aan wanneer.
Die Clio heeft een tijdje geleden ook op Marktplaats te koop gestaan voor 3950,- euro. Dat was iets van een jaar terug.
@Ollie: mochten jullie binnenkort naar die auto gaan kijken, kun je misschien effe bij mij langsrijden, om iets voor MJ mee te nemen, zal hij vast wel fijn vinden.
wie wil er a.s zaterdag naar hasselt gaan?
Ik wel wil wel ff gaan kijken, alleen bowlen etc hoeft voor mij niet zo.
Zijn er nog meer geinteresseerden die mee willen gaan?
uhm pat riel heeft het over de zaterdag met de belgen.Patrick l had gevraagdt wie er mee wilde naar de belgen meeting aankomende zaterdag.En wat riel bedoelt is dan dat die moet werken ,,,snappie
marco schreef:uhm pat riel heeft het over de zaterdag met de belgen.Patrick l had gevraagdt wie er mee wilde naar de belgen meeting aankomende zaterdag.En wat riel bedoelt is dan dat die moet werken ,,,snappie
Ben gisteren naar de Renault garage geweest, en nu met de dynamische weken hebben ze me weten over te halen om een nieuwe clio 1600 16V te kopen. Het is een fel blauwe dynamique luxe geworden met als extra opties geregelde airco en metalic lak Dus vanaf heden is mijn zwarte clio dynamique 1600 16V tekoop met xenon en geregelde airco http://www.renault-tuning.com/shwad.php?i=764
Ben gisteren naar de Renault garage geweest, en nu met de dynamische weken hebben ze me weten over te halen om een nieuwe clio 1600 16V te kopen. Het is een fel blauwe dynamique luxe geworden met als extra opties geregelde airco en metalic lak Dus vanaf heden is mijn zwarte clio dynamique 1600 16V tekoop met xenon en geregelde airco http://www.renault-tuning.com/shwad.php?i=764
** Egid, is er dan veel tedoen in café Tom?
Hoezo weer een 1600 16V dan? Dacht dat je voor een RS wilde gaan? Die van jou is toch zo goed als nieuw man. Altijd leuk natuurlijk weer een nieuwe, maar toch
** Egid, is er dan veel tedoen in café Tom?
Hoezo weer een 1600 16V dan? Dacht dat je voor een RS wilde gaan? Die van jou is toch zo goed als nieuw man. Altijd leuk natuurlijk weer een nieuwe, maar toch
Klopt, ik wilde inderdaad ook kijken voor een RS, maar ik had ook al geinformeerd voor een hele nieuwe, en nu klopte de prijs! en daar bij komt dat het een heel fijn gevoel is om in een hele nieuwe auto te rijden, waar nog "niemand" in heeft zitten stampen en nieuw kan ik geen RS betalen
Maar als je iemand weet die cash heeft voor mijn "oude" clio, even melden
PM is een Private Message, te vinden onder Forum->prive berichten. Maar er komt ook een pop-up als je inlogt of refresht of weet ik wat
Dus check je inbox
Daarnet weer ff met het gtttje bezig geweest, heb spul op de roest gedaan om het voor zover mogelijk te stoppen bij het raam, un zekering geplaats bij de versterker, gele lampies erin gestopt en gisteren hadden we ff nog het mistlampje gemaakt. wordt steeds meer verliefd erop
Riël schreef:Ik zou eens kijken voor een andere parafan, roest stop je niet zo 123 .. succes ermee! Als je nog onderdelen nodig hebt ik heb ook nog een schuur vol.
Hey Big Mod, te goed om eens op PM te reageren of wat???
Zo wilde het nog even hebben over ons bezoek bij de belgische jongens. Ziet er naar uit dat ik zaterdag toch niet kan. Geen mogelijkheid om het een ander keer te doen? Want ik wil wel eens daarheen.
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
Riël schreef:Ik zou eens kijken voor een andere parafan, roest stop je niet zo 123 .. succes ermee! Als je nog onderdelen nodig hebt ik heb ook nog een schuur vol.
Hey Big Mod, te goed om eens op PM te reageren of wat???