ACT: Algemeen Chat Topic. I
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
denk dat de lasser/hersteller je dat wel kan vertellen 

die wou ik morgen ook idd even bellen, maar ben bang dat het wel een duur klusje wordtPaul1916v schreef:denk dat de lasser/hersteller je dat wel kan vertellen

-
- Über-Spammer
dan liet ik ofwel de voorband leeg of de achterband. tot hij precies goed stond 

-
- Über-Spammer
ik had hem gewoon verbogen 

-
- Moderator
- Contacteer:
Bij Renault gaat het de laatste tijd wat stroefjes. Niet alleen heeft het merk met dalende verkopen te kampen, ook de nieuwe Renault Twingo en de Laguna, die er voor moeten zorgen dat de verkopen vanaf september weer aantrekken zijn niet heel goed ontvangen. In een interview met het Franse blad Le Parisien heeft CEO Carlos Ghosn laten weten dat Renault per september zowel een nieuw logo als slogan krijgt.
Ik vermoed dat Renault niet af zal wijken van de traditionele ruit, die al sinds 1925 op elke Renault prijkt, waarschijnlijk krijgt het logo, dat voor het laatst in 1992 werd gewijzigd, een opfrisbeurt. Het bekende Createur dautomobiles wordt eveneens overboord gegooid. Suggesties voor een nieuwe slogan van onze creatieve lezers zijn uiteraard welkom in de comments
Ik vermoed dat Renault niet af zal wijken van de traditionele ruit, die al sinds 1925 op elke Renault prijkt, waarschijnlijk krijgt het logo, dat voor het laatst in 1992 werd gewijzigd, een opfrisbeurt. Het bekende Createur dautomobiles wordt eveneens overboord gegooid. Suggesties voor een nieuwe slogan van onze creatieve lezers zijn uiteraard welkom in de comments
-
- Über-Spammer
waar heb je die info vandaan?
1888Robke schreef:Weet iemand toevallig hoe je een naam bij een Australisch telefoonnummer kunt zoeken?
Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Je bent haar naam vergeten?Robke schreef:Weet iemand toevallig hoe je een naam bij een Australisch telefoonnummer kunt zoeken?

5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
Ik werd zaterdagochtend gebeld toen ik onder de douche stond en het was een Australisch nummer, dus ik wil natuurlijk wel weten wat voor Sjaak Trekhaak het is.Merijn schreef:Dat is in Nederland al moeilijk, laat staan in Australië!
De grote vraag is dan direct: Waarom?! Heb je een australische stalker?

-
- Über-Spammer
zal wel een investeringskantoor ofzo zijn?
Kan een dialogysman mij even nr.
7700805922 opzoeken, de prijs ?
Taatslager veerpoot achter als t goed is
7700805922 opzoeken, de prijs ?
Taatslager veerpoot achter als t goed is

-
- Über-Spammer
update. je kan je profiel aanpassen nu. en je kan historische dingen lezen
verder heb ik het nog niet allemaal door:P

-
- Über-Spammer
en toen was het weer weg
mag dat nog niet allemaal gezien worden?

mag dat nog niet allemaal gezien worden?
-
- Car: Laguna RTI 2.0 S
- Contacteer:
daar komen straks allemaal onzinnige smsjes van de leden te staanHessel schreef:en wat is een "Renault Tuning Club NAG scrol.."

ik zag 'm vorige week overigens al eventjes staan.
net als de mannetje/vrouwtje icoontjes naast sommige forumnamen

Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
als je het nummer hebt kun je toch gewoon bellen? vraag je gelijk de naam evenRobke schreef:Ik werd zaterdagochtend gebeld toen ik onder de douche stond en het was een Australisch nummer, dus ik wil natuurlijk wel weten wat voor Sjaak Trekhaak het is.Merijn schreef:Dat is in Nederland al moeilijk, laat staan in Australië!
De grote vraag is dan direct: Waarom?! Heb je een australische stalker?

-
- Über-Spammer
sms dienst, gezelligEdward(ForeverYoung) schreef:daar komen straks allemaal onzinnige smsjes van de leden te staanHessel schreef:en wat is een "Renault Tuning Club NAG scrol.."![]()
ik zag 'm vorige week overigens al eventjes staan.
net als de mannetje/vrouwtje icoontjes naast sommige forumnamen

waar staat dat dan?
ik kan me nog wel zo'n sms scroll ding herinneren op Automaxx, daar kwamen ook de meest ranzige dingen op voorbij.
en nee ik weet van nix
en nee ik weet van nix

-
- Car: Laguna RTI 2.0 S
- Contacteer:
af en toe is het er ineens, en even daarna is het weer weg.-Ray- schreef:waar staat dat dan?
zal wel iets in ontwikkeling zijn, of gewoon ff testen hoe zoiets uitpakt op de site

Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
Hehe ik zie opeens ook weer een miss automaxx verkiezing met RTC die vooraan stond-Ray- schreef:ik kan me nog wel zo'n sms scroll ding herinneren op Automaxx, daar kwamen ook de meest ranzige dingen op voorbij.
en nee ik weet van nix

'Daaaaaar moet een ...... in, daar moet een ...... in