Ben zelf ook zeer te spreken over de velgen, je zou niet zeggen dat ze gebruikt zijn. Zien er über aus
Oh ja...tot vanavond

Ik hoop dat ik eraan denk !!Patrick L. schreef:Riel,
kun je dat slangetje meenemen, een goeie?
geert als gij gaat ga ik waarschijnlijk ook, al is het wel echt schijtweer hier, en ze spreken van vries temperaturenGeert Claes schreef:Ik denk dat er ook een belgische delegatie komt.
Hoewel het er met dit weer maar triestig uitziet.
Ik weet nog niet wat ik ga doen, want ik kan niet harder dan 90 ofzo rijden, want ik heb ergens een onbalans in men cardan, of een kapot wiellager,of iets dat ik niet weet.......
als ik kom zal het wss wel met de turbo zijn, maar voor de keuring zijn men verlagingsveren der nog onderuit![]()
Maar ik ga toch ff de weerberichten bekijken, en hoe lang zou ik er op rijden vanuit antwerpen?
Hoop ik ook voor je ...Riël schreef:Ik hoop dat ik eraan denk !!Patrick L. schreef:Riel,
kun je dat slangetje meenemen, een goeie?
Niks wat niet door de beugel kan. Het was erg glad. Hou het daar maar op dan.voske schreef:Wat heb je nu weer gedaan??Michel S. schreef:Voordat ik commentaar krijg..
Hij was warm, en nee niet alleen de koelvloestof. Olie was ook warm. Dus dat kon gerust.
90 graden. bedrijfstemperatuurwilco blue schreef:Uhm ik kom de 20 ste wel geen probleem heb alleen effe geen wagen maar ik hoop dat een paar man van ons afgaan .
He michel was de olie niet koud.
Die gast bij de bp vergat effe alles hij keek alsof je een ei had gelegd.
En was super gisteren met onze belgische gemeenschap erbij zullen we vaker moeten doen zo'n uitwisseling 1 maal in de maand ofzo.
Iets met awd, vermogen en gladheidpatrick 21TURBO schreef:wat heb je precies gedaan eigenlijk