Martijns gtt-tje | hmm

Vertel hier alles over je project.
Plaats reactie
Martijn Kool
Berichten: 6440
Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
Locatie: Nijverdal

uitlaat niet, schakelstang zou kunnen, helemaal omdat die nog wel eens een drempel raakt, mja, wrom dan in elke versnelling en ook stationair?
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
tutuur
Clubsponsor
Berichten: 14276
Lid geworden op: zo 11 jan 2009 16:04
Locatie: hoorn

trillen doet ie toch altijd (I)
Martijn Kool
Berichten: 6440
Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
Locatie: Nijverdal

ja een vibrator ook

tis zowat oorverdovend, dus niet normaal.
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
tutuur
Clubsponsor
Berichten: 14276
Lid geworden op: zo 11 jan 2009 16:04
Locatie: hoorn

weet je zeker dat de uitlaat ook niet ergens achteraan aanloopt?
anders miss motorsteun overleden waardoor metaal op metaal trilt?
Martijn Kool
Berichten: 6440
Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
Locatie: Nijverdal

zoals ik al zei, motorsteunen zijn goed, uitlaat ook. gisteravond op de brug alles bekeken.. dat is het niet volgens mij. Ook nagetrokken..

rubbers vd motorsteunen zijn allemaal heel
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
Tom
Moderator
Berichten: 25344
Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
Car: MB
Locatie: 's-Hertogenbosch

effe een mannetje in de auto terwijl hij op de brug staat (I)
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Martijn Kool
Berichten: 6440
Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
Locatie: Nijverdal

Tom schreef:effe een mannetje in de auto terwijl hij op de brug staat (I)
das een idee, van bovenaf al gedaan maar dan hoor je niets :)
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
Martijn Kool
Berichten: 6440
Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
Locatie: Nijverdal

hmm merkte net wel dat mn uitlaat lekt onderin de downpipe, ietwat doorgesleten.. zat eraan te komen. ff een plaat overheen lassen, denk dat dat wat resonerend geluid geeft..

toch minder he, laag en drempels :)
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
Tim
Berichten: 7604
Lid geworden op: wo 24 jan 2007 0:05
Car: E36 M3

Mijn Willy gaat ook weer een tikkie omhoog, dit is echt niets en voordat ik van Wezep thuis aangekomen ben is de uitlaat weggesleten (N)
Martijn Kool
Berichten: 6440
Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
Locatie: Nijverdal

Tim schreef:Mijn Willy gaat ook weer een tikkie omhoog, dit is echt niets en voordat ik van Wezep thuis aangekomen ben is de uitlaat weggesleten (N)
voorkant lager
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
Tim
Berichten: 7604
Lid geworden op: wo 24 jan 2007 0:05
Car: E36 M3

Dan heb ik het probleem nog sneller. Al zit ik wel te twijfelen over een andere veer/schokbrekerset maar dat is toekomstmuziek. Nu heb ik gewoon een vaste verlaging en kan er dus niets gesteld worden.
Ronald1916V
Berichten: 5548
Lid geworden op: za 6 aug 2005 18:12
Car: Renault 19 2.0 16V
Locatie: Zwolle

Tim schreef:Dan heb ik het probleem nog sneller. Al zit ik wel te twijfelen over een andere veer/schokbrekerset maar dat is toekomstmuziek. Nu heb ik gewoon een vaste verlaging en kan er dus niets gesteld worden.
Nee joh, heb vrijdagavond de brug gefixt.. we gaan morgen gewoon een nette uitlaat voor dat ding lassen (Y) :D
Tim
Berichten: 7604
Lid geworden op: wo 24 jan 2007 0:05
Car: E36 M3

Nu morgen? Ik bel je wel even, dit klinkt goed :grin:
Ronald1916V
Berichten: 5548
Lid geworden op: za 6 aug 2005 18:12
Car: Renault 19 2.0 16V
Locatie: Zwolle

Tim schreef:Nu morgen? Ik bel je wel even, dit klinkt goed :grin:
Heb geen telefoontje gehad van je maar morgenavond is het Dinsdagavond.. klusavond toch ? :D brug doet het in ieder geval weer prima.. vanavond is de 3e auto er al opgeweest en hij doet het nog :p
Tim
Berichten: 7604
Lid geworden op: wo 24 jan 2007 0:05
Car: E36 M3

Nee had even geen tijd maar morgen lijkt me top! :worship:

Martijn, nog wat van die kooi gehoord?
Martijn Kool
Berichten: 6440
Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
Locatie: Nijverdal

Tim schreef:Nee had even geen tijd maar morgen lijkt me top! :worship:

Martijn, nog wat van die kooi gehoord?
ja, dat ie nog niet binnen is en t nu nog 1,5 week duurt met wat geluk ivm hemelvaart etc.

ff geduld nog dus
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
Martijn Kool
Berichten: 6440
Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
Locatie: Nijverdal

zo update, morgen foto's

- kooi erin

:)

netjes met lasplaten eronder. teringklus zeg, kooi spuiten(action lak :D) en erin was 1 avond werk, maar dan er weer uit > lasplaten inlassen > gaten boren in buizen kooi ivm overschuifbussen(geen doen met gamma boren, wel 10x mn boren bijgeslepen met een slijptol, vrij hard materiaal voor gamma boren) > rotzooi terug erin > gaten boren in carros en dus weer boren slijpen :P

al met al donderdag avond, vrijdag avond en zaterdag van 10 tot 15 druk geweest..
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
Tim
Berichten: 7604
Lid geworden op: wo 24 jan 2007 0:05
Car: E36 M3

Mooie kooi Martijn (Y)
Steven
Berichten: 26862
Lid geworden op: za 22 dec 2001 0:00
Car: M536
Locatie: Alkmaar

Nice staat vet zo, nu nog wat fatsoenlijk rubber om die wielen, dan kan de fun echt beginnen :)
Wouter
Über-Spammer
Berichten: 14527
Lid geworden op: zo 21 aug 2005 19:50
Locatie: Nieuw Vennep
Contacteer:

Dat zijn wel echte Uniroyal bandjes hoor :smoke:

Ziet dr sjiek uit Martijn!
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
mark 5t
Berichten: 7630
Lid geworden op: do 14 feb 2002 0:00
Locatie: roden
Contacteer:

(Y) (Y)

nu idd nog effe 175-50-13 bandjes scoren en je hebt echt een kart.
:D :D :D
Martijn Kool
Berichten: 6440
Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
Locatie: Nijverdal

mark 5t schreef:(Y) (Y)

nu idd nog effe 175-50-13 bandjes scoren en je hebt echt een kart.
:D :D :D
welk merk moet ik dan pakken volgens jou? zie maar 3 merken, enige interessante is sp 9000 sport..


edit-

en conti sportcontact

pak wss 15inch binnenkort met 195/45, s-drive of t1r. ff sparen voor bandjes nog :P
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
Steven
Berichten: 26862
Lid geworden op: za 22 dec 2001 0:00
Car: M536
Locatie: Alkmaar

Er is ook 185-60-13 qua R888's, zeker zolang je die 240mm schijfjes behoud is dat best vet. :)

Edit: je kan van Advan de A048's ook krijgen in 175-50(en 60)-13, zijn wel redelijk aan de prix, maar omdat een GT redelijk licht is makkelijker warm te krijgen en plakken erg goed.
Is ook wel wat voor jou Mark! Ws. wat lastig 2ehands te vinden, maar is wel redelijk ultiem 8)
Hessel
Über-Spammer
Berichten: 12383
Lid geworden op: do 29 jul 2004 13:52
Car: renault 5gt turbo
Locatie: Zevenbergen
Contacteer:

Martijn pm.!!! :D
Hessel; trotse oom van Fedde van Dreveldt
Steven
Berichten: 26862
Lid geworden op: za 22 dec 2001 0:00
Car: M536
Locatie: Alkmaar

Ga slapen mafkees :D

Er al uit met je banden?
Hessel
Über-Spammer
Berichten: 12383
Lid geworden op: do 29 jul 2004 13:52
Car: renault 5gt turbo
Locatie: Zevenbergen
Contacteer:

whe he he ringggggg

jazeker! (Y) :worship:
Hessel; trotse oom van Fedde van Dreveldt
Geert
Berichten: 3876
Lid geworden op: vr 27 okt 2006 17:14
Locatie: rijssen
Contacteer:

Steven schreef:Er is ook 185-60-13 qua R888's, zeker zolang je die 240mm schijfjes behoud is dat best vet. :)

Edit: je kan van Advan de A048's ook krijgen in 175-50(en 60)-13, zijn wel redelijk aan de prix, maar omdat een GT redelijk licht is makkelijker warm te krijgen en plakken erg goed.
Is ook wel wat voor jou Mark! Ws. wat lastig 2ehands te vinden, maar is wel redelijk ultiem 8)
dus met een lichte auto rijd je banden sneller warm? :~
Steven
Berichten: 26862
Lid geworden op: za 22 dec 2001 0:00
Car: M536
Locatie: Alkmaar

Nee Hans, met een lichtere auto krijg je smallere banden sneller warm.

GTT stond origineel in de cup ook op 160 brede slicks.
Tom
Moderator
Berichten: 25344
Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
Car: MB
Locatie: 's-Hertogenbosch

Die uniroyal zijn die rally's (of ralley's ofzo) zeker? Dat is niet zo veel soeps vond ik destijds.
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Chris
Erelid - Moderator - RvT
Berichten: 22029
Lid geworden op: za 3 mar 2001 0:00
Locatie: NL

Vet Martijn! (Y)

Zou wel voor 15" gaan...
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Andrews (supercinq)
Berichten: 1556
Lid geworden op: zo 25 feb 2007 22:07
Locatie: Bergen op Zoom

16v stalen cupwielen bijv of 16v schoepenwielen..
en nu niet allemaal gaan roepen dat is niks bijzonders,want tegenwoordig rijdt ook iedereen met willie wielen of bbs rs'en >-)
*RENAULT5 GT TURBO COUPE*
*F7P-T*
Merijn
Über-Spammer
Berichten: 31515
Lid geworden op: di 13 nov 2001 0:00
Car: 5 GT Turbo

Gewoon een paar ultralights op de kop tikken met een paar R888 of Advans erom. :) Gas erop! :D
Martijn Kool
Berichten: 6440
Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
Locatie: Nijverdal

Merijn schreef:Gewoon een paar ultralights op de kop tikken met een paar R888 of Advans erom. :) Gas erop! :D
geen semi's, er is geen 195/45/15 semi te krijgen namelijk. en rijdt er teveel dagelijks mee voor semi's...

maandag mn derde startmotor gemonteerd... ff een hitteschildje zien te fixen nog..

vraagje:

Heb laatst wat koelslangen in moeten korten na mijn akkefietje met die kop, er waren er een paar gescheurd bij de klemmen.

Nu las ik laatst wat met jackson en een doseur. Kan het zijn dat ik deze weg heb geknipt? Heb een ph1 met watergekoelde turbo. Vind de temp namelijk harder oplopen dan voorheen.

iemand een foto van dat ding?
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
Steven
Berichten: 26862
Lid geworden op: za 22 dec 2001 0:00
Car: M536
Locatie: Alkmaar

Om je alvast te waarschuwen, zelf een hitteschildje maken van alu of staal heeft geen zin, die dingen scheuren na een maand al.
Been there, done that. Ik heb het 2x geprobeerd, 1x met alu en later nog eens met dik RVS, die laatste deed het een maand langer, maar scheurde uiteindelijk ook.

Toen gewoon voor die 4 tientjes zo'n origineel schildje gekocht en klaar.
Plaats reactie