Na 4 homo ontmoetingsplaatsen mag je dan een dark-roombouwen?Egon schreef:Tom schreef:homopoli![]()
was te verwachten zo'n reactie![]()
"ga terug naar schaamharenveen", "u komt niet langs start", "u ontvangt geen 20000 euro"

Na 4 homo ontmoetingsplaatsen mag je dan een dark-roombouwen?Egon schreef:Tom schreef:homopoli![]()
was te verwachten zo'n reactie![]()
"ga terug naar schaamharenveen", "u komt niet langs start", "u ontvangt geen 20000 euro"
leuk ouwetjeDuupke (Ronald) schreef:Mooie foto's weer Antoine.![]()
![]()
Leuk dat er nog een hoop van die oude karretjes rondtuffen.
Oh ja, denk deze even in het donkerblauw, als GTL en met een beige vinyl dakje en je ziet mijn eerste ride, inclusief het creme kleurige interieur en de lichtmetaaltjes.![]()
![]()
[img]http://www.superkitcar.nl/reims/DSC_6418.jpg[/img]
Menno schreef:die velgjes heb ik nog wel eens onder m'n 4tje gehad.
Dat valt wel mee nu hoor, je moet er alleen geld voor over hebben.Duupke (Ronald) schreef:Menno schreef:die velgjes heb ik nog wel eens onder m'n 4tje gehad.
Ik weet nog wel dat het een hele crime was om iets leuks te vinden met steek 3 x ?? voor een 5-je.
antoine schreef:Dat valt wel mee nu hoor, je moet er alleen geld voor over hebben.Duupke (Ronald) schreef:Menno schreef:die velgjes heb ik nog wel eens onder m'n 4tje gehad.
Ik weet nog wel dat het een hele crime was om iets leuks te vinden met steek 3 x ?? voor een 5-je.
Nee daar zitten Alpine velgjes onderChristian schreef:de 4x4, 4stoer dingetje menno
prachtigMenno schreef:Nee daar zitten Alpine velgjes onderChristian schreef:de 4x4, 4stoer dingetje menno
[img]http://85.17.225.58/70850001-70900000/7 ... _mOWb.jpeg[/img]
Dat kan niet, want als je ports zou moeten forwarden op je modem zou het betekenen dat je modem ook als router functioneert, en je dus 2 routers in je netwerk zou hebben...Riël Notermans schreef:Wie heeft er verstand van portforwarding? Krijg de poort bij utorrent niet geopend...
Ik heb een modem en een aparte wifi-router.
Adres van mijn pc is 192.168.1.9 (intern). Deze is in de router op de poort van utorrent (5000 nu) geforward naar mijn computer.
NU is het probleem geloof ik dat de modem ook nog moet forwarden naar mijn router.
Mijn modem zit vanuit mijn laptop op 1.0.0.138 , mijn router zit op 10.0.0.1 vanuit mijn laptop, of op 192.168.1.1
Ik heb geen flauw idee wat ik waar moet instellen?