Eerste RTC Brabantrit chat topic
-
- Contacteer:
Die van mij niet. Ja, de Express deed dus inderdaad mee!Kim [meganerat] schreef:leuk gedaan die film, kom me zelf alleen niet tegenwagen zeker te onopvallend haha.
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
Beste brabantritrijders en overige forummers
afgelopen jaar hebben Frank en ik deze toertocht georganiseerd, met de bedoeling dat het een traditie zou worden.
Na de eerste versie heeft Frank aangegeven de rit in 2007 zelf tewillen rijden en dus niet mee wilde doen voor de organisatie van 2007
(bedankt frank voor je inzet en een geslaagde dag
)
Dus was het de bedoeling dat ik de (evt samen met anderen) tweede editie weer zou doen.
Anders wordt het geen traditie
Maar aangezien ik het voorlopig erg druk krijg gaat het me waarschijnlijk niet lukken
Mijn vraag is dan ook of er mensen zijn die de tweede editie van de RTC brabanttoertocht willen organiseren??
plaquetten en prijzen worden weer door mij beschikbaar gesteld.
De bedoeling is om een mooie toer/puzzeltocht in noord brabant ofzo uit te zetten (als het maar brabant is) met na afloop de prijsuitreiking en eten met zijn allen
Natuurlijk ben ik bereid om te helpen enzo, maar kan nu niet beloven dat ik de organisatie op me kan nemen.
Dus laat de net gestarte traditie niet doodbloeden en heb je altijd al een toertocht willen organiseren, meld je dan aan
zodat we even kunnen kijken hoe je het kan gaan doen

afgelopen jaar hebben Frank en ik deze toertocht georganiseerd, met de bedoeling dat het een traditie zou worden.
Na de eerste versie heeft Frank aangegeven de rit in 2007 zelf tewillen rijden en dus niet mee wilde doen voor de organisatie van 2007
(bedankt frank voor je inzet en een geslaagde dag

Dus was het de bedoeling dat ik de (evt samen met anderen) tweede editie weer zou doen.
Anders wordt het geen traditie
Maar aangezien ik het voorlopig erg druk krijg gaat het me waarschijnlijk niet lukken

Mijn vraag is dan ook of er mensen zijn die de tweede editie van de RTC brabanttoertocht willen organiseren??
plaquetten en prijzen worden weer door mij beschikbaar gesteld.
De bedoeling is om een mooie toer/puzzeltocht in noord brabant ofzo uit te zetten (als het maar brabant is) met na afloop de prijsuitreiking en eten met zijn allen
Natuurlijk ben ik bereid om te helpen enzo, maar kan nu niet beloven dat ik de organisatie op me kan nemen.
Dus laat de net gestarte traditie niet doodbloeden en heb je altijd al een toertocht willen organiseren, meld je dan aan

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Omdat Frank en ik het zonde vinden als het niet door zou gaan, hebben we besloten het toch weer te proberen
dus geef even aan of er de eerste zondag van april weer interesse is voor een toertocht
als er genoeg interesse is gaan we weer aan de slag met het regelen van een locatie om te eten en natuurlijk ook de tocht uitzetten

dus geef even aan of er de eerste zondag van april weer interesse is voor een toertocht
als er genoeg interesse is gaan we weer aan de slag met het regelen van een locatie om te eten en natuurlijk ook de tocht uitzetten

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Als je het te druk hebt, als iets niet lukt of als jullie gewoon hulp nodig hebben, stuur even een PMmetje naar mij of iemand anders van de meeting-commissie. Dan kunnen wij vast wel een handje helpen 
Succes!

Succes!

-
- Contacteer:
Ben wel in voor een toer tocht
Alleen een navigatort wordt nog een probleem 

Clio in progress http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=18853
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Altijd leuk 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ik denk 1 april 

Ik doe mee!
www.lagunaclub.nl Eens een Laguna, altijd een Laguna
Mensen, opgeven voor de tweede RTC Brabanttoertocht kan via een PM naar mij (kijk even in het opkomsttopic over wat er in je PM moet staan
)
Graag chat dat over de tweede RTC Brabanttoertocht gaat in het daarvoor, net nieuw gemaakte, chat-topic over de tweede RTC Brabanttoertocht.
Alvast bedankt.

Graag chat dat over de tweede RTC Brabanttoertocht gaat in het daarvoor, net nieuw gemaakte, chat-topic over de tweede RTC Brabanttoertocht.

Alvast bedankt.