Vandaag men clio weer opgehaald De bumper ziet er weer netjes en strak uit en de spoiler is ook helemaal hersteld in zen oude staat Vandaag even langs de dealer gereden om een sproeinippel te bestellen en een afspraak te maken voor men raam. Volgende week woensdag wordt daar naar gekeken. Als alles goed is komt de sproeinippel morgen binnen en kan ik de spoiler morgen middag/zaterdag gaan monteren
Helaas paste men remlicht niet helemaaldus was ik genoodzaakt om een nieuwe te bestellen. Dat is na veel uitzoek werk bij de dealert vandaag toch nog gelukt Morgen kan ik hem ophalen en dan gaan we nog maar een poging wagen van de week
Na wat gehannes en gekloot zit de spoiler er eindelijk op. Nog hartelijke dank Ivo voor de helpende hand bij VKV Hier het eindresultaat. Moet zeggen staat niet verkeerd
Zou kunnen idd Hij zit mij best overigens. @chill klopt dit is die bekende spoiler ja. Helaas is het typeplaatje onleesbaar geworden door het spuiten. Miss dat de renault dealer het wel weet.
Even een geheugensteuntje
MFG CAR STYLING / BELGIUM
REAR SPOILER RENAULT
REF: 77 11 210 645 (dit nummer staat ook op de stickerop de verpakking en op de handleiding)
TYP: 018
Laatst gewijzigd door Mike (spitsoor) op zo 6 jan 2008 19:15, 3 keer totaal gewijzigd.
ik heb alles al geprobeerd..
renault dealer kent de spoiler niet..
staat niet in het systeem, heeft er ook niet ingestaan..
het is geen v6 spoiler, en geen sport spoiler.. volgens hun..
clio's op internet bekeken, maar geen spoiler..
Nope echt onleesbaar. De Renault dealer waar ik vandaag het laatste onderdeel vandaan heb gehaalt had het wel over een sport spoiler! Had ook afbeeldingen ervan dus. Het is een originele assoroire van renault
of het precies die spoiler is.. (dan vragen om bestelnummer)
weet je een bouwjaar of type clio sport??
ik ben al bij de renault dealer geweest, ze hebben alles geprobeerd..
ze kennen me daar, want me vader werkt er...
maar niks te vinden..
heb zelf ook nog gezocht,, ook niks
Dank all. Ja laat hem verlopig nog wel ff zitten als het weer eens mooi weer is zal ik hem proberen te verwijderen. Zal wel een K klus worden aangezien ie al wat jaartjes op de ruit zit
Zo juist de Clio weer opgehaald. Er was idd sprake van een afgebroken raamgeleider. Kosten vielen ook reuze mee. Verder ff staan praten met een mede rtc-er