grtz Jiggy
Ja goeie vraagslash schreef:hoeveel bar ga je draaien?
Mijn koppeling kan dat prima aan, drukgroep moet ik idd nog ff naar kijken maar dat komt ook wel in orde.Ivo8hoven schreef:Ik denk dat 1.5 bar wat veel van het goede is.....![]()
Zou als ik jouw was ook even een nwe koppeling en drukgroep monteren...., want het krijgt allemaal iets meer koppel voor zn kiezen...
Ik zou t niet precies weten. Bij 1,5 / 1,6 moet t idd wel spannend gaan worden, alhoewel ik mensen ken die zo af en toe over de 2 bar durven en tot nog toe geen gevolgen heeft gehad.Menno schreef:Bij welke druk scheuren de bussen van een gt'tje over 't algemeen? Heb 't idee dat dat bij die drukken toch wel spannend begint te worden.
Maar altijdom een experimentje niet te schuwen.
jawel, ik ben ook niet van plan om alles in zo kort mogelijke tijd kapot te rijden oidIvo8hoven schreef:Nou ik zou het zeker doen, lekker omhoog die druk, en kijken wat er gebeurt.
Maar volgensmij raken de verhoudingen dan aardig zoek, qua brandstoftoevoer etc.
Ik zou liever voor een langere levernsduur gaan, rijd zelf al vanaf zomer '03 met een Standaard koppakking, en Standaard Renault koppeling + drukgroep, dit i.c.m. een JLT Garrette T-25 turbo op max. 1.1 bar onder gasklep (variabel in te stellen).....en kan je verzekeren dat ie lekker vlot is, en nog nooit problemen gehad heb.
Zord wel dat je koeling goed in orde is, denk dat dit aspect erg van belang is met zulke drukken, en voldoende peut door de carb.![]()
Succes
Heey, laat die jongen, dit staat gewoon netjes zoJoost (DoubleYou) schreef:Nice!
Ga je nu nog ingelaste booskijkers krijgen?
wrijf t er ff inJoost (DoubleYou) schreef:Nice!
Ga je nu nog ingelaste booskijkers krijgen?
Not for saleKier schreef:Hij blijft
Mocht je ooit je velgen verkopen........ ikke hebbe hebbe hebbe
ja, of als de draden ervan zijn los geraakt doet ie helemaal niks...met die stelknop kunnen ze niet helemaal uit-Ray- schreef:is dat niet gewoon die stelknop bij je rechterknie zeg maar rechts onder je stuur? als je die uit hebt staan heb je geen dashboard verlichting....
jep controle lampjes doen het, verlichting van de kachel weet ik niet zeker maar werken volgens mij ook niet.-Ray- schreef:als je je lichten aandoet gaan dan wel die groene controle lampjes branden? doet je verlichting achter het bedieningspaneel van de kachel het ook niet?