Service en kaartverkoop Voorziening Gegevens
NS-servicepunt geopend: ma 07.00-22.00, di 07.00-22.00, wo 07.00-22.00, do 07.00-22.00, vr 07.00-22.00, za 08.00-22.00, zo 08.00-22.00
Dat is van nijmegen

Waarom wil je perse in zo'n hokje dan?Haas schreef:naja... we zien morgenvroeg wel of er zo'n k#t zit.... kan mij t ook rotten...
Heb je zeker gelijk in.Merijn schreef:Als je een kleiner, handzaam model zoekt, dan zou ik zeker NIET voor een spiegelreflex gaan! Dat zijn altijd forse apparaten.
Ik ook alleen maar. Lekker tight spelen en voor de dikke potten:-Gideon- schreef:POKER RULES!!Riël Notermans schreef:I love poker![]()
Lekker handje trouwens riel, volle bak...Heb je wel eens op sharkscope.com gekeken? Daar kun je je statistieken van je
sit&go's opvragen. Ikzelf speel eigenlijk alleen nog maar cash games(blinds 0.10$ -0.25$) kun je toch lekker op verdienen
hier geef je zelf het antwoord eigenlijk al..Ronnie schreef:Heb je zeker gelijk in.Merijn schreef:Als je een kleiner, handzaam model zoekt, dan zou ik zeker NIET voor een spiegelreflex gaan! Dat zijn altijd forse apparaten.
Ik vind het dus niet echt leuk om van alles met de instellingen te doen, moet gewoon op een stand meteen goed zijn.
wat een onzinRiël Notermans schreef:Ben ik het met paul eens.
Spiegelreflex komt pas tot zijn recht als je er echt weet mee te werken.
Mijn broertje maakt foto's, professioneel. OOk dat is een spiegelreflex.
Check ze maar eens op http://www.bartnotermans.com
staan echt prachtplaatjes tussen
Canon EOS digital rebel? of zoiets?
Luco heeft echt een camera waar menig mens jaloers op is, maar er is zeker meer uit te halen aan luco's kant, en op de autostand schieten kan iedereen met een DSLR, maar er zijn veel compact camera's die beter schieten op de autostand dan een spiegelreflex... Ik zelf moet ook nog veel leren en ik schiet ook veel foto's die ik weer weg gooi omdat ze overbelicht of onscherp zijn..Paul1916v schreef:nee luco, het enige waar jij gebruik van maakt dan is van het bereik van de lens..maar dan maak je totaal geen gebruik van de spiegelreflex..
het is natuurlijk wat je ervoor over hebt, maar Luco (en jolanda) verdiep je eens in de fotografie, en je haalt echt nog veel, en veel meer uit die camera!
sssssssssssssssstPaul1916v schreef:nee luco, het enige waar jij gebruik van maakt dan is van het bereik van de lens..maar dan maak je totaal geen gebruik van de spiegelreflex..
het is natuurlijk wat je ervoor over hebt, maar Luco (en jolanda) verdiep je eens in de fotografie, en je haalt echt nog veel, en veel meer uit die camera!
als je dat wilt doen erg graagTom schreef:dvd HD recorder kopen dan. Wat is dat een verademing in verhouding tot die video banden
. Als ik er aan denk zal ik hem programmeren