Thursday Nightmeeting Maastricht. I
Ah
Je moet het ZE niet kwalijk nemen?? Sorry, wie ben JIJ dan wel?!marco schreef:ach weet je patrick L ,,je moet het ze niet kwalijk nemen met dat die hard gedoe.wat/wie is een echte die hard???,omdat je iedere donderdag op de t.n.m. bent ben je dan een die hard?????..Volgens mij niet.wanneer ben je dat wel,als je bijv zoals jij bijna van begins af aan renault hebt gereden en een echte passie hebt voor renault.En wat boeit het eigenlijk ,ik/we zijn gewoon bezig met onze hobby/liefde en dat is renault.En dat de een wat vaker naar de t.n.m. komt als een ander geeft toch niet,ik weet van jouw dat als je tijd hebt en ff weg kunt dat je langs komt.En als je niet komt weet ik gewoon dat je belangrijkere dingen te doen hebt.Maar sommige weten/begrijpen dat niet
.Nou de groeten en tot een volgende t.n.m.Enne succes met de klussen in en rondom het huis
greetz marco
En sommigen weten/begrijpen dat niet? Laat me niet lachen!
Toch wel erg als je om zoiets op je kop gaat staan. Waar je je toch niet aan kan storen, marco. Die-hard met een grote
erachter. We stellen ons echt niet boven iemand anders hoor.
Wel weer typisch dat niemand mee gaat. Kan iedereen nog zo'n goeie reden hebben, 't draait toch altijd op 't zelfde uit. Ik ga daar heen omdat ik lid ben, en lid van de club, en da's toch wat meer als alleen tnm en af en toe naar een meeting...
En no offence maar niet meteen happen...

Wel weer typisch dat niemand mee gaat. Kan iedereen nog zo'n goeie reden hebben, 't draait toch altijd op 't zelfde uit. Ik ga daar heen omdat ik lid ben, en lid van de club, en da's toch wat meer als alleen tnm en af en toe naar een meeting...
En no offence maar niet meteen happen...

Dat gezeiks over die-hard hier en daar. Das nou echt een zinloze discussie

@Riël: kwil best gaan en waarschijnlijk de rest ook. Dat daar wat tussen komt, kunnen we niks aan doen. Veel succes daarboven

@Ollie:
Persoonlijk: een beetje foute opmerkingAch, lekker stukje samen rijden Riël! Maakt ons dat dan toch ECHTE Renault-liefhebbers, ook al komen we niet iedere week op TNM? Of gaan we ook opeens niet?

zo ik heb het nog even gevolgd na mijn lange verhaal,maar jullie vinden het nog nodig om nu zelfs daarna nog door te gaan met behoorlijke persoonlijke opmerkingen en dergelijke.
ik vindt het zeer onvolwassen en ik ben een persoon die als ik even een probleempje heb met iemand dat ik em dan via mail of pm aanspreek.
ik moet dat ook lezen en ik erger me dus echt enorm eraan.
nog niet eens een reaktie op hetgeen wat ik schreef,niet dat het me boeit,maar ga dan alsjeblieft niet er mee door.
bij deze zien jullie me wel weer als het weer normaal kan gaan onder elkaar want hier heb ik geen zin in.
ik wil niet persoonlijk worden maar ik hoef me ook niet te gaan ergeren aan zeker niet aan renault gerelateerde dingen.
ik vindt het zeer onvolwassen en ik ben een persoon die als ik even een probleempje heb met iemand dat ik em dan via mail of pm aanspreek.
ik moet dat ook lezen en ik erger me dus echt enorm eraan.
nog niet eens een reaktie op hetgeen wat ik schreef,niet dat het me boeit,maar ga dan alsjeblieft niet er mee door.
bij deze zien jullie me wel weer als het weer normaal kan gaan onder elkaar want hier heb ik geen zin in.
ik wil niet persoonlijk worden maar ik hoef me ook niet te gaan ergeren aan zeker niet aan renault gerelateerde dingen.
5 GT TURBO '87, 5 GT TURBO '89, 5 GT TURBO EVO '87, E.B.S. GT TURBO '87
Marcel, dat heb ik bewust zo genoteerd, dat met die echte Renault-liefhebbers. Lees het stuk quote waarop ik daarmee antwoord geef...
Wat Riël al zei, echt typisch dit ja. Maarja, niks aan te doen. Ik interesseer mij voor de club en wat daarmee te maken heeft en daarom ga ik daarnaartoe. Was gezelliger geweest met meer mensen, maar we vermaken ons wel. Als iemand niet kan om een of andere reden, geen probleem, kan ik begrijpen. Logisch toch. Maar reden van Marco is me nu niet echt duidelijk. Tja...zal wel iets met onze discussie te maken hebben lijkt me zo. Maar nogmaals, dit is een eindeloze discussie met ieder zijn eigen mening en visie.
Wat Riël al zei, echt typisch dit ja. Maarja, niks aan te doen. Ik interesseer mij voor de club en wat daarmee te maken heeft en daarom ga ik daarnaartoe. Was gezelliger geweest met meer mensen, maar we vermaken ons wel. Als iemand niet kan om een of andere reden, geen probleem, kan ik begrijpen. Logisch toch. Maar reden van Marco is me nu niet echt duidelijk. Tja...zal wel iets met onze discussie te maken hebben lijkt me zo. Maar nogmaals, dit is een eindeloze discussie met ieder zijn eigen mening en visie.
Uhm staat jouw naam daar ollie,dacht het niet,, heb ik het op jouw,, NEE,, voel jij je weer aangesproken ja,dus heb jij een probleem,en weet je ik begin me nu echt aan je mentaliteit te ergeren boy.Zo moet je echt niet doorgaanOllie schreef:
Je moet het ZE niet kwalijk nemen?? Sorry, wie ben JIJ dan wel?!
En sommigen weten/begrijpen dat niet? Laat me niet lachen!

om de sfeer niet verder te verzieken hiero wil ik dit graag verder uitlullen via pm......
greetz marc
[quote="Ollie"] Maar nogmaals, dit is een eindeloze discussie met ieder zijn eigen mening en visie.
komen we daar nu pas achter??
het is niet eens mogelijk om groepsgewijs iets af te spreken en te regelen en ook te accepteren als een persoon een knoop doorhakt als het eens geregeld moet worden.
we zeggen wel eens wat dat we ons ergeren aan die hollanders wat die zeggen en doen lalala bla bla bla,maar ik stoor me nu dus dichterbij dan holland.
waarom is dat nodig,gewoon normaal met elkaar omgaan is het simpelste wat er is,begrijp elkaar of probeer dat,maar als je het niet begrijpt ga dan niet een gezeik van posten hier op forum er van maken en vraag de persoon in kwestie wat er is of kan zijn.
zo als het nu gaat is gewoon ruk!!
komen we daar nu pas achter??
het is niet eens mogelijk om groepsgewijs iets af te spreken en te regelen en ook te accepteren als een persoon een knoop doorhakt als het eens geregeld moet worden.
we zeggen wel eens wat dat we ons ergeren aan die hollanders wat die zeggen en doen lalala bla bla bla,maar ik stoor me nu dus dichterbij dan holland.
waarom is dat nodig,gewoon normaal met elkaar omgaan is het simpelste wat er is,begrijp elkaar of probeer dat,maar als je het niet begrijpt ga dan niet een gezeik van posten hier op forum er van maken en vraag de persoon in kwestie wat er is of kan zijn.
zo als het nu gaat is gewoon ruk!!
marco schreef:
om de sfeer niet verder te verzieken hiero wil ik dit graag verder uitlullen via pm......
greetz marc
dit is wat patje bedoeld
@ Pat...ik heb je stuk tekst zeker gelezen jung, wat denk jij dan
Ik heb ook geen zin in geruzie of weet ik wat, maar ik laat niet zomaar over mij heen lopen en laat mij ook niet de mond snoeren. Ik ben wie ik ben en zeg wat ik zeg...hoor normaal ook nooit iemand klagen. Dan zeg het tegen de persoon zelf, op de donderdagavond. Maar dan hoor je er niks van. En dat dan iedereen achteraf zijn woorden gaat terugtrekken, kom op hè...
Ik vind het goed dat Marco een beslissing wil maken ten aanzien van wat we gaan doen met onze groep. Maar je kunt de zaken ook op een normale manier brengen!
@ Maarten: Kom je donderdag ook naar Maastricht, kunnen we je bolide bewonderen!
@ Patrick L: Moet ik nog wat meenemen van Utrecht voor je?
@ Michel: hoe zit het met de DVD
?

Ik heb ook geen zin in geruzie of weet ik wat, maar ik laat niet zomaar over mij heen lopen en laat mij ook niet de mond snoeren. Ik ben wie ik ben en zeg wat ik zeg...hoor normaal ook nooit iemand klagen. Dan zeg het tegen de persoon zelf, op de donderdagavond. Maar dan hoor je er niks van. En dat dan iedereen achteraf zijn woorden gaat terugtrekken, kom op hè...
Ik vind het goed dat Marco een beslissing wil maken ten aanzien van wat we gaan doen met onze groep. Maar je kunt de zaken ook op een normale manier brengen!
@ Maarten: Kom je donderdag ook naar Maastricht, kunnen we je bolide bewonderen!
@ Patrick L: Moet ik nog wat meenemen van Utrecht voor je?
@ Michel: hoe zit het met de DVD
ik wil wel nog een ding kwijt, en dat is ik ga niet meer mee naar de jaarasluiting van t.n.m.Zit me ff tot aan me nek.Ga liever met me vrouwke ergens grieken met zijn 2en.sorry voor de toestand.vindt me maar een zeikerd or whatever, i don't care
greetz marc
greetz marc
Ah oke, dus jij mag mij hier wel publiekelijk "dissen" zoals jij het noemt en dan moeten we het maar verder via PM oplossen. Een ieder die mij (een beetje) kent, weet dat ik de kwaadste niet ben, verre van zelfs. En weet niet waar je verder op doelt in je verhaal, op fysiek geweld of iets dergelijks. Wat mij betreft is het verhaal afgedaan en gaat de wereld verder, zonder dat ik daarbij mijn keutel in trek. Even goede vrienden...marco schreef:om de sfeer niet verder te verzieken hiero wil ik dit graag verder uitlullen via pm......
greetz marc
-
- Car: Renault 5 GT Turbo
he ik ga niet mee morgen ga aan de 5 werken.En misschien eens normaal gaan doen mannen want begint opeens wat zielig te worden hier met wat grote of vet gedrukte letters te schrijven al dat gezeik gvd.Ik kom donderdag en als dan niet normaal gedaan gaat worden dan zet ik een punt achter T.N.M ik heb het niet nodig ik ga wel op mezelf verder en ik weet gewoon dat een paar mensen met mij mee zullen gaan en om nu 2 groepen te gaan kweken lijkt me helemaal geen strak plan.Dus gewoon normaal of anders niet zielige gepiemel over die dingen krijg er echt gvd de sch**t van.
.Oja en ik ga bowlen en dat is het enigste wat ik ga doen op de 12 ik hoor wel wie er nu nog gaat .
Adios

Adios
voor de donderdagavond, tot hoe laat is normaal de meeting, ik ben namelijk tot in ieder geval negen op de ijsbaan in Geleen, moet daarna m'n schaatsen en vooral het schaatspakkie (ziet er toch wel gek uit, je zou er van alles bij kunnen denken
)uitdoen en dan naar Maastricht rijden, dan is het al gauw tien uur.
Over drie weken zou ik wel op tijd kunnen komen zoals het er nu uitziet, maar als om tien uur iedereen weg is, heeft het niet zo veel zin....
@ Riel:
Zo'n Fuego is inderdaad best komfortabel, veel stiller dan b.v. m'n 19 1.8S. Het gaat wel een beetje ten koste van het rijplezier, ook omdat de stoelen extreem zacht zijn.
De vering is ook wat aan de zachte kant, wat je merkt als je een bochie iets te snel neemt, maar hij blijft wel op de weg
Maar volgens mij was gezien de luxe de auto ook meer gedacht als GT dan als racebak. (80 in 5 = 2000 toeren)
Ben ik overigens de enige die pas minuten na het typen z'n tekst ziet verschijnen???
Bij de weg; welke modellen hebben er allemaal boardcomputer, en wie snapt die dingen een beetje, ik heb er twee, de originele en eentje uit mijn sloop fuego turbo, en allebei geven ze een veel te lage buitentempetatuur aan en geven ze alleen de kilometers goed aan, de benzinemeter knippert, en alle verbruiksgerelateerde funkties doen ook niks.
Daar het bij beide zo is zal het ergens aan de bedrading liggen, wie weet waar ik zoeken moet????
Groetjes, Maarten

Over drie weken zou ik wel op tijd kunnen komen zoals het er nu uitziet, maar als om tien uur iedereen weg is, heeft het niet zo veel zin....
@ Riel:
Zo'n Fuego is inderdaad best komfortabel, veel stiller dan b.v. m'n 19 1.8S. Het gaat wel een beetje ten koste van het rijplezier, ook omdat de stoelen extreem zacht zijn.
De vering is ook wat aan de zachte kant, wat je merkt als je een bochie iets te snel neemt, maar hij blijft wel op de weg

Maar volgens mij was gezien de luxe de auto ook meer gedacht als GT dan als racebak. (80 in 5 = 2000 toeren)
Ben ik overigens de enige die pas minuten na het typen z'n tekst ziet verschijnen???
Bij de weg; welke modellen hebben er allemaal boardcomputer, en wie snapt die dingen een beetje, ik heb er twee, de originele en eentje uit mijn sloop fuego turbo, en allebei geven ze een veel te lage buitentempetatuur aan en geven ze alleen de kilometers goed aan, de benzinemeter knippert, en alle verbruiksgerelateerde funkties doen ook niks.
Daar het bij beide zo is zal het ergens aan de bedrading liggen, wie weet waar ik zoeken moet????
Groetjes, Maarten
we zijn vaker tot un uur of 1 daar dus tijd zat. er zijn meerdere die later komen in verband met werk en sommige die weer vroeger weggaan in verband emt werk... dus kijk maar even wat je doet, maar als je laat weten dat je zeker weet dat je komt donderdag dan wil ik wle wachten tot je bent geweest, ik denk dat er nog wel un paar zullen zijn die er zo over denken.
groetjes
groetjes
Ja en...voske schreef:MICHELL!!!! waar hang je uit, ik wil mijn meisje terug hebben...![]()
![]()
Ik wil een meisje

M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
ff kijken boy,we nemen wel ff kontakt op van de week.MJ schreef:
@andere Pat; volgende week zaterdagmiddag al wat te doen?![]()
en btw michel zijn visie ,waar heb je die voor nodig

see ya,cijferneuker hahahaha
Dag mede limburgers
niet te veel ruzie maken he, anders zul je niet veel lekkers van de sint krijgen hehe
als morgen alles goed gaat rijd m'n gtt weer en kom ik donderdag eens naar maastricht he, is m'n 1ste keer maar dat hebben jullie nog tegoed van ons in hasselt, misschien alvast interessant maar 20december houden we een laatste FNH aan de mac in hasselt en misschien gaan we daarna wel bowlen ofzo, indien er interesse is moet ja maar wat laten weten dan reserveren we alvst bij voor jullie, maaaaar als alles goed gaat morgen kom ik donderdag ins een hollandse mac eten
of waar is dat ergens?
greetz
robby

niet te veel ruzie maken he, anders zul je niet veel lekkers van de sint krijgen hehe
als morgen alles goed gaat rijd m'n gtt weer en kom ik donderdag eens naar maastricht he, is m'n 1ste keer maar dat hebben jullie nog tegoed van ons in hasselt, misschien alvast interessant maar 20december houden we een laatste FNH aan de mac in hasselt en misschien gaan we daarna wel bowlen ofzo, indien er interesse is moet ja maar wat laten weten dan reserveren we alvst bij voor jullie, maaaaar als alles goed gaat morgen kom ik donderdag ins een hollandse mac eten

greetz
robby
Hello people ben ikke weer
.Uhm ik heb eens een vraagje ,heeft er iemand zin om 19 dec mee te gaan naar de movie.Want dan is deel 3 uit van LORD OFF THE RINGS.En deze film moet ik zien,ben een grote FAN
,dus leek me wel leuk om met een paar mensen daar heen te gaan.Enne wilco op jouw reken ik zowiezo he boy
.Als er iemand mee wil hoor ik het graag,en wil er niemand mee is dat ook goed
greetz marco
PS ik ga wel in maastricht bij de minerva bioscoop.Dus niet in belgie

greetz marco

@ The Saint...ik moet altijd tot 21.00 uur werken op donderdagavond. Rijdt dan vanuit Sittard door naar Maastricht, ben er dan zo rond 21.45u. En meestal blijven we tot 0.30u, dus je kunt (moet
) zekers langskomen. Rijden we dan 's avonds samen terug naar Olliedorf 

ik moet deel 1 en 2 nog zienmarco schreef:Hello people ben ikke weer.Uhm ik heb eens een vraagje ,heeft er iemand zin om 19 dec mee te gaan naar de movie.Want dan is deel 3 uit van LORD OFF THE RINGS.En deze film moet ik zien,ben een grote FAN
,dus leek me wel leuk om met een paar mensen daar heen te gaan.Enne wilco op jouw reken ik zowiezo he boy
![]()
.Als er iemand mee wil hoor ik het graag,en wil er niemand mee is dat ook goed
![]()
![]()
greetz marco

-
- Car: Renault 5 GT Turbo
Marco I'm in 
One ring to rule them all.
.
Die wil ik ook wel hebben .

One ring to rule them all.

Die wil ik ook wel hebben .
Vind het best een leuke film, maar ga er echt niet voor in de bios zitten. Tenminste niet in de minerva. Zeker aangezien deze film een uurtje of 2,5-3 zal duren.
Hou het amper 2 uur vol in de minerva. Dus lijkt me niet zo een strak plan.
En heb tot nu toe die films altijd gekeken met vrouwen. Hoef nog maar 1 deel. Dan is de Ring compleet.

Hou het amper 2 uur vol in de minerva. Dus lijkt me niet zo een strak plan.
En heb tot nu toe die films altijd gekeken met vrouwen. Hoef nog maar 1 deel. Dan is de Ring compleet.

M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
-
Marco, ik zou wel mee willen gaan, maar die zelfde avond vertrek ik op vakantie naar het zonnige zuiden van frankrijk
En ja, vanaf de geusselt!

Jep! Ficiat