Steven schreef:Ben ik nou de enige die een tik op je wagen niet ietwat vreemd vind?
Wat zou jij doen, uitstappen en die gasten ff neermeppen in je eentje?
Niet dat ik dat pistooltrekken wil goedpraten, maar ergens snap ik wel dattie een statement wil maken.
ik heb het een keer gehad
uitgestapt en voordat die er erg in had had ik hem met zijn kop tegen de muur gebeukt, zijn vriendjes waren zo verbouwereerd dat ze schaapachtig stnden te kijken en niks durfden te doen
gelukkig maar want ik had het echt afgelegd
maar inderdaad steven ze moeten met hun klauwen van andermans spullen afblijven
Steven schreef:Ben ik nou de enige die een tik op je wagen niet ietwat vreemd vind?
Wat zou jij doen, uitstappen en die gasten ff neermeppen in je eentje?
Niet dat ik dat pistooltrekken wil goedpraten, maar ergens snap ik wel dattie een statement wil maken.
ik heb het een keer gehad
uitgestapt en voordat die er erg in had had ik hem met zijn kop tegen de muur gebeukt, zijn vriendjes waren zo verbouwereerd dat ze schaapachtig stnden te kijken en niks durfden te doen
gelukkig maar want ik had het echt afgelegd
maar inderdaad steven ze moeten met hun klauwen van andermans spullen afblijven
helemaal mee eens dat men van ander mans spullen af moet blijven, maar met geweld los je niets op.
Met een beetje pech wordt je zelf nog gepakt voor mishandeling,terwijl de aanleiding ergens anders ligt
Aan de ene kant heel krom, maar andere kant als iedereen het recht in eigen hand neemt wordt het een zooitje.
Beter maken ze die straffen eens wat zwaarder, daar los je m.i. wel iets mee op. Dan bedenk je je misschien eerder dat je de fout ingaat en is het slachtoffer ook minder gefrustreerd.
Mooi voorbeeld was het Utrecht ondiep verhaal van een tijdje terug.
Wat deden ze, elke dag de boete hoger maken.
Prima idee maar : Maak er dan torenhoge boetes van, gewoon minimaal 1000 euro.
Want je weet dat je er niet komt voor de gezelligheid maar om te rellen..
Laatst gewijzigd door Sanderclioll op ma 16 apr 2007 9:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Zou nog gewoon WindowsXp nemen.. (Als je Windows wilt draaien)
Gebruik zelf Fedora Core en WindowsXP voor de games.
(Omdat Blizzard Wow Accounts blocked als ze onder Linux met Cedega draaien)
rijd ik vanochtend op de de a5 dendert opeens mijn zonne klep van de beemert....zo op mijn stuur en vervolgens op mijn schoot...ter#$g Ty$%s schrok me helemaal kapot, schoof echt een meter op naar rechts.....pshhhhhhhh daar reed niemand!
nou het ophalen van je auto is in ieder geval schappelijk geprijsd
Tegen een vast tarief van 55,00 (excl. BTW) binnen heel Nederland wordt uw auto gehaald en weer teruggebracht. Indien gewenst zorgen wij voor vervangend vervoer. Kosten afhankelijk van merk en model auto. Bij kleine reparatiewerkzaamheden kunt u uiteraard altijd wachten in onze showroom onder het genot van een kopje koffie.
pierre schreef:reed vanmorgen in m'n bentley, lekker degelijk dat spul dondert er gelijk................
moet niet vragen wat dat kost.
Hessel schreef:nou het ophalen van je auto is in ieder geval schappelijk geprijsd
Tegen een vast tarief van 55,00 (excl. BTW) binnen heel Nederland wordt uw auto gehaald en weer teruggebracht. Indien gewenst zorgen wij voor vervangend vervoer. Kosten afhankelijk van merk en model auto. Bij kleine reparatiewerkzaamheden kunt u uiteraard altijd wachten in onze showroom onder het genot van een kopje koffie.