Friday Nightmeeting Bodegraven. I

Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Gesloten
-Ray-
Contacteer:

Zeeuw schreef:Zijn er rondom Utrecht en Rotterdam langs de snelweg geen grote parkeerplaatsen met pompstation en eetgelegenheid??

Lijkt me dat je daar in ieder geval geen bewoners tot last bent.

Ken Utrecht en omstreken niet zo goed maar als voorbeeld neem ik even de a4, den haag- amsterdam, net voor schiphol heb je aan beide kanten een Shell met giga parkeerplaats en een Burger King. Zulk soort plekken zijn er elders toch ook wel te vinden, met name rondom Utrecht en Rotterdam?
yeah een burgerking.... daar ben ik nou echt voor! nu trouwens ook :D
Immer wieder die verdammte Holländer
jeroen.k

Menno schreef:als er dan toch een non-bodegraven plek verzonnen gaat worden, is 't dan niet slim om iets centraals te kiezen, ipv een uithoek?
iemand uit ander 'gesloten' topic schreef:woon zelf in lelystad ,,,en vroeg me af of er soms ook hier in de buurd iets afgeproken kan worden
en het liefst dan op een zondag of zo
Ik woon dus in Harderwijk en als je eens goed op de kaart van NL kijkt is dit aardig het middelpunt van NL. Lelystad is dan ook goed te doen, maar toch net iets minder vanwege het rijden door de polder.

Bij Harderwijk heb je in de buurt van strand Horst een Mac, maarrrrrrr...vrij kleine parking, weinig licht, ontmoetingsplek voor homo's en Mac sluit om 11 uur! (mcdrive om 24:00). In Harderwijk zelf is genoeg parkeerplek vanwege het dolfinarium (noodparkeerplekken) maar zijn wel allemaal grasvelden :( en geen eetgelegenheden in de buurt! Denk dat je daarom het beste iets in de buurt van Amersfoort ofzo kunt zoeken. In Lelystad is ook niet echt de ruimte om een "grote" meeting te houden, bijvoorbeeld bij mijn werk (school in Lelystad) zit een redelijke parking, maar voor hooguit 30 auto's.

Maar mensen neem in gedachten...Harderwijk is vanuit heel NL goed te bereiken en licht vrij centraal! :D
Steven
Car: M536

Utrecht in de buurt van de Meern heb ik ook al meerdere x-en voorgesteld.
Chris
Erelid - Moderator - RvT

We zien het allemaal wel.
We moeten natuurlijk wel rekening houden met de mensen die er wekelijks zijn, de zogenaamde harde kern. ;)
Ik denk daarum dus dat een plek in de buurt van Harderwijk totaal geen zin heeft. Als daar nu al wekelijks iets zo zijn dan zou het het overwegen waard zijn om daar naar toe te gaan, maar er is daar helemaal niets. Dus ik denk niet dat de vaste F.N.B.ers daar naar toe gaan rijden.
Beverwijk is voor een keer in de maand wel te doen voor mij..Jullie begrijpen wel waarom. Iedereen moet natuurlijk doen wat die wil, maar dat is voor mij persoonlijk geen oplossing.
Wat ik eigenlijk dacht is om de komenden maanden ff te behelpen met plekken als De Meern inderdaad, of de Mac drive in Gouda. En dan op een later moment, als de rust weer is teruggekeerd, en de politie het terrein weer vrij geeft weer met de RTC op de oude plek te gaan meeten. Maar ik zal van de week wel weer ff met Robert gaan brainstormen, ik denk namelijk niet dat we te ver van Bodegraven moeten gaan zitten. En ik hoef waarschijnlijk niet uit te gaan leggen waarom..

Een plek als Zoetermeer is natuurlijk een leuk idee, maar daar zal het over een aantal weken ook wel over zijn. Komt nog eens bij dat veel RTCers het daar helemaal niets vinden. We moeten als RTC een leuke/goede plek zien te vinden. Lullig gezegd, even voor ons alleen, wat de rest van de bezoekers doen maakt mij niet uit, als wij maar kunnen meeten. Ik heb altijd van de politie begrepen dat ze van ons geen last hadden..

Als jullie nog ideeën hebben, schroom niet.
Laatst gewijzigd door Chris op za 31 aug 2002 23:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Janine

Lijkt me duidelijk Chris! We horen het wel op het forum...
Een beetje vreemd is best lekker
Steven

Sja ik vind dat het wel iets centraler mag als Gouda.

Tis al een behoorlijk eind rijden voor ons dus liever ff wat noordelijker.

En Beverwijk is maar een id, tis minder ver als je denkt :)
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Dit stond overigens 17 augustus op de voorpagina van de Rijn&Gouwe, dagblad hier in de regio.

Overlast fors toegenomen

BODEGRAVEN- De overlast op het parkeerterrein bij MC-Donald's in Bodegraven loopt volgens de politie 'de spuigaten uit'.
Na een rustige periode worden daar weer elke vrijdagavond bijeenkomsten belegd voor 100 tot 150 autoliefhebbers. Om de overlast terug te dringen, gaat de politie de hulp inroepen van onder andere stagiars en de vrijwillige politie.

Dit stond dezelfde dag op één van de middenpagina's.

Weer overlast parkeerterrein

Politie: Sfeer bij McDonald's in Bodegraven grimmiger geworden.

BODEGRAVEN - De overlast die automobilisten op vrijdagavond veroorzaken bij het parkeerterrein van de McDonald's in Bodegraven, loopt na een rustige periode weer 'de spuigaten uit'. Dat zegt uitvoerend politieteamchef Vroegop.

Gebleken is dat het politieteam Bodegraven/Reeuwijk over te weinig mankracht beschikt om de overlast terug te dringen.
Daarom wordt er binnenkort de hulp ingeroepen van stagiars, de vrijwillige politie en het regionaal verkeershandhavingsteam.
De automobilisten zullen massaal gecontroleerd worden op bezit van een rijbewijs, verlichting en andere zaken. Vroegop: "We gaan gewoon voor alles schrijven."
Eind mei liet de politie weten dat de overlast rondom de McDonald's was teruggedrongen. Maar sinds kort is het parkeerterrein op vrijdagavond weer het trefpunt van 100 tot 150 autoliefhebbers.
De sfeer op het parkeerterrein is volgens de teamchef grimmiger geworden. De 'ontdekkers' van de plek, de Renault Tuning Club stonden bij de politie bekend als gemoedelijke jongens. Maar zij laten zich in Bodegraven niet meer zien, aldus Vroegop.
"Met de mensen die er nu staan valt soms niet te praten."
Bewijs dat het 'meetingpoint' een uitvalsbassis is voor straatraces heeft de politie niet. De politie vermoedt dat er in Bodegraven afspraken worden gemaakt om te gaan racen in Rotterdam of Utrecht. Met name het nabijgelegen AC-hotel ervaart veel overlast van de samenkomsten op het parkeerterrein van McDonald's. De automobilsten zetten hun stereo's hard aan, rijden met ronkende motoren af en aan en houden bijna alle parkeerplaatsen bezet.
McDonald's zelf doet volgens Vroegop goede zaken, veel autoliefhebbers gaan daar naar toe voor een kop koffie of een hamburger. "Maar gezinnen durven er op vrijdagavond soms niet meer te komen."
De meeste autoliefhebbers zijn rond half elf 's avonds wel weer verdwenen aldus Vroegop. De harde kern zou van negen tot 1 uur 's nachts aanwezig zijn.
De politie heeft een aantal maanden geleden ook al eens stagiars en collega's van andere teams opgetrommeld, om controles te houden op het terrein rond de McDonald's Onder andere op 19 april waren er meer dan 30 agenten aanwezig bij de 'meeting'.
Laatst gewijzigd door Chris op zo 1 sep 2002 0:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Steven (Fiets) schreef:Sja ik vind dat het wel iets centraler mag als Gouda.
Die 10 minuten extra rijden...

Mac Woerden, of de carpoolplaatsen aldaar zijn ook nog mogelijkheden. Mac, en nachtpomp aanwezig.
-Ray-
Contacteer:

harde kern ;) wie kent ze niet???

beter dat we niet in een kwaad daglicht staan. :)

bedankt voor het overtikken chris, zere vingers?? ;)
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Ray (Zonnebril) schreef:
bedankt voor het overtikken chris, zere vingers?? ;)
%#$%#%$^5!!!!! :( GRRMMBBLL!!! AARRGGHH! :(
Steven

Idd Chris, tis maar goed dat je niet opgejaagd bent ;)
-Ray-
Contacteer:

Chris schreef:

Mac Woerden, of de carpoolplaatsen aldaar zijn ook nog mogelijkheden. Mac, en nachtpomp aanwezig.
macwoerden is ook goed, of iets in alphen aan de rijn?? das voor ons weer dichterbij. :)
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Ray (Zonnebril) schreef:
Chris schreef:

macwoerden is ook goed, of iets in alphen aan de rijn?? das voor ons weer dichterbij. :)
Ging ook al door mijn hoofd. Daar is alleen nergens een Mac oid. Maar wel een aantal aarige Parkeerterreinen. In de buurt van de Zegerplas, recreatiegebied. Overwegen waard. Bij één van die Parkeerplekken is wel een patatzaak, weet alleen een openingstijden.
-Ray-
Contacteer:

morgen even langsgaan dus. vragen is weten zeg ik altijd maar. :)
Janine

Mac Woerden zit je volgens mij met het probleem dat het vlakbij een soort van winkelcentrum/woonboulevard ligt dat op vrijdagavond koopavond heeft....
Een beetje vreemd is best lekker
-Ray-
Contacteer:

nou en, zo zie je nog eens wat.... :p
jeroen.k

Chris schreef:Ik denk daarum dus dat een plek in de buurt van Harderwijk totaal geen zin heeft. Als daar nu al wekelijks iets zo zijn dan zou het het overwegen waard zijn om daar naar toe te gaan, maar er is daar helemaal niets. Dus ik denk niet dat de vaste F.N.B.ers daar naar toe gaan rijden.
zei ik toch parkeerplek zat, maar geen eten, licht, sfeer. Bedoelde alleen dat als je inderdaad midden van het land op zou zoeken. Utrecht en west-gelderland dan de plekken zijn waar je zou moeten zoeken denk ik.
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Ray (Zonnebril) schreef:morgen even langsgaan dus. vragen is weten zeg ik altijd maar. :)
Je weet waar het is. ;)
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Janine schreef:Mac Woerden zit je volgens mij met het probleem dat het vlakbij een soort van winkelcentrum/woonboulevard ligt dat op vrijdagavond koopavond heeft....
Klopt, hadden we(Robert) al eens uitgezocht.
-Ray-
Contacteer:

Chris schreef:
Ray (Zonnebril) schreef:morgen even langsgaan dus. vragen is weten zeg ik altijd maar. :)
Je weet waar het is. ;)
ok. daarna koffie bij jou?? :D
Chris
Erelid - Moderator - RvT

jeroen.k schreef:
Chris schreef:Ik denk daarum dus dat een plek in de buurt van Harderwijk totaal geen zin heeft. Als daar nu al wekelijks iets zo zijn dan zou het het overwegen waard zijn om daar naar toe te gaan, maar er is daar helemaal niets. Dus ik denk niet dat de vaste F.N.B.ers daar naar toe gaan rijden.
zei ik toch parkeerplek zat, maar geen eten, licht, sfeer. Bedoelde alleen dat als je inderdaad midden van het land op zou zoeken. Utrecht en west-gelderland dan de plekken zijn waar je zou moeten zoeken denk ik.
Okay, ik snap wat je bedoelt.

Ik denk alleen dat de plekken waar wij moeten zoeken in een straal van 15 KM rond Bodegraven moet zijn.
jeroen.k

Chris schreef:
jeroen.k schreef:

Ik denk alleen dat de plekken waar wij moeten zoeken in een straal van 15 KM rond Bodegraven moet zijn.
ok, maar denk je dan niet dat dezelfde mensen die nu de overlast verzorgen je dan (weer) achterna gaan? Dan blijf je aan het verhuizen!
Chris
Erelid - Moderator - RvT

jeroen.k schreef:
Chris schreef:
jeroen.k schreef:

ok, maar denk je dan niet dat dezelfde mensen die nu de overlast verzorgen je dan (weer) achterna gaan? Dan blijf je aan het verhuizen!
Dat moeten we nu zien te vermijden. Maar dat hou je overal.
Robert dB.

Tis al een behoorlijk eind rijden voor ons dus liever ff wat noordelijker.

En Beverwijk is maar een id, tis minder ver als je denkt :)
Net als vorige keer zullen we gewoon in de buurt van Bodegraven iets zoeken. Beverwijk is toch voor de meeste een stuk verder rijden, denk aan mensen uit het zuiden. Als de groep N-H hier echt bezwaar op heeft dat we niet noordelijker gaan zitten, dan kunnen jullie natuurlijk zelf de FNB(everwijk) zelf promoten en daar heen gaan (*snik, zal jullie dan wel missen*).
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Robert dB. schreef: dan kunnen jullie natuurlijk zelf de FNB(everwijk) zelf promoten en daar heen gaan
Net als het begin van dit jaar...;)
Rudo

Bedankt dat je me er nog even aan herinnert Chris :evil: :wink:
jeffrey
Contacteer:

parkeer dak in leidschendam bij winkel centrum Leidsehage, mac op de hoek.150m lang en 2 etages met licht e.d.
Kan er gewoon gratis in en uit rijden! (10km van Bodegraven) wil me voor de rest nergens mee bemoeien hoor maar wilde het toch ff kwijt :wink:
van marwijk passion
Patrick RS
Moderator
Car: Megane

Zoetermeer is ook nog steeds een optie :D
Patrick RS
Moderator

Effe een vraagje waar is mijn topic want ik ken hem nergens meer vinden????????????? :(
Patrick RS
Moderator

Chris

PATBAD schreef:Effe een vraagje waar is mijn topic want ik ken hem nergens meer vinden????????????? :(
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

jeffrey schreef:parkeer dak in leidschendam bij winkel centrum Leidsehage, mac op de hoek.150m lang en 2 etages met licht e.d.
Kan er gewoon gratis in en uit rijden! (10km van Bodegraven) wil me voor de rest nergens mee bemoeien hoor maar wilde het toch ff kwijt :wink:
Ik vind het een strak plan..

ik ben er wel eens geweest..

maar kan het me niet geheel herrinneren..
maar oke..

Ik heb net 3 pagina's lang alle texten gevolgd.. en ik hoor wel waar we heen gaan..

en RobertDB sorry hoor.. wat een KUT streek.
Je zegt gewoon ff 123 ik gaat gewoon niet.. .. ...
terwijl andere wel een stuk rijden..

maar oke.. afgezien daarvan..

we komen er met z'n alle wel uit..
Ja toch niet dan...

PS: Den Haag ook genoeg parkeerplek en MC donalds :)
Robert dB.

Maik (WOOFER) schreef: en RobertDB sorry hoor.. wat een k#t streek.

Ja toch niet dan...
Sorrie jongens, maar ik heb gezegd dat ik niet wekelijks een stuk ga rijden. Mocht er een locatie verder weg komen, dan zal ik minder vaak daar heen gaan denk ik....maargoed ff kijken hoe alles in de pratijk gaat uitpakken.

Er zijn tenslotte meerdere regio meetings waardoor niemand echt ver hoeft te rijden. Wil je dat wel dat is dat je eigen keuze.

En trouwens Maik, wij komen ook weleens naar de meetings in scheveningen/oosterhout/roosendaal.
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

scheveningen.. 1 x man :p

haha maar oke..

alles is oke :)

ik hoor het allemaal wel voorbij vliegen..

voorlopig ben ik zelf met mijn eigen GTT nergens meer.. dit jaar niet i.i.g..
Robert dB.

Maik (WOOFER) schreef:scheveningen.. 1 x man :p

haha maar oke..
neejoh, 2 x! :p
-Ray-
Contacteer:

Robert dB. schreef:
Maik (WOOFER) schreef: en RobertDB sorry hoor.. wat een k#t streek.

Ja toch niet dan...
Sorrie jongens, maar ik heb gezegd dat ik niet wekelijks een stuk ga rijden. Mocht er een locatie verder weg komen, dan zal ik minder vaak daar heen gaan denk ik....maargoed ff kijken hoe alles in de pratijk gaat uitpakken.

Er zijn tenslotte meerdere regio meetings waardoor niemand echt ver hoeft te rijden. Wil je dat wel dat is dat je eigen keuze.

En trouwens Maik, wij komen ook weleens naar de meetings in scheveningen/oosterhout/roosendaal.
waarom rijden wij wel iedere week 3 kwartier heen en drie kwartier terug en jullie bijvoorbeeld niet??? dan gaan die autoos van jullie ook maar eens wat kms maken, worden ze heus niet minder van :p
Gesloten