We zien het allemaal wel.
We moeten natuurlijk wel rekening houden met de mensen die er wekelijks zijn, de zogenaamde harde kern.

Ik denk daarum dus dat een plek in de buurt van Harderwijk totaal geen zin heeft. Als daar nu al wekelijks iets zo zijn dan zou het het overwegen waard zijn om daar naar toe te gaan, maar er is daar helemaal niets. Dus ik denk niet dat de vaste F.N.B.ers daar naar toe gaan rijden.
Beverwijk is voor een keer in de maand wel te doen voor mij..Jullie begrijpen wel waarom. Iedereen moet natuurlijk doen wat die wil, maar dat is voor mij persoonlijk geen oplossing.
Wat ik eigenlijk dacht is om de komenden maanden ff te behelpen met plekken als De Meern inderdaad, of de Mac drive in Gouda. En dan op een later moment, als de rust weer is teruggekeerd, en de politie het terrein weer vrij geeft weer met de RTC op de oude plek te gaan meeten. Maar ik zal van de week wel weer ff met Robert gaan brainstormen, ik denk namelijk niet dat we te ver van Bodegraven moeten gaan zitten. En ik hoef waarschijnlijk niet uit te gaan leggen waarom..
Een plek als Zoetermeer is natuurlijk een leuk idee, maar daar zal het over een aantal weken ook wel over zijn. Komt nog eens bij dat veel RTCers het daar helemaal niets vinden. We moeten als RTC een leuke/goede plek zien te vinden. Lullig gezegd, even voor ons alleen, wat de rest van de bezoekers doen maakt mij niet uit, als wij maar kunnen meeten. Ik heb altijd van de politie begrepen dat ze van ons geen last hadden..
Als jullie nog ideeën hebben, schroom niet.