Thursday Nightmeeting Maastricht. I

Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Gesloten
Marcel J.

Wat het eten betreft: Laten we nu gewoon afspreken Bowlen en BBQ (bij die tent waar ied. aan een tafel zit) Kdacht toch idd dat daar de meeste stemmen voor waren of iig de minste tegen :wink:

Wat de datum betreft; 12 is prima voor mij, maar maakt mij niet uit, dus als er andere data gewenst zijn...

@marco: sorry jong als jij er moeite mee hebt als we elkaar een beetje focken. Kzal er in vervolg beter op letten. Maar het is wel een soort van humor waarvan sommige mensen(incl. ik) nu eenmaal houden. Het is helemaal NIET serieus bedoelt. Als iemand er moeite mee heeft dat hij erin betrokken raakt, mag hij mij dat altijd zeggen.

:worship: RESPECT :worship:
marco

Ollie schreef:Dus alles staat nu zo'n beetje vast? Ik wilde een voorstel plaatsen voor de week erna, vrijdag de 19e. Hebben we nog ff tijd om precies te kijken wat iedereen nu wil, want ik kan nergens achterhalen waarom het nu bowlen en die bbq-tent wordt...
ollie de meeste hebben zich er al bij neergelegdt dat het bowlen wordt en bbq,alleen jij nog niet????
.het wordt toch echt niks anders meer boy.Dus leg je erbij neer :D .en de datum staat 12 december gaat het feestje gebeuren.Iedereen heeft genoeg tijd gehad,en karten is zowiezo geen optie,zowiezo omdat er vrouwkes meegaan.Dit was het antwoordt en hier moet u het mee doen :D :D .

Ollie schreef:En over het respect, ook daar heb ik schijnbaar iets gemist. Voor zover ik het weet is hier alleen geflauwekuld onder elkaar...

Ik hoor het wel...
met dat respect bedoel ik dat we mekaar moeten respecteren, sommige uitspraken kunnen mischien persoonlijk gevat worden.En ik vindt het homo gedoe nu wel echt kinderachtig ver gaan,zoals ik al zei een geintje is leuk , maar moet niet bezig blijven.

greetz marco
Ollie

En van die humor houdt deze jongen ook :D

Maar waar gaan we dan bowlen en waar bbq-en, heb geen zin om terug te lezen. Maar van minste of meeste stemmen is mij verder niks bekend hoor!
Marcel J.

Ollie schreef:En van die humor houdt deze jongen ook :D
Dat kan (Y) maar dan kunnen we er toch rekening mee houden dat er mensen zijn die er niet mee over weg kunnen of er andere problemen mee hebben.
Ollie schreef:Maar waar gaan we dan bowlen en waar bbq-en, heb geen zin om terug te lezen. Maar van minste of meeste stemmen is mij verder niks bekend hoor!
Lezen jongske :wink: er is idd al menig woord over geschreven en gesproken. Niet zozer een stemming maar wel gepeild wat ied. wou
Ollie

Ik val niemand persoonlijk aan of beledig niemand die dat bij mij ook niet doet of die daar niet tegen kan! Waarmee moet ik dan rekening houden?

En ik heb geen zin om tussen al die pagina's te gaan zoeken...dus waar gaan we nu heen enzo, kan iemand dat nog ff vertellen? En hoe laat, en weet ik nog wat meer voor info...
Marcel J.

Ollie schreef:Ik val niemand persoonlijk aan of beledig niemand die dat bij mij ook niet doet of die daar niet tegen kan! Waarmee moet ik dan rekening houden?
Dat klopt maar er zijn meer mensen die dit allemaal lezen, hoi mama :D , en die kunnen er wel moeite mee hebben. Zij weten niet hoe ik bv een bepaalde opmerking bedoel, het kan nogal lullig overkomen. Voorbeeld lees het topuc over oss eens, dat gaat er hard aan toe. Kvind dat humor, blijkbaar zij ook, maar het kan verkeerd overkomen.
Ollie schreef:En ik heb geen zin om tussen al die pagina's te gaan zoeken...dus waar gaan we nu heen enzo, kan iemand dat nog ff vertellen? En hoe laat, en weet ik nog wat meer voor info...
Tsja.....MARCO!!!!!!! :lol:
Ollie

Ja, idd....MARCOOOOOOOOOOOOOOOOOO :D

Maar omdat andere mensen iets verkeerd op kunnen vatten, moeten sommigen op hun woorden letten. Waar haal je deze wijsheid vandaan, ben ik het totaal niet mee eens. In ons topic (en dat van Ozz trouwens ook) ouwehoeren de mensen onderling. Ze kennen elkaar, weten wie wat tegen wie zegt etc. Dus moet kunnen! En iemand die daar niet tegen kan, lees het dan niet! Simpel genoeg toch....
We hebben toch nog zoiets als vrijheid van meningsuiting, ja toch!
En wie heeft hier nu eigenlijk waar last van, is mij niet helemaal duidelijk hoor!
marco

@ ollie om ff duidelijk te zijn ,ik heb NERGENS LAST VAN,,Humor is oke,,maar er is ook een grens,,en om steeds maar domme dingen te lezen is ook niet leuk , want dan is de lol er ook zo vanaf,Net zoals mj zegt er zijn meer mensen die hier komen en lezen, dus houdt daar ook rekening mee.en wie ben jij om dan te zeggen dat ik hier dan maar niet moet komen en het t.n.m topic dan maar niet meer te lezen????.Waar haal jij dat recht vandaan om dat te zeggen?????.Open dan maar een humor topic ofzo, waar jullie mekaar lekker kunnen afzeiken,maar houdt daar het t.n.m topic een beetje buiten.Pffff ben me weer gek aan het maken over niks eigenlijk,,zoek het maar lekkel uit en doe maar lekkel kinderachtig :evil:
Ollie

Nu wordt ie helemaal mooi! Wie doet hier nu kinderachtig! Er staat nergens dat dit topic over een bepaald onderwerp moet gaan, of dat ik bepaalde zaken niet mag zeggen of vertellen. En daarbij, er zijn meer mensen die hier heel wat meer onzin uitkramen dan ik! Hier kan ik me ook over ergeren...maar aangezien ik daar geen zin in heb, is dit het laatste wat ik erover zeg!
Marcel J.

Ollie, laten we gewoon afspreken dat we een beetje op onze woorden gaan letten. Tis gewoon zo dat er de laatste tijd wel erûg op de man gespeeld word. Kmaak me er zelf ook schuldig aan en het is gewoon zo dat sommige mensen zich eraan storen.
TNM is voor iedereen die van Reno's houdt en niet alleen voor de enkeling die van onze humor houdt!!

@Wilco; Ik kan toch nie morgen :@ Kben nog steeds zo ziek als een hond (N) en heb dus helaas niet de behoefte om onder de auto te liggen. Succes met het inbouwen (Y)
The Saint

goeienavond altesaam,

ff voorstellen, ik ben Maarten, nieuw op dit forum woon in "Olliedorf" :wink: .
Ik heb sind een maandje mijn Fuego Turbo op kenteken en volgens mij is "this the place to be" als je een renaultje turbo hebt :D .
Donderdagavond, waar is dan de meeting??
Ik weet dat het ongetwijfeld ergens in deze thread staat, maar ben eerlijk gezegd te lui om te zoeken...
Ik zou graag eens een keertje langs komen om jullie humorloze botte lompe idioten 8) eens te ontmoeten en hopelijk wat op te steken over turbo motoren.
De mijne is namelijk niet af te stellen (op gevoel zonder apparatuur), of hij trekt niet, of de uitlaat explodeert bijna van de naverbranding >-) .
Dat klinkt wel leuk kost me op den duur toch de kleppen.

groetjes Maarten
Patrick L.

Eindelijk tijd voor bezinning?
Werd tijd!
Ik kan het niet laten even te reageren,
de laatste tijd vind ik ook dat er wat teveel grof geouwehoerd werd over niets eigenlijk. Gaat alleen over laag bij de grond humor en waardeloze sex-grappen. Doet Hans Teeuwen ook, maar die brengt het toch op een andere manier....en ik vind niet dat er zich leuke caberetiers onder de TNM-ers bevinden. Heeft totaal niets met rtc en tnm te maken gehad en ik vind dat je zoiets beter op msn of iets dergelijks kunt voortzetten. Vind me maar een ouwe lul, interesseert me geen bal. Als een vreemde de laatse paar pagina`s van dit topic leest denkt ie dat ie op een waardeloze chatbox van een sex-site terecht gekomen is...en dat is leuk als zich wellicht nieuwe geinteresserden zich tot TNM willen voegen, NOT.

Zo, dat moest ik ff kwijt,
laten we weer op een normale manier verder gaan in dit topic, respect! :) (Y)
Patrick L.

Oh ja, Maarten The Saint,
kom gerust eens langs op donderdagavond op de parkeerplaats bij de geusselt tegenover de BP, na 20.00u. Kunnen we jouw zeldzame Fuego Turbo (Y) bekijken. Denk ook wel dat er een paar mensen zijn die je tips kunnen geven.
mzzl :)
Ollie

Welkom Maarten, nog een Renault-liefhebber uit Brunssum, leuk man! En aan je taalgebruik te horen pas je zonder problemen in onze groep :D (Y) Hoop je binnenkort te kunnen zien in Maastricht, weer een nieuw lid erbij is altijd tof!

En om toch maar weer op het verhaal in te haken (kan het niet laten, want zoiets irriteert me enorm!!!)...ik snap nog steeds niet wat er mis is. Noem me ignorant, of blind, maar ik snap het niet! Zo'n topic als dit is er toch om gezellig ff wat te flauwekullen. En ik respecteer iedereen, wie of wat iemand is of doet! Als we ons hier zo over op moeten winden, sorry hoor, maar ik irriteer me ook aan bepaalde achterbakse gedragingen en uitingen van mensen, maak ik ook niet zo'n ophef over.
Maar dit gaat een eindeloze discussie worden, waarin iedereen zijn eigen mening heeft en niemand wil toegeven, ik ook niet!
Denk ik dat maar eens een tijdje dit topic ga mijden en wat donderdagen ga skippen....
Michel S.
Contacteer:

Okee, iedereen weer bedaren. Gekke ik weer opsluiten in de kast en verder over onze hobby.

Dus we hebben het over de eindejaarsmeeting.

Ik zou 12 dec wel kunnen denk ik. Alleen vind ik het aan de krappe kant qua tijd om te beslissen. Dus als iedereen even kan melden of die dan wel of niet kan. Heel graag.

En ik zie dit als lijst opstaan.

Marco en Carla
Wilco
Marcel
Danny
Michel S.
Luc en Lilian
Oliver
Patrick L
Bram
Patrick B
Rob en Femke
Riel en Rianne
alex

Ik tel dus 17 koppies.

Ik wilde het op 5 bowling banen houden. Dan hebben we momenteel 3 teams met 3 personen en 2 met 4. Meer als 4 wil ik er echt niet bij elkaar zetten. Dan ben je 2 lichtjaren aan het wachten totdat je weer mag gooien.
Zo kunnen er dus nog 3 personen bij komen zonder problemen. Anders moet ik nog een baan erbij pakken als we erboven gaan.

De kosten zijn 18.50 per baan. per uur. Dus in totaal kost het 5.50 per persoon.
Drinken is er ook mogelijk, maar het lijkt mij het verstandigste als iedereen alles zelf betaald. Of zeggen jullie pak voor iedereen een consumptie.
Want voor de studenten onder ons is het wel zo eerlijk als ze ook alleen betalen voor hetgene wat ze gebruiken.

Bij gonzales lijkt me het ook verstandig om alles zelf te betalen. Even onthouden wat iedereen drinkt. en dan afrekenen.

Dus als iedereen even wilt neerzetten ja, nee, andere datum, meer man enz enz. Dan kan ik gaan bellen om alles te regelen.

Greetz
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
Ollie

Ik kan niet...
Patrick

ollie waarom ben je nou geirriteerd man,kom op :wink:
er wordt gewoon gevraagd om even terug te kruipen om weer even een leuke babbel op niveau te hebben met elkaar,wat er aangegeven wordt is dat de fun geweest is en dat het leuk is geweest,ik ben het er ook mee eens(en je weet hoe ik zelf ben haha)dat op een gegeven moment ook door al die kul(wat leuk was!!)de duidelijkheid eruit was.
om even aan te geven wat ik bedoel,er was dus gevraagd om aan te geven wat we wilden doen met een eindejaarsafsluiting,nou is daar door een aantal mensen op geantwoord maar door de grappen is op een gegeven moment er niet meer verder op doorgegaan.

ik heb zelf al een keer gevraagd of er iets was afgesproken en of iemand even duidelijk aan kon geven wat de planning kon zijn,maar daar las iedereen overheen.
marco dee het ook nog eens maar daar las ook iedereen overheen.

daarom wordt dus aangegeven dat het leuke eraf was omdat duidelijk werdt dat het soms ja niet te ver,maar te langdradig erop doorgegaan werdt.
er werdt teveel over de gewone zaken en vragen heen gelezen.

wees nou niet boos,niemand is er op uit dat we nu strijd hebben of krijgen met elkaar,en ja ik heb dus zelf ook begrepen dat het bowlen en eten een leuke keuze was,je moet soms ff de knoop doorhakken,en daarbij was het gewoon een voorstel gemaakt door marco om duidelijkheid te scheppen anders zag ik het gebeuren dat het te laat duidelijk werdt en zo niemand kon.
de 7de konden meerdere personen niet,we hebben het al een week verschoven en die personen vonden het fijn dat we dan gingen,en wat maakt het eigenlijk uit boy wat we gaan doen,als het maar een leuke avond wordt,toch? :)

niemand is er nu op uit juist op het laatste en leukste moment,een afsluiting van dit leuke jaar tnm onder elkaar,ja hoe moet ik het zeggen,door elkaar te gooien dat we ruzieend het jaar afsluiten.
kom op,even goeie vrienden,sommige dingen komen misschien even verkeerd of harder of wat ook over omdat het maar tekst is wat je leest,je mist gelaats uitdrukkingen en lichaamstaal,als je gewoon met elkaar over ditzelfde(wat gisteren de bedoeling was)gewoon zou praten en zou discussieren dan zou je elkaar op een gegeven moment wel begrijpen.
ik snap het wel dat sommige dingen even rot overkomen,maar laten we elkaar nou niet kwaad aan gaan kijken alsjeblieft en zekers als eindejaars afsluiting een leuke avond tegemoet gaan.
wat het ook wordt al gaan we schaatsen met z'n allen,als het maar leuk is.

het is gewoon jammer dat we ja eigenlijk met velen niet aanwezig konden zijn op tnm,velen waren verhindert,of ziek watever dus jammer dat we toen niet even hebben kunnen doornemen wat nu en hoe bla bla.
ik ben blij als iemand de knoop doorhakt en zegt van zo,ik stel dat voor,niemand iets anders ja dan is het logisch dat je dat dan verder doorploegd en probeert een datum vast te stellen en lokatie waar je heen gaat.is toch fijn dat iemand iets regelt.
als we iets anders hadden gewild en echt niet hetgeen wat nu besloten is,al is het niet direct iets wat iedereen wil ja dan is dat jammer want we hebben allen eigenlijk tijd genoeg gehad om iets te besluiten en aan te geven wat we wilden en wat beslist niet.
het is toch leuk man een leuke avond bowlen,niet dat ik er zo'n fan van ben,maar het gaat om het fungehalte.

mijn vraag aan iedereen,kom op we zijn allen volwassen genoeg om door te gaan met een leuke tnm relatie met elkaar,laten we proberen om het leuk te houden en niet nu afhaken en zeggen ik skip nu maar een paar tnm's,meningsverschillen zullen er altijd zijn en blijven,we zullen op een gegeven moment gewoon moeten zeggen van"okee,dan doen we dat maar"
ik ging ook liever karten ofzo,maar de dames zijn daar niet direct in thuis,en het is juist de bedoeling dat wij die ook eens erbij betrekken en eens kennis kunnen laten maken met de personen van de tnm groep die zij nog niet kennen,als mensen willen karten,nou dan stel ik nu voor de 19 de karten,en dat moet kunnen.
mocht het zijn dan hebben we dan ook een te gekke avond,en zeker weten dat dan ook zeker een fungehalte gehaald wordt waar we het nog lang over kunnen hebben.

ik hoop dat ik me goed heb uit kunnen drukken,ik bedoel het goed en ik hoop dat we gewoon een leuke en gezellige avond tegemoet gaan,en ja ollie jij gaat ook mee!waarom?gewoon heel duidelijk,jij hoort erbij net zoals alle anderen :wink: :D

en wat ik zo nog voorstelde over het karten,zijn er mensen die daar intresse in hebben,misshien niet de 19 de misschien een andere dag,weet ik veel laat ff van je horen,dan hebben de kartfans onder ons ook hun avondje adrenaline binnen hahaha.

nogmaals,kom op groet patje.
5 GT TURBO '87, 5 GT TURBO '89, 5 GT TURBO EVO '87, E.B.S. GT TURBO '87
voske

ff me mening over de humor gedeelte: Ik vond het persoonlijk heel leuk(heb er vaker aan meegedaan), maar ik vind als zich er meerdere mensen aan storen of irriteren dat je gewoon moet besluiten om het te minderen,niet meer of ergens anders te doen.

over de eindejaars afsluiting: mij maakt het allemaal niet zoveel uit, maar zou het liever willen dat de datum fftjes verzet wordt in verband met vrij vragen. Als dit niet mogelijk is dan zal ik mijn uiterste best proberen te doen om vrij te krijgen, lukt dit niet dan heb ik pech :@ .

over het karten: lijkt me ook un leuk idee, maar is het niet beter als je dat over un maandje ofzo doet
als je het 2x in 2 weken un uitstapje gaat maken. en aangezien ik toch ff op mijn geld wil letten om de gt zo goed mogelijk te maken 8) >-) .

dit was het z'n beetje

@michel: tot nu toe allemaal bedankt he jongetje :worship: :worship: :worship: (Y)
Patrick

probeer maar vrij te krijgen,want volgende week kan weer een ander niet enz.
gewoon proberen knul,en ja wanneer we gaan karten maakt niet zoveel uit,we kunnen het gewoon eens een keer doen :wink:

lees het positief allemaal aub hahahaha
voske

ik bedoel het ook allemaal positief wat ik zelf geschreven heb en ik zal waarschijnlijk ook wel vrij kunnen krijgen maar het is ff stressen op het werk omdat er 2 personen zijn weggevallen, daar 1 voor n de plaats s gekomen maar nog niet veel kan en ik daarmee als enigste overblijf (niet opschepperig bedoelt) dan krijg je niet zo snel vrij als je de week van de voren ook al vrij hebt gevraagd om un auto op te gaan halen.. maar ik bedoel alles positief, het woord negatief kan ik gelukkig niet zo goed :) .

groetjes
The Saint

he Patrick,

wat een idee, schaatsen, goed gevonden, laat ik dat nou altijd op donderdagavond doen.
Is inderdaad best leuk, gaat ook best snel.
Juist daardoor zal ik de komende twee weken ook niet naar Maastricht komen, maar de week daarna.......
En als ik als neutrale nieuwkomer iets over de humor(loze) diskussie mag zeggen, IEDEREEN HEEFT GELIJK!!
Als het echt zo erg was had ik me niet juist vandaag aangemeld, maar het is natuurlijk wel zo, dat dit een forum over Renaults is :worship:
Maarten
voske

ik hoop toch wel dat het komende TNM wat drukker is zodat ik ff mijn nieuwe liefde kan showen :D :D
Patrick

voske schreef:ik bedoel het ook allemaal positief wat ik zelf geschreven heb en ik zal waarschijnlijk ook wel vrij kunnen krijgen maar het is ff stressen op het werk omdat er 2 personen zijn weggevallen, daar 1 voor n de plaats s gekomen maar nog niet veel kan en ik daarmee als enigste overblijf (niet opschepperig bedoelt) dan krijg je niet zo snel vrij als je de week van de voren ook al vrij hebt gevraagd om un auto op te gaan halen.. maar ik bedoel alles positief, het woord negatief kan ik gelukkig niet zo goed :) .

groetjes

:wink:
Riël
Über-Spammer

@Ollie, dus zie jou zondag voor half elf bij de valk? Ik zal er zijn dan, ok. Moet nog even een soort van speach gaan oefenen, maar doe ik wel in de auto ;)

Over voske, pm even iemand van die topics, is niet zo lastig dat even uit te zoeken of je wel of niet lid kan worden.
Maar volgens mij kun je op de alv geen lid gemaakt worden. Sta je ook zo daar, zou je er niet in komen.

Verders, de rest, tot zondag. Ik ben er komende tijd niet meer ELKE donderdag aangezien 't winter wordt, ik school hoog heb staan, en ik dan de enige avond heb wat aan de 5 te doen ( :wink: ). Maargoed, zoveel mogelijk wel. Een die-hard die 't wat minder doet :p

Groeten!
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Riël
Über-Spammer

Die vorige reply was voordat ik deze laatste pagina gelezen had.
By the way.

At die jongen uit brunssum:

yow man die Fuego wil ik eens zien! Die oude renault modellen hebben me altijd geboeid, stond ooit eens op het punt er een te kopen. Schijnt dat het auto's zijn die qua comfort toch erg hoog staan niet?
Patrick L.

Laten we maar snel beslissen welk datum het wordt/blijft zodat mensen dit kunnen inplannen, waar we naar toe gaan maakt mij niet uit. Ik wist niet dat er een discussie was over karten, maar dat is wellicht leuk als activiteit voor rond de pasen. Met kerst gaan we bowlen, met pasen karten, lachen man >-)
Over de bezoeken aan tnm, ik zou best vaker willen komen maar dat gaat helaas niet, ben ook nog aan het huis dingen aan het doen en heb laatste tijd vaker andere verplichtingen en leg mijn prioriteiten iets anders.
en over dat "die-hard" , wie beslist wie of wat een die hard is? Binnen TNM zijn maar enkele mensen die er al vanaf het prille begin bij betrokken zijn....
dus als je een paar keer geen TNM kunt bezoeken wil dat niet zeggen dat je geen er geen interesse meer in hebt, soms zijn andere zaken belnagrijker.

En Ollie, man, pik, :wink:
gewoon verder gaan, laten we accepteren wat er hier gezegd is en zet je eroverheen, met een schone lei weer verder, is toch niks mis mee!
marco

ach weet je patrick L ,,je moet het ze niet kwalijk nemen met dat die hard gedoe :D .wat/wie is een echte die hard???,omdat je iedere donderdag op de t.n.m. bent ben je dan een die hard?????..Volgens mij niet.wanneer ben je dat wel,als je bijv zoals jij bijna van begins af aan renault hebt gereden en een echte passie hebt voor renault.En wat boeit het eigenlijk ,ik/we zijn gewoon bezig met onze hobby/liefde en dat is renault.En dat de een wat vaker naar de t.n.m. komt als een ander geeft toch niet,ik weet van jouw dat als je tijd hebt en ff weg kunt dat je langs komt.En als je niet komt weet ik gewoon dat je belangrijkere dingen te doen hebt.Maar sommige weten/begrijpen dat niet :D .Nou de groeten en tot een volgende t.n.m.Enne succes met de klussen in en rondom het huis

greetz marco
Patrick L.

Nou de groeten en tot een volgende t.n.m.Enne succes met de klussen in en rondom het huis
greetz marco
Thanx mate! :)
Marcel J.

@Marco & Wilco gaan jullie morgen nog?

@Michel; mag ik jouw visie nog hebben :D zonder hulp komen we nie zo ver :wink:
Laatst gewijzigd door Marcel J. op za 6 dec 2003 9:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Marcel J.

Michel S. schreef:En ik zie dit als lijst opstaan.

Marco en Carla
Wilco
Marcel YES
Danny
Michel S.
Luc en Lilian
Oliver
Patrick L
Bram
Patrick B
Rob en Femke
Riel en Rianne
alex

the saint?!?!?!?!?

Dus als iedereen even wilt neerzetten ja, nee, andere datum, meer man enz enz. Dan kan ik gaan bellen om alles te regelen.

Kom op mensen discussie is leuk (Y) nu knoppen hakken
marco

MJ schreef:@Marco & Wilco gaan jullie morgen nog?
ik ga iniedergeval NIET!!!.Is ineens iets tussengekomen :)
wat wilco doet weet ik niet????

greetz and see ya
Bram (vospower)

Damn, ik heb wat gemist! Maar het is weer allemaal gefixt (Y) Een ding is zeker: iedereen heeft het beste met elkaar voor en niemand wil spanningen op de TNM. Reageer hier maar niet op want dan laait er dalijk weer een discussie op :lol:
Marcel J.

Bij deze: Kga morgen niet, kvoel me nog steeds zwaar Kl#te* en maandag wil ik toch wel weer gaan werken :D mocht dat lukken. Veel plezier en hopelijk tot donderdag (Y)

BTW Patrick L.: Veel plezier vanavond (Y) Kon helaas zelf geen kaartjes meer krijgen :(

@andere Pat; volgende week zaterdagmiddag al wat te doen? :D :lol:
Riël
Über-Spammer

Wie gaat nog morgen dan?
marco

@riel als ik moet gokken ,denk ik alleen jij en ollie
Gesloten