ollie waarom ben je nou geirriteerd man,kom op
er wordt gewoon gevraagd om even terug te kruipen om weer even een leuke babbel op niveau te hebben met elkaar,wat er aangegeven wordt is dat de fun geweest is en dat het leuk is geweest,ik ben het er ook mee eens(en je weet hoe ik zelf ben haha)dat op een gegeven moment ook door al die kul(wat leuk was!!)de duidelijkheid eruit was.
om even aan te geven wat ik bedoel,er was dus gevraagd om aan te geven wat we wilden doen met een eindejaarsafsluiting,nou is daar door een aantal mensen op geantwoord maar door de grappen is op een gegeven moment er niet meer verder op doorgegaan.
ik heb zelf al een keer gevraagd of er iets was afgesproken en of iemand even duidelijk aan kon geven wat de planning kon zijn,maar daar las iedereen overheen.
marco dee het ook nog eens maar daar las ook iedereen overheen.
daarom wordt dus aangegeven dat het leuke eraf was omdat duidelijk werdt dat het soms ja niet te ver,maar te langdradig erop doorgegaan werdt.
er werdt teveel over de gewone zaken en vragen heen gelezen.
wees nou niet boos,niemand is er op uit dat we nu strijd hebben of krijgen met elkaar,en ja ik heb dus zelf ook begrepen dat het bowlen en eten een leuke keuze was,je moet soms ff de knoop doorhakken,en daarbij was het gewoon een voorstel gemaakt door marco om duidelijkheid te scheppen anders zag ik het gebeuren dat het te laat duidelijk werdt en zo niemand kon.
de 7de konden meerdere personen niet,we hebben het al een week verschoven en die personen vonden het fijn dat we dan gingen,en wat maakt het eigenlijk uit boy wat we gaan doen,als het maar een leuke avond wordt,toch?
niemand is er nu op uit juist op het laatste en leukste moment,een afsluiting van dit leuke jaar tnm onder elkaar,ja hoe moet ik het zeggen,door elkaar te gooien dat we ruzieend het jaar afsluiten.
kom op,even goeie vrienden,sommige dingen komen misschien even verkeerd of harder of wat ook over omdat het maar tekst is wat je leest,je mist gelaats uitdrukkingen en lichaamstaal,als je gewoon met elkaar over ditzelfde(wat gisteren de bedoeling was)gewoon zou praten en zou discussieren dan zou je elkaar op een gegeven moment wel begrijpen.
ik snap het wel dat sommige dingen even rot overkomen,maar laten we elkaar nou niet kwaad aan gaan kijken alsjeblieft en zekers als eindejaars afsluiting een leuke avond tegemoet gaan.
wat het ook wordt al gaan we schaatsen met z'n allen,als het maar leuk is.
het is gewoon jammer dat we ja eigenlijk met velen niet aanwezig konden zijn op tnm,velen waren verhindert,of ziek watever dus jammer dat we toen niet even hebben kunnen doornemen wat nu en hoe bla bla.
ik ben blij als iemand de knoop doorhakt en zegt van zo,ik stel dat voor,niemand iets anders ja dan is het logisch dat je dat dan verder doorploegd en probeert een datum vast te stellen en lokatie waar je heen gaat.is toch fijn dat iemand iets regelt.
als we iets anders hadden gewild en echt niet hetgeen wat nu besloten is,al is het niet direct iets wat iedereen wil ja dan is dat jammer want we hebben allen eigenlijk tijd genoeg gehad om iets te besluiten en aan te geven wat we wilden en wat beslist niet.
het is toch leuk man een leuke avond bowlen,niet dat ik er zo'n fan van ben,maar het gaat om het fungehalte.
mijn vraag aan iedereen,kom op we zijn allen volwassen genoeg om door te gaan met een leuke tnm relatie met elkaar,laten we proberen om het leuk te houden en niet nu afhaken en zeggen ik skip nu maar een paar tnm's,meningsverschillen zullen er altijd zijn en blijven,we zullen op een gegeven moment gewoon moeten zeggen van"okee,dan doen we dat maar"
ik ging ook liever karten ofzo,maar de dames zijn daar niet direct in thuis,en het is juist de bedoeling dat wij die ook eens erbij betrekken en eens kennis kunnen laten maken met de personen van de tnm groep die zij nog niet kennen,als mensen willen karten,nou dan stel ik nu voor de 19 de karten,en dat moet kunnen.
mocht het zijn dan hebben we dan ook een te gekke avond,en zeker weten dat dan ook zeker een fungehalte gehaald wordt waar we het nog lang over kunnen hebben.
ik hoop dat ik me goed heb uit kunnen drukken,ik bedoel het goed en ik hoop dat we gewoon een leuke en gezellige avond tegemoet gaan,en ja ollie jij gaat ook mee!waarom?gewoon heel duidelijk,jij hoort erbij net zoals alle anderen
en wat ik zo nog voorstelde over het karten,zijn er mensen die daar intresse in hebben,misshien niet de 19 de misschien een andere dag,weet ik veel laat ff van je horen,dan hebben de kartfans onder ons ook hun avondje adrenaline binnen hahaha.
nogmaals,kom op groet patje.
5 GT TURBO '87, 5 GT TURBO '89, 5 GT TURBO EVO '87, E.B.S. GT TURBO '87