Thursday Nightmeeting Maastricht. I
-
Azoooooooooooooooooo..... 

ut valt me op marcel dat jij altijd wel opmerkingen maakt over homoseksualiteit (pfff wat un woord).. moeten we daar iets achter zoeken??
Laatst gewijzigd door voske op wo 3 dec 2003 14:02, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Voske met een hoofdletter. Afentoe los schrijven, streepje of spatie tussen ten en tweede en bikkelhard wordt ie toch nooit 
Sinds jij mijn b#ll*n hebt leeg gezogen ben ik wel aan het twijfelen javoske schreef:ut valt me op marcel dat jij altijd wel opmerkingen maakt over homoseksualiteit (pfff wat un woord).. moeten we daar iets achter zoeken??

damn moeten toch een beetje opletten voordat we op die gekken uit Oss te lijken

@Vospower: hey sorry he, kheb dislectie(?)!

Laatst gewijzigd door Marcel J. op wo 3 dec 2003 14:14, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Dat ga ik hier natuurlijk niet posten, want dan heb ik binnen de kortste keren natuurlijk allemaal (lees MJ) geile mannen voor mn deur staan. Duzz PM tot vanaaf(Y)
Lekker niveau hier de laatste tijd
Ohja
pm
pm
Velgskes zijn nog niet binnen...misschien nog vandaag en anders helaas morgen pas. Dan kan ik ze pas van het weekend omleggen.
Het zijn RH-cup velgjes...
Net trouwens nog ff 2 nieuwe wissertjes voor het cliooke gehaald...bij de Brezan, 18 eurootjes, aardig aan de prijs zeg!
Het zijn RH-cup velgjes...

Net trouwens nog ff 2 nieuwe wissertjes voor het cliooke gehaald...bij de Brezan, 18 eurootjes, aardig aan de prijs zeg!
-
Ollie, is het gelukt met het parkeerkaartje? zal wel niet he? 

-
Gaf ie niet ABP misbruik?
-
Niet dus, ABP = anti back pass misbruik
zodat je er eerst uit moet voordat je erin komt. Ik zal nog ns voor een ander kaartje voor je kijken 

-
Succes voor als je gaat kijken,voske schreef:Voor de mensen die vanavond niks te doen hebben ik ga naar gemert in noordbrabant kijken naar een 5je dus meld je maar ff als je meewilt??
@michel: hoelaat ben je klaar met werken in verband met vertrekken...
is een mooi prijsje voor een 88-er,
enne..WIT..is coool

VOLGENS MIJ LEEST IEDEREEN HIER OVERHEEN?????????marco schreef:oke ik ga de knoop doorhakken,niemand komt met iets conkreets,dus doe ik het.
Het t.n.m. uitstapje wordt gehouden op
Vrijdag 12 december
meer info zal deze week volgen ,eerst ff contakt opnemen met michel en met de bowlingbaan,en die bbq tent.Tijden zullen dan ook volgen
eenieder heeft dus nog de tijd om vrij te vragen, en om afspraken te verzetten.
Dit is de lijst tot nu toe
Marco en Carla
Wilco
Marcel
Danny
Michel S.
Luc en Lilian
Oliver
Patrick L
Bram
Patrick B
Rob en Femke
Riel en Rianne
alex
wil je nog mee voeg je dan toe,laten we zeggen dat maandag de laatste dag is dat je je kunt opgeven.en dat daarna de reservering wordt gedaan.
Dit was marc goedenavond en tot ziens
GEEF EENS EEN MENING OR WHATEVER