Ik hield em bijna bij met optrekken, hij's *net* ff sneller.

Voor deze motor hoef je dus niet bang te zijn naast het stoplicht.

Ow, op de snelweg mag je onbeperkt tegenwoordig? Ik zal vanmiddag het dan ook eens proberen op de snelweg, kijken of ik iets bij kan houden met 230REMCO-X schreef:Het was niet zozeer een wedstrijd hoor,probeerde hem alleen maar bij te houdenPanoramix schreef:Wat ik toch niet snap is waarom mensen soms met een sprintwedstrijdje tegen de 200 rijden om iemand voor te blijven of of iemand proberen in te halen, maar dat zal wel aan mijn leeftijd liggen......REMCO-X schreef:afkomend van uitgeest eff lopen sporten tegen een Golf 3 GTI. heb niet gewonnen maar reed wel eff dik 190 op de teller met de 1.6SI,was trouwens op de snelweg Dusss vandaar
yep, je mag in NL zo hard als je wil, als je je maar aan de wettelije snelheid houdt...Panoramix schreef:Ow, op de snelweg mag je onbeperkt tegenwoordig? Ik zal vanmiddag het dan ook eens proberen op de snelweg, kijken of ik iets bij kan houden met 230REMCO-X schreef:Het was niet zozeer een wedstrijd hoor,probeerde hem alleen maar bij te houdenPanoramix schreef:Wat ik toch niet snap is waarom mensen soms met een sprintwedstrijdje tegen de 200 rijden om iemand voor te blijven of of iemand proberen in te halen, maar dat zal wel aan mijn leeftijd liggen......REMCO-X schreef:afkomend van uitgeest eff lopen sporten tegen een Golf 3 GTI. heb niet gewonnen maar reed wel eff dik 190 op de teller met de 1.6SI,was trouwens op de snelweg Dusss vandaar
![]()
Misschien haal ik blik op de weg nog wel dan
Mooi weet ik zeker dat ik de 200 in mijn 1 tje moet reddenSteven schreef:Ik ken een 4 deurs 99'er 1.6 8v met 4 man erin 195REMCO-X schreef:afkomend van uitgeest eff lopen sporten tegen een Golf 3 GTI. heb niet gewonnen maar reed wel eff dik 190 op de teller met de 1.6SI
300 meter verderop een laguna 1.6-16v met 4 man erin 205
Douwe schreef:Zojuist in Apeldoorn mogen aanschouwen "Lancia Delta HF Integrale Evo 1" tegen een "clio williams"![]()
Jammer genoeg bleef er niks meer van de willi overiets van een 500 meter sprint weet niet met hoeveel de evo won maar het waren niet een paar meterjes
![]()
Heb hem (willi uiteraard)gelijk naar de clubsite verwezen dus wie weet komt die nog wel zelf zijn verhaal hier doen
![]()
Moet zeggen dat dat toch bloed mooie auto's zijn die evo's en snelen niet echt een eerlijk strijd tegen een williams:
Willie:
max. vermogen 110 kW (150 pk)
max. koppel 175 Nm
Evo:
max. vermogen 147 kW (225 pk)
max. koppel 310 Nm
Maar goed, evo 2 had 215 pk en dat was wel de max waarin hij standaard geleverd werd. Helaas had de evo 2 standaard een kat en heb ik weinig evo 2's gezien die het van een evo 1 konden winnen... Mooie sprint, ik kom helaas weinig mensen tegen die willen sprinten, laatst zo'n nieuwe Cooper, die snelle versie, maar da's nog niet echt een sprint...Douwe schreef:Zojuist in Apeldoorn mogen aanschouwen "Lancia Delta HF Integrale Evo 1" tegen een "clio williams"![]()
Jammer genoeg bleef er niks meer van de willi overiets van een 500 meter sprint weet niet met hoeveel de evo won maar het waren niet een paar meterjes
![]()
Heb hem (willi uiteraard)gelijk naar de clubsite verwezen dus wie weet komt die nog wel zelf zijn verhaal hier doen
![]()
Moet zeggen dat dat toch bloed mooie auto's zijn die evo's en snelen niet echt een eerlijk strijd tegen een williams:
Willie:
max. vermogen 110 kW (150 pk)
max. koppel 175 Nm
Evo:
max. vermogen 154 kW (210 pk)
max. koppel 304 Nm
Ja, die bussen van ons bedrijf worden afgeknepen.Steven schreef:Een diesel met een toerenbegrenzer? Diesels verstikken zichzelf gewoon...
Ja, bij mij ook.Jasper16v schreef:Begrenzer komt erin bij 4000 rpm.
Die dingen rijden vaak lomp hard en altijd maar kleven en drukken, 140 is hard zatRobertR19 schreef:Ja, die bussen van ons bedrijf worden afgeknepen.Steven schreef:Een diesel met een toerenbegrenzer? Diesels verstikken zichzelf gewoon...
Die bussen rijden orgineel 161kmph en nu nog maar 140kmph
Jij hebt toch een 1.6 8v? Mijn 1.6 16v haalt op de teller ruim 205. Zit er dan zo weinig verschil tussen die topsnelheden van die motoren? Qua vermogen scheelt het nogal.REMCO-X schreef:Mooi weet ik zeker dat ik de 200 in mijn 1 tje moet reddenSteven schreef:Ik ken een 4 deurs 99'er 1.6 8v met 4 man erin 195REMCO-X schreef:afkomend van uitgeest eff lopen sporten tegen een Golf 3 GTI. heb niet gewonnen maar reed wel eff dik 190 op de teller met de 1.6SI
daar werk ik! in het weekend! stoppuh de volgende keerSteven schreef:Ik zag je vanmiddag nog staan bij een tankstation vlakbij afrit Baarn/Soest. Je motorkap lag er ook af.GTE 16v schreef:net vanmiddag, Biltseweg bij Soest.
Reed een Seat Leon(20v) voor me. reed wat langzaamdus FF inhalen! afijn stoplicht... stond ie te gassen achter me, groen! go
![]()
was een leuk wedstrijdje, 1ste versnelling hield ie al niet meer bij
Was een uurtje of half 5 ofzo.
Het aantal mensen heeft vrijwel geen invloed op de topsnelheid...REMCO-X schreef:Mooi weet ik zeker dat ik de 200 in mijn 1 tje moet reddenSteven schreef:Ik ken een 4 deurs 99'er 1.6 8v met 4 man erin 195REMCO-X schreef:afkomend van uitgeest eff lopen sporten tegen een Golf 3 GTI. heb niet gewonnen maar reed wel eff dik 190 op de teller met de 1.6SI
dan ken jij mijn vader nietRiël schreef:Het aantal mensen heeft vrijwel geen invloed op de topsnelheid...REMCO-X schreef:Mooi weet ik zeker dat ik de 200 in mijn 1 tje moet reddenSteven schreef:Ik ken een 4 deurs 99'er 1.6 8v met 4 man erin 195REMCO-X schreef:afkomend van uitgeest eff lopen sporten tegen een Golf 3 GTI. heb niet gewonnen maar reed wel eff dik 190 op de teller met de 1.6SI
Het resultaat van een avondje gummen met een dikke Duitser:Ivo8hoven schreef:Gisteravond wezen stappen met wat Bekende van hier, en dat ging echt errug gek....![]()
Ik had een Mercedes E 320 CDI mee (van pa), en de andere persoon haalde we op in Bodegraven, en die reed in een Saxo 1.6 VTS........
Maare t@ring wat loopt zo'n stink diesel hard zeg...., eff met gemak iets over de 240 km/u op de A12![]()
En er staan ook nog wat zwarte kringen (of te wel DONUT'S) op het industrieterrein Bodegraven....