jouw bedoelde ik nou net nietArno17 schreef: Ben niet gefrustreerd, reageer alleen op ietwat zwart witte gedachtes over het lijdend voorwerp MS.

wij zijn het nogal eens zeg maar...

jouw bedoelde ik nou net nietArno17 schreef: Ben niet gefrustreerd, reageer alleen op ietwat zwart witte gedachtes over het lijdend voorwerp MS.
dan hoop ik dat fisi ms er zo hard afrost dat die de eerste drie weken niet meer wedet waar die isHaas schreef:zou het echt lachen vinden als massa alonso er in de eerste de beste bocht afnaaid!!
Dit durfde ie volgens mij niet aan, aangezien hij hier al eens voor gestraft is. Stel je voor dat z'n puntentotaal weer op 0 gezet zou worden, net als in '97 (akkefietje met Villeneuve). Dan was het kampioenschap wel achter de groene tafel beslist.Arno17 schreef:Enne, is iemand het opgevallen dat MS gewoon aan de kant ging, hij kon deze race ook nog Alonso aantikken toen zijn motor was geploft, Alonso reed immers rakelings langs hem heen.
Kans is vrij groot...Haas schreef:zou het echt lachen vinden als massa alonso er in de eerste de beste bocht afnaaid!!
Fisi is te lief, anders had hij dat in China wel gedaan na de 2e stop.Luco/Alpine-racer schreef:dan hoop ik dat fisi ms er zo hard afrost dat die de eerste drie weken niet meer weet waar die is![]()
ja lullo,Gabri schreef:zal wel rond 2 uur zijn (braziliaanse tijd)
Code: Selecteer alles
Friday 20
October
16:00-17:00 Friday Practice 1
19:00-20:00 Friday Practice 2
Saturday 21
October
16:00-17:00 Saturday Practice
19:00 Qualifying
Sunday 22
October
19:00 Race
neem aan dat je dit als grapje bedoeld? Ouwe koeien hebben we nu wel gehad... als die pagina's hiervoor hadden we net zo goed samen kunnen vatten in een paar regels.Duupke schreef:Dit durfde ie volgens mij niet aan, aangezien hij hier al eens voor gestraft is. Stel je voor dat z'n puntentotaal weer op 0 gezet zou worden, net als in '97 (akkefietje met Villeneuve). Dan was het kampioenschap wel achter de groene tafel beslist.
ja er zijn zoveel oude koeien over ms dat je er de atlantische oceaan mee kan vullenHaas schreef:neem aan dat je dit als grapje bedoeld? Ouwe koeien hebben we nu wel gehad... als die pagina's hiervoor hadden we net zo goed samen kunnen vatten in een paar regels.Duupke schreef:Dit durfde ie volgens mij niet aan, aangezien hij hier al eens voor gestraft is. Stel je voor dat z'n puntentotaal weer op 0 gezet zou worden, net als in '97 (akkefietje met Villeneuve). Dan was het kampioenschap wel achter de groene tafel beslist.
Nou, ik moet wel bekennen dat ik heel eventjes gedacht heb:Haas schreef:neem aan dat je dit als grapje bedoeld? Ouwe koeien hebben we nu wel gehad... als die pagina's hiervoor hadden we net zo goed samen kunnen vatten in een paar regels.Duupke schreef:Dit durfde ie volgens mij niet aan, aangezien hij hier al eens voor gestraft is. Stel je voor dat z'n puntentotaal weer op 0 gezet zou worden, net als in '97 (akkefietje met Villeneuve). Dan was het kampioenschap wel achter de groene tafel beslist.
Wees realistisch. Gezien de betrouwbaarheid van de Renault weet Schumacher donders goed dat hij een bijna geen kans heeft op de rijderstitel. Alonso hoeft alleen maar in de top 8 te eindigen. Dacht je dat Renault Alonso voluit laat rijden in Brazilië? Dacht het niet. Ik denk dat Fisi eerder voluit moet knallen van Renault om zeker van te zijn dat ze ook de constructeurstitel binnen halen.Duupke schreef:Verder stond ik ervan te kijken dat Schumi heel zijn crew alvast bedankte. Ik weiger ook te geloven dat Schumacher niet meer voor de rijderstitel gaat.
Dit is niet 'des' Schumachers.
Ja, niet voluit gaan hoop ik op!Marcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Wees realistisch. Gezien de betrouwbaarheid van de Renault weet Schumacher donders goed dat hij een bijna geen kans heeft op de rijderstitel. Alonso hoeft alleen maar in de top 8 te eindigen. Dacht je dat Renault Alonso voluit laat rijden in Brazilië? Dacht het niet. Ik denk dat Fisi eerder voluit moet knallen van Renault om zeker van te zijn dat ze ook de constructeurstitel binnen halen.Duupke schreef:Verder stond ik ervan te kijken dat Schumi heel zijn crew alvast bedankte. Ik weiger ook te geloven dat Schumacher niet meer voor de rijderstitel gaat.
Dit is niet 'des' Schumachers.
MS zal het niet snel doen, inderdaad... Daar heeft hij weinig aan. Het enige wat ie daarmee doet is zijn reputatie op het spel zetten / bevestigen. Het WK wint ie er niet mee. Maar er zijn meer mensen die belang hebben bij zijn kampioenschap en vooral het kampioenschap van Ferrari.Haas schreef:ja, en duitsland moet ook nog steeds boeten voor zijn nazibewind ruim 60 jaar terug....Het is echt lastig het verleden te laten rusten.
Wat zou MS er IN VREDESNAAM mee opschieten om alonso eraf te rossen??????