ACT : Formule 1 Deel I

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Gesloten
Haas
Car: Megane RS

Arno17 schreef: Ben niet gefrustreerd, reageer alleen op ietwat zwart witte gedachtes over het lijdend voorwerp MS.
jouw bedoelde ik nou net niet ;)
wij zijn het nogal eens zeg maar... (Y)
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Car: diverse
Contacteer:

Haas schreef:zou het echt lachen vinden als massa alonso er in de eerste de beste bocht afnaaid!! (Y)
dan hoop ik dat fisi ms er zo hard afrost dat die de eerste drie weken niet meer wedet waar die is :D :lol:
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Haas

hap hap hap.... ;)

Nee, als t maar een normale beslissing is, heb ik er vrede mee. Ongeacht wie de winnaar is.. :)
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

ja honger :D
Duupke (Ronald)
Contacteer:

Arno17 schreef:Enne, is iemand het opgevallen dat MS gewoon aan de kant ging, hij kon deze race ook nog Alonso aantikken toen zijn motor was geploft, Alonso reed immers rakelings langs hem heen.
Dit durfde ie volgens mij niet aan, aangezien hij hier al eens voor gestraft is. Stel je voor dat z'n puntentotaal weer op 0 gezet zou worden, net als in '97 (akkefietje met Villeneuve). Dan was het kampioenschap wel achter de groene tafel beslist.
Haas schreef:zou het echt lachen vinden als massa alonso er in de eerste de beste bocht afnaaid!! (Y)
Kans is vrij groot... :wink:
Luco/Alpine-racer schreef:dan hoop ik dat fisi ms er zo hard afrost dat die de eerste drie weken niet meer weet waar die is :D :lol:
Fisi is te lief, anders had hij dat in China wel gedaan na de 2e stop.

:biertjuh: staat al koud voor over 14 dagen...

:p :lol:
Once upon a time, you tref het verkeerd!!!
Arno17
Car: Captur EDC130 Intens

Duupke, als het maar geen lauw Biertje wordt.

Of een koude douche.... :wink:
Duupke (Ronald)
Contacteer:

We zullen zien :wink: , pilske smaakt altijd.

Of het nou is om een overwinning te vieren of om je verdriet te verdrinken. :D
AnthonyR
Moderator
Contacteer:

Hoelaat begint de race van Brazilie?
paulvanrooij
Car: Twingo GT
Contacteer:

eind van de middag meestal toch? of laat mn geheugen me weer es in de steek? ;)
Mooie tijd voor een biertje in ieder geval :p
Gabri van der Veen
Über-Spammer

zal wel rond 2 uur zijn (braziliaanse tijd)
Project 21 16v
Alles past! Zolang je het maar aanpast
paulvanrooij
Contacteer:

vorig jaar begon de race om 19.00u NL-tijd ;)
Duupke (Ronald)
Contacteer:

Gabri schreef:zal wel rond 2 uur zijn (braziliaanse tijd)
ja lullo, :lol:

dus 18:00 uur hier, bord op schoot. Lekker stokbroodje brie. Of zullen we spaghetti eten??
paulvanrooij
Contacteer:

pak maar iets italiaans :D
Arno17

De tijden volgens onze tijdsaanduiding:

Code: Selecteer alles

Friday 20
October    
  16:00-17:00   Friday Practice 1      
 19:00-20:00   Friday Practice 2 
Saturday 21
October    
  16:00-17:00   Saturday Practice   
 19:00   Qualifying
Sunday 22
October    
  19:00   Race 

AnthonyR
Moderator
Contacteer:

Stokbrood :D
Haas

Duupke schreef:Dit durfde ie volgens mij niet aan, aangezien hij hier al eens voor gestraft is. Stel je voor dat z'n puntentotaal weer op 0 gezet zou worden, net als in '97 (akkefietje met Villeneuve). Dan was het kampioenschap wel achter de groene tafel beslist.
neem aan dat je dit als grapje bedoeld? Ouwe koeien hebben we nu wel gehad... als die pagina's hiervoor hadden we net zo goed samen kunnen vatten in een paar regels. |:
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

Haas schreef:
Duupke schreef:Dit durfde ie volgens mij niet aan, aangezien hij hier al eens voor gestraft is. Stel je voor dat z'n puntentotaal weer op 0 gezet zou worden, net als in '97 (akkefietje met Villeneuve). Dan was het kampioenschap wel achter de groene tafel beslist.
neem aan dat je dit als grapje bedoeld? Ouwe koeien hebben we nu wel gehad... als die pagina's hiervoor hadden we net zo goed samen kunnen vatten in een paar regels. |:
ja er zijn zoveel oude koeien over ms dat je er de atlantische oceaan mee kan vullen :p :p :p
Mike (spitsoor)
Contacteer:

Houd je wel droge voeten als je wilt oversteken :p
Haas

Mèèèèèèèhèèèèèèèhèèèèèèèhèèèèèèè................
[img]http://test.halalfood.nl/uploads/schaap.jpg[/img]
Duupke (Ronald)
Contacteer:

Haas schreef:
Nou, ik moet wel bekennen dat ik heel eventjes gedacht heb:
"Schumi is geploft, maar Alonso moet er nog wel langs".
Een vos verliest namelijk wel zijn haren, maar niet zijn streken.

Verder stond ik ervan te kijken dat Schumi heel zijn crew alvast bedankte. Ik weiger ook te geloven dat Schumacher niet meer voor de rijderstitel gaat.
Dit is niet 'des' Schumachers.
Marcel (Mr. Bacardi Cola)

Duupke schreef:Verder stond ik ervan te kijken dat Schumi heel zijn crew alvast bedankte. Ik weiger ook te geloven dat Schumacher niet meer voor de rijderstitel gaat.
Wees realistisch. Gezien de betrouwbaarheid van de Renault weet Schumacher donders goed dat hij een bijna geen kans heeft op de rijderstitel. Alonso hoeft alleen maar in de top 8 te eindigen. Dacht je dat Renault Alonso voluit laat rijden in Brazilië? Dacht het niet. Ik denk dat Fisi eerder voluit moet knallen van Renault om zeker van te zijn dat ze ook de constructeurstitel binnen halen.
Duupke (Ronald)
Contacteer:

Dat ben ik wel met je eens, maar ook die betrouwbare Renault is al eens geploft. Wielmoeren willen wel eens iets anders doen dan wat de bedoeling is. Ik wil alleen maar zeggen dat er nog erg veel kan gebeuren in Brazilie. Ik snap wel dat Schumacher realistisch reageerde.
Maar wat ik zeg, het is zo 'on-Schumachers'.
Arno17

Marcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:
Duupke schreef:Verder stond ik ervan te kijken dat Schumi heel zijn crew alvast bedankte. Ik weiger ook te geloven dat Schumacher niet meer voor de rijderstitel gaat.
Wees realistisch. Gezien de betrouwbaarheid van de Renault weet Schumacher donders goed dat hij een bijna geen kans heeft op de rijderstitel. Alonso hoeft alleen maar in de top 8 te eindigen. Dacht je dat Renault Alonso voluit laat rijden in Brazilië? Dacht het niet. Ik denk dat Fisi eerder voluit moet knallen van Renault om zeker van te zijn dat ze ook de constructeurstitel binnen halen.
Ja, niet voluit gaan hoop ik op!

Tuurlijk gaan ze racen, anders loop je kans buiten de top 8 te vallen, met alle gevolgen van dien.

Lopende de race zal men roepen dat hij heel moet blijven, en dan nog is de kans aanwezig dat er wat misgaat.

Volgens Damon Hill gaat MS gewoon door om alsnog de titel te winnen, hij heeft er ervaring mee zullen we maar zeggen.
Duupke (Ronald)
Contacteer:

Arno17

Dat laatste is een vertaling van de BBC site.
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Ik denk er ook hetzelfde over. Schumacher geeft niet op... Er is een kans, dus zal hij deze proberen grijpen en evt. af te dwingen. Dat MS heel ver gaat om een titel binnen te slepen, weten we al, dus ik hoop dat Alonso goed uit zijn doppen kijken en wel 2 keer nadenkt voordat hij Schumacher inhaalt oid.
Haas

dat risico zal MS niet nemen, de kans dat ze er samen uitliggen is veel te groot. Wat zou t fernando boeien als ze samen in de grindbak belanden? Kortom MS heeft veeeel meer te verliezen dan FA, dus ik zie niets gebeuren tussen die twee...
Merijn
Über-Spammer

Als de situatie omgekeerd was wel... Ik zie het FA niet doen in ieder geval.
Marcel (Mr. Bacardi Cola)

Alonso bang voor Michael Schumacher?

Ralf Schumacher moest lachen toen hem afgelopen zondag in Japan werd gevraagd waarom hij zich niet sterker had verweerd tegen Fernando Alonso. Met andere woorden, “had je Fernado eruit getikt, dat had je broer nog Wereldkampioen kunnen worden”. Ralf begreep de hint en antwoordde: “Op de plaats waar Fernando mij inhaalde rijden we dik over de tweehonderd kilometer per uur. Zover gaat mijn broederliefde nu ook weer niet”.

Fernando Alonso kan om zulke gedachten niet lachen. De Spanjaard is bang dat hij in Brazilië naast de baan komt te staan. Met nog anderhalve week te gaan tot aan de finale race van dit seizoen in Sao Paulo, uitte Alonso verdenkingen aan het adres van Schumacher en Ferrari. “Hij heeft het al twee keer eerder gedaan in de laatste race”, meent de met tien punten verschil aan de leiding gaande Spanjaard. Met ‘hij’ refereert Alonso aan Michael Schumacher, die in 1994 en 1997 door respectievelijk Damon Hill en Jacques Villeneuve van het asfalt te rammen koste wat kost de Wereldtitel binnen wilde halen. Alonso: “We weten allemaal wat er destijds gebeurde”.

Ross Brawn, technisch directeur bij Ferrari, liet op Suzuka al doorschemeren dat hij op een eerlijk duel rekent. “Ik hoop dat Alonso en Fisichella in de finale race geen smerig spelletje gaan spelen”. En uitgerekend nu doet Alonso dergelijke uitspraken. Zijn angst lijkt echter niet geheel ongegrond. Schumachers teamgenoot Felipe Massa liet weten dat hij “Michael zal helpen met alles wat ik maar voor hem kan doen”. Wordt ongetwijfeld een lange en slapeloze week voor Fernando Alonso.

Bron
Haas

wat een jankballenlopen er toch rond...

in 94 en 97 scheet alonso zijn luier nog vol... (S)

Weet een hoop heibel om niets. Wat denktie zelf, dat massa m er zo snel mogelijk de muur indrukt en dat iedereen MS maar voor laat gaan om m te winnen? Doemdenken is ook een vak... (N)
Maar zoveel mogelijk druk via de pers op m proberen te leggen, om vervolgens bij een foutje achteraf te kunnen zeggen: "zie je wel...." :nee:

Altijd dat gezeur maar over dingen die tien jaar of langer terug gebeurt zijn... Leef vooral in het verleden (S)
Merijn
Über-Spammer

Hij heeft een punt, Haas. Hij is nu eenmaal in staat dit soort acties uit te halen. Dat heeft het verleden wel uitgewezen. Ik zou ook redelijk 'bang' zijn, als ik Alonso was.

En door de media te gebruiken legt hij juist de druk bij Schumacher en Ferrari om het NIET te proberen. Slim! (Y)
Haas

ja, en duitsland moet ook nog steeds boeten voor zijn nazibewind ruim 60 jaar terug.... |: Het is echt lastig het verleden te laten rusten.

Wat zou MS er IN VREDESNAAM mee opschieten om alonso eraf te rossen??????
Gast

redenen genoeg;
laatste wedstrijd
MS stopt er (mssn) toch mee
alles doen om de akkefietjes van de afgelopen tijd in zen voordeel te beslechten.

kijk naar men avatar en wat die man uitgespookt heeft in zen laatste wedstrijd.

Volgens mij zitten ze bij ferrari niet verlegen om die renault van de baan te rijden.
Merijn
Über-Spammer

Haas schreef:ja, en duitsland moet ook nog steeds boeten voor zijn nazibewind ruim 60 jaar terug.... |: Het is echt lastig het verleden te laten rusten.

Wat zou MS er IN VREDESNAAM mee opschieten om alonso eraf te rossen??????
MS zal het niet snel doen, inderdaad... Daar heeft hij weinig aan. Het enige wat ie daarmee doet is zijn reputatie op het spel zetten / bevestigen. Het WK wint ie er niet mee. Maar er zijn meer mensen die belang hebben bij zijn kampioenschap en vooral het kampioenschap van Ferrari.

Maar we zullen zien... Ik hoop dat het niet zo gaat, maar het zal me echt niet verbazen.
Haas

je zus voor hoer uitschelden vind ik heel wat anders dan refereren naar incidenten van 10 jaar terug.

Daarbij, het zijn geen toerwagens, maar F1's, als je daar iemand een beuk mee verkoop zodat deze de race niet kan eindigen, val je zelf in 90%van de gevallen ook uit. Daaarbij, hij heeft geen tijd te verspillen, P2 is niet genoeg... Ik snap de ophef echt niet over wat MS zou gaan doen. Het enigste waar die man op focust is de race winnen, dat zorgt voor hem voor de grootste kans nog kampioen te worden. Wat de rest van het veld uitvoert, wordt niet naar gerefereerd....
Gesloten