Hessel schreef:hee Martijn, t was gezellig, succes met je kop!!
sorry Hessel?

en dat was het! veilig thuisgekomen dus?Hessel schreef:hee Martijn, t was gezellig, succes met de kop!!
ik had je toch gezegd dat ie eerst ff moest overlegggen?Geert schreef:waarom heb je me achterklep niet meegenomen?
morgen dat interieur eruit he? kom je ook nog ff of?Geert schreef:toppie
nee mark, als je doorrijd totdat het koelsysteem dichtgeslibt is, komt er een behoorlijke druk op de slangen te staan, die staan dan helemaal strak. Daardoor zijn mijn koelslangen brak geworden. Als je dit vervoglens 3keer doet, ja dan krijg je dit soort dingenmark 5t schreef:martijn effe een tip check je turbodruk eens .(goeie meter gebruiken)
klinkt mij dat je behoorlik boost draait mede door dat slangen verhaal.
zou zonde zijn als ie straks weer defect is toch?
zat geen benzine in zei ronald, maar dat viel nog wel mee.. mja, was ook meer gekheidTim_Coupe schreef:He kerel, mooi dat de funf weer rijdt! Hoorde van Ronald dat je gisteren nog langs geweest was net voor mij...
Een beetje mijn auto misbruiken als ik er niet ben![]()
![]()
Het mag wel een keer hoor
ik denk dat ze iets anders zag hoor..Tim_Coupe schreef:D'r zat ook niet zo heel veel in nee, maargoed. Kleur van de velgen is inderdaad jammer, moet nog wat aan gebeuren.
Was wel humor, kwam de straat inrijden en het buurmeisje van een jaar of 10 keek heel erg vies naar de kleur van die wielen
volgens mij niet ?Geert schreef:ja kheb nog wel een setje
nee dus, die heb ik alSteven schreef:Hoor ik daar een set Willy-speedlines die over zijn?
mwah ff aanzien, als t echt nie gaat dan kan t altijd nog..Steven schreef:Toch is een GT, zelfs in standaardtrim, niet echt circuitgeschikt qua oliekoeling. Die warmtewisselaar is voor op straat wel leuk, maar het houd niet over.
Dus ik zou een oliekoeler toch nog eens serieus overwegen en een 10W50/60, maargoed dat had ik al es gezegd
ok dan..Tim_Coupe schreef:Ah cool, misschien ga ik dan ook nog wel even de Williams testen @ Zandvoort
Martijn Kool schreef:mwah ff aanzien, als t echt nie gaat dan kan t altijd nog..Steven schreef:Toch is een GT, zelfs in standaardtrim, niet echt circuitgeschikt qua oliekoeling. Die warmtewisselaar is voor op straat wel leuk, maar het houd niet over.
Dus ik zou een oliekoeler toch nog eens serieus overwegen en een 10W50/60, maargoed dat had ik al es gezegd
ghehe dat is zo.. nouja, ik blijf gewoon met 10w40 rijden, mocht het niet gaan met de koeling(@ring of zandvoort) dan merk ik t vanzelf wel en zie ik dan wel weer hoe ik dat oplos..Jochem de Haas schreef:Martijn Kool schreef:mwah ff aanzien, als t echt nie gaat dan kan t altijd nog..Steven schreef:Toch is een GT, zelfs in standaardtrim, niet echt circuitgeschikt qua oliekoeling. Die warmtewisselaar is voor op straat wel leuk, maar het houd niet over.
Ik vraag me dan iets af ..............zie je zoiets op tijd of als je te laat bent en je blok ligt op een hoop .......met alle kosten van dien ?