Zoals je ziet is alles weer terug bij het oude.
En als je weer RTC lid wilt worden, moet je dit account gebruiken.
(wel ff aanpassen naar je huidige situatie met adresgegevens en zo
Waar waren jullie....heb jullie niet gezienRik schreef:@ patrick: Ruud en ik gaan zondag naar de meeren
Ligt aan mij,weet ikRob schreef:Ha Pat, bevalt ie nog?
Ik was de fotos van de Meern aan het bekijken, en deze GT zag er wel netjes uit. Pas later kwam het kenteken wel erg bekend voor.![]()
[img]http://i178.photobucket.com/albums/w241 ... C_0521.jpg[/img]
Patrick L. schreef:hierzo, staat nog een fotootje van een bleu et rouge....![]()
http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... 11#2078911
Kerel je moest eens weten...heb me al een paar spullen nieuw gekocht,....ben bezig met een plaatwerker en een spuiter te regelen...dus bankie wankie staat het volgend jaar als het mag lukken met een mooi bakkie op de openings meeting...en ja het fanatisme is vol los gebarsten,je kan je lang inhouden..........maar danOllie schreef:Het enthousiasme barst van het scherm Pat
Ik weet dat dat zonde is maar ik hecht niet zoveel waarde aan het model of tiepe, vind het gewoon ruige ragbakjes en zo behandel ik m dan ookpatrick 21TURBO schreef:Mooi,...heel mooi,eindelijk een beetje beweging hier.....maar rieël,ik zou het fijn vinden als je een beetje kon omschrijven wat je plannen zijn.
Een beetje in detail treden is juist het leuke eraan,zo krijgen we misschien weer een beetje movement hiermaar ook leuk om te weten voor een ander wat plannen zijn,ok al zijn het 10 jaren plannen
![]()
Nee zonder dollen,het lijkt me gewoon leuk om te weten wat iemand wil gaan doen of wat wensen zijn.
Maar zeg eens ollie,hoe zit het met jouw kroost....vertel vertel.
O en rieël,ik zou het zonde vinden als je die bleu sport(neem aan een originele)ook al is het duits erfstuk zou gaan overspuiten in wit.
Greets Pat.
wel weer leuk om enkele oude Bekenden te ontmoeten tydens een meeting .patrick 21TURBO schreef:Hey mannen...saaie boel hier,komt es op met posten...weer een beetje leven hier kan geen kwaad.Heb helaas nog niets kunnen doen aan de auto wegens drukte op mijn werk,mijn baas laat mij veel te hard werken![]()
Maar zou graag eens willen horen hoe het met de wagens van jullie,welke jullie (nog)hebben...wat de plannen zijn...welke dingen er moeten gebeuren etc etc.
Groeten patrick
Dat is een bekende auto onder dat stickertjeArco schreef:Da's een bekend stickertje op de voorruit.
verkocht Rob, en nu? geen gt meer??Rob schreef:Nou, ik had een hele nette GTT uit 1989. Blauw, ingevoerd uit Duitsland (heb ik me laten vertellen).
Het doel was om er een circuit auto van te maken, maar daarvoor moest eerst nog wat onderhoud plaatsvinden: stuurstangkogels, fusseekogels, remblokjes, tankklepje, rubbertjes hier en daar, versterkte koppeling van MB, uitlaatspuitstukpakking, etc. vervangen.
Ik ben er in de stromende regen op Zandvoort geweest en tot de parkeerplaats van de 'Ring![]()
Helaas is de wagen nu verkochtMaar nog 1 plaatje gemaakt de dag voordat ie verkocht is.
Had je ook al verteld watvoor een geluk je had ermee dit jaar Pat ,.....groetjes en ik bel jePatrick L. schreef:haha hoi,
mijn gtt doet het nog steeds, en dat vind ik al een hele mooie prestatie aangezien ik er dit jaar geen ruk aan gedaan heb.
Omdat ik toch al een hekel aan renault heb, is de peus 207 ingeruild bij ome kerres voor een megane2 2.0 16v en wat daar de plannen voor zijn...![]()