Thursday Nightmeeting Maastricht

Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Plaats reactie
Arco
Über-Spammer
Car: Renault 5 GT Turbo

No problemo Patrick. (Y)

Zoals je ziet is alles weer terug bij het oude.

En als je weer RTC lid wilt worden, moet je dit account gebruiken.
(wel ff aanpassen naar je huidige situatie met adresgegevens en zo :wink: )
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"

Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Rik

@ patrick: Ruud en ik gaan zondag naar de meeren
Tim
Car: E36 M3

Rik schreef:@ patrick: Ruud en ik gaan zondag naar de meeren
Meern ;)
Rik

Tim_Coupe schreef:
Meern ;)
kleinigheidje heb je al snel :wink:
Patrick

Waar waren jullie....heb jullie niet gezien :) Was wel leuk dat ik wilco tegen kwam,heb daar beetje met hem en zijn vrouwke(en mijn vrouke natuurlijk) wat vrolijk rond gehuppeld.Hij was fijn,het was echt een leuke dag die begint bij vertrek thuis...en het leuke is weer die geluidjes die je hoort als je weer wat kilometers gereden hebt.veronique(mijn vrouke)die keek me iedere keer raar aan als er weer een geluidje opdook bij remmen enzo,maar ik stelde haar gerust met het teken dat het er eenmaal bij hoort :lol: Maar wilco kijk maar eens voor nieuwe schijven enzo...moeten echt vervangen worden. :wink:
Rob

Ha Pat, bevalt ie nog?

Ik was de fotos van de Meern aan het bekijken, en deze GT zag er wel netjes uit. Pas later kwam het kenteken wel erg bekend voor. :)

[img]http://i178.photobucket.com/albums/w241 ... C_0521.jpg[/img]
Patrick

HA die rob.....jahaaaaa hij bevalt prima,weer heerlijke oude bekende geluiden piepjes en kraakjes etc maar ben er heel blij mee.
liggen nu nieuwe allu wielen onder,ziet er best leuk uit en ik heb bij meneer Wilco de pilco nieuwe remmerij gekocht.
Dwz nieuwe schijven,blokken en lagers en heb bij meneer renault een neiuwe voorbumper besteld met nieuwe verstralers en nieuwe koplampen.

Ik heb er zin an,en iedere keer als ik nu naar buiten kijk,dan kan ik je zeggen dat ik GEEN spijt heb van de terug koop :lol:
Leuk om van je te horen kerel,....groeten
Patrick

Rob schreef:Ha Pat, bevalt ie nog?

Ik was de fotos van de Meern aan het bekijken, en deze GT zag er wel netjes uit. Pas later kwam het kenteken wel erg bekend voor. :)

[img]http://i178.photobucket.com/albums/w241 ... C_0521.jpg[/img]
Ligt aan mij,weet ik :lol: maar waar staan deze foto's,ik vindt ze domweg gewoon niet.Help me even :)
Patrick L.

hierzo, staat nog een fotootje van een bleu et rouge.... :wink:

http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... 11#2078911
Patrick

Patrick L. schreef:hierzo, staat nog een fotootje van een bleu et rouge.... :wink:

http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... 11#2078911

mesjeur petriek,ik heb het proberen te zien maar topic does not eksist :lol:
AnthonyR
Moderator
Contacteer:

Renault Tuning Club Forum Index -> Fotos RTC -> Foto's Afsluitsmeeting 2008 -> pagina 2
Patrick

dank je wel...vondt het even niet.....maar top die foto's.. :worship: super :foto: ca's,mooi mooi mooi....kan niet wachten op openingsmeeting :wink:
Ollie

Het enthousiasme barst van het scherm Pat :D
Patrick

Ollie schreef:Het enthousiasme barst van het scherm Pat :D
Kerel je moest eens weten...heb me al een paar spullen nieuw gekocht,....ben bezig met een plaatwerker en een spuiter te regelen...dus bankie wankie staat het volgend jaar als het mag lukken met een mooi bakkie op de openings meeting...en ja het fanatisme is vol los gebarsten,je kan je lang inhouden..........maar dan :D
Hoe is het met jouw vriend :wink:
Ollie

Hier alles paletti he (Y)

Kan niet wachten op de zomer, kan het cabriodakje open he :smoke:
Patrick

Hey mannen...saaie boel hier,komt es op met posten...weer een beetje leven hier kan geen kwaad.Heb helaas nog niets kunnen doen aan de auto wegens drukte op mijn werk,mijn baas laat mij veel te hard werken :D
Maar zou graag eens willen horen hoe het met de wagens van jullie,welke jullie (nog)hebben...wat de plannen zijn...welke dingen er moeten gebeuren etc etc.

Groeten patrick
Riël
Über-Spammer

Ha!
Bij mij staat nog een BlueSport. Heb hybride turbo erbij en MB injectie is wel de planning. RS remmerij voor de voorkant, en een setje OZ-jes 15" voor te rollen. Wordt waarschijnlijk wit, ik vind dat bluesport persoonlijk niet mooi, overigens is het toevallig een bluesport GTE, erfenis van duitsland :)
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Ollie

Maar dat is natuurlijk een 10 jaren plan :p

Heb jij een hybride turbo liggen?
Riël
Über-Spammer

:smoke:

Yep.

En vergeet de Stand 21 megane coupé cup renault sport kuipjes niet :)
Ollie

Die kuipjes vergeet ik niet nee :D
Patrick

Mooi,...heel mooi,eindelijk een beetje beweging hier.....maar rieël,ik zou het fijn vinden als je een beetje kon omschrijven wat je plannen zijn.
Een beetje in detail treden is juist het leuke eraan,zo krijgen we misschien weer een beetje movement hier :wink: maar ook leuk om te weten voor een ander wat plannen zijn,ok al zijn het 10 jaren plannen :lol:
Nee zonder dollen,het lijkt me gewoon leuk om te weten wat iemand wil gaan doen of wat wensen zijn.
Maar zeg eens ollie,hoe zit het met jouw kroost....vertel vertel.
O en rieël,ik zou het zonde vinden als je die bleu sport(neem aan een originele)ook al is het duits erfstuk zou gaan overspuiten in wit.

Greets Pat.
wilco blue

Mijne leeft ook nog je kan hem binnenkort bezichtigen bij het sleutelen .
Maar er zijn weer vorderingen .
Meern was trouwens super ja .
Weer even het renault bloed laten stromen in de aderen .

tot snel wha
Riël
Über-Spammer

patrick 21TURBO schreef:Mooi,...heel mooi,eindelijk een beetje beweging hier.....maar rieël,ik zou het fijn vinden als je een beetje kon omschrijven wat je plannen zijn.
Een beetje in detail treden is juist het leuke eraan,zo krijgen we misschien weer een beetje movement hier :wink: maar ook leuk om te weten voor een ander wat plannen zijn,ok al zijn het 10 jaren plannen :lol:
Nee zonder dollen,het lijkt me gewoon leuk om te weten wat iemand wil gaan doen of wat wensen zijn.
Maar zeg eens ollie,hoe zit het met jouw kroost....vertel vertel.
O en rieël,ik zou het zonde vinden als je die bleu sport(neem aan een originele)ook al is het duits erfstuk zou gaan overspuiten in wit.

Greets Pat.
Ik weet dat dat zonde is maar ik hecht niet zoveel waarde aan het model of tiepe, vind het gewoon ruige ragbakjes en zo behandel ik m dan ook :) :p
Hier wat plaatjes
http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... &start=105
voske

sow was weer even kijken hoe het ook alweer hier werkte..

Mijn vooruitzicht met de auto.. probleem vinden met haperen en daarna de deur uit en een leuke alfa waarschijnlijk :D veel luxe en comfort en ik vind het erg mooie nieuwe modellen :).

Gegroet
Riël
Über-Spammer

Ben blij dat ik toen van die 146 af was, wat n grote prul :)
oldskool

patrick 21TURBO schreef:Hey mannen...saaie boel hier,komt es op met posten...weer een beetje leven hier kan geen kwaad.Heb helaas nog niets kunnen doen aan de auto wegens drukte op mijn werk,mijn baas laat mij veel te hard werken :D
Maar zou graag eens willen horen hoe het met de wagens van jullie,welke jullie (nog)hebben...wat de plannen zijn...welke dingen er moeten gebeuren etc etc.

Groeten patrick
wel weer leuk om enkele oude Bekenden te ontmoeten tydens een meeting . (Y) (0) (D) :biertjuh:
lees myn projekt topic maar eens door dan weet je wat je moet veranderen . (I)
nee niet de velgen .
http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... highlight=
Patrick

Ik wou eerst vragen waarom niet de velgen,........maar na je topic gelezen te hebben begrijp ik waarom :lol: Ik moet zeggen dat ik erover..aan...het....twijfelen ....was...mmmmm,maar ik neem ze denk ik niet :D Maar echt über je wagen :worship: ongelofelijk mooi gedaan en zeker niet op gespaard.
Ik neem zeker nog een keer goed de tijd om je topic helemaal te lezen,maar zoiets bedoel ik nou,geef eens tekst mensen :wink:

groete Pat
Rob

Nou, ik had een hele nette GTT uit 1989. Blauw, ingevoerd uit Duitsland (heb ik me laten vertellen).
Het doel was om er een circuit auto van te maken, maar daarvoor moest eerst nog wat onderhoud plaatsvinden: stuurstangkogels, fusseekogels, remblokjes, tankklepje, rubbertjes hier en daar, versterkte koppeling van MB, uitlaatspuitstukpakking, etc. vervangen.
Ik ben er in de stromende regen op Zandvoort geweest en tot de parkeerplaats van de 'Ring ;)
Helaas is de wagen nu verkocht :( Maar nog 1 plaatje gemaakt de dag voordat ie verkocht is.

[img]http://img145.imageshack.us/img145/5939/img4247bu1.jpg[/img]
Arco
Über-Spammer

Da's een bekend stickertje op de voorruit. :p

Patrick

Arco schreef:Da's een bekend stickertje op de voorruit. :p
Dat is een bekende auto onder dat stickertje :lol:

Maar ik ben er blij mee,ben vanavond nog naar de stad mee geweest....moest nieuwe kleren hebben,dus namen we de reno.
Nou heel simpel,na de meern heb ik er niet meer in gereden en was dus even iets moeite met aankrijgen.
Niet dat dat aan de auto lag,want dat lag echt aan mij :lol: ben het niet meer gewend om te sjoken en met de gas te spelen etc....maar dat komt wel weer. :lol:
Maar het is zo leuk,dat gerammel en gepiep(V-snaar) waar ik overigens wel wat aan ga doen uiteraard.....
Patrick L.

haha hoi,

mijn gtt doet het nog steeds, en dat vind ik al een hele mooie prestatie aangezien ik er dit jaar geen ruk aan gedaan heb :~ .
Omdat ik toch al een hekel aan renault heb, is de peus 207 ingeruild bij ome kerres voor een megane2 2.0 16v en wat daar de plannen voor zijn... :lol: :biertjuh:
Arco
Über-Spammer

Je kon het niet loslaten ??? :lol:

Martijn Kool

Rob schreef:Nou, ik had een hele nette GTT uit 1989. Blauw, ingevoerd uit Duitsland (heb ik me laten vertellen).
Het doel was om er een circuit auto van te maken, maar daarvoor moest eerst nog wat onderhoud plaatsvinden: stuurstangkogels, fusseekogels, remblokjes, tankklepje, rubbertjes hier en daar, versterkte koppeling van MB, uitlaatspuitstukpakking, etc. vervangen.
Ik ben er in de stromende regen op Zandvoort geweest en tot de parkeerplaats van de 'Ring ;)
Helaas is de wagen nu verkocht :( Maar nog 1 plaatje gemaakt de dag voordat ie verkocht is.

verkocht Rob, en nu? geen gt meer??
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
Patrick

Arco schreef:Je kon het niet loslaten ??? :lol:

Wie vraag je dat nu :D ?
Patrick

Patrick L. schreef:haha hoi,

mijn gtt doet het nog steeds, en dat vind ik al een hele mooie prestatie aangezien ik er dit jaar geen ruk aan gedaan heb :~ .
Omdat ik toch al een hekel aan renault heb, is de peus 207 ingeruild bij ome kerres voor een megane2 2.0 16v en wat daar de plannen voor zijn... :lol: :biertjuh:
Had je ook al verteld watvoor een geluk je had ermee dit jaar Pat ,.....groetjes en ik bel je :wink:
Plaats reactie