dennis,ik kan fout zitten maar waarom heb je en closed loop dumpvalve genomen. of anders gezegd waar is die dunnen blauwe slang voor en waar loopt ie naar toe?
Frits schreef:dennis,ik kan fout zitten maar waarom heb je en closed loop dumpvalve genomen. of anders gezegd waar is die dunnen blauwe slang voor en waar loopt ie naar toe?
dit is geen closed loop
loopt naar de vacuum slang van de ontsteking. Het ding moet weten dat ie open moet toch?
Waar heb je die stift besteld dan?
En wat is het kleurnummer (ja 449 duh...) maar welke tint.
Want ik wil ook het een en ander gaan spuiten, maar ik ben zo bang voor kleurverschil
Edwin16v schreef:
Waar heb je die stift besteld dan?
En wat is het kleurnummer (ja 449 duh...) maar welke tint.
Want ik wil ook het een en ander gaan spuiten, maar ik ben zo bang voor kleurverschil
dealah. Gewoon die kleur besteld.
moet ff wat kleine dingen bijwerken. Hoef geen grote stukken. Dus kan je daar niet mee helpen.
Chris schreef:DieŽs nieuw, dus annuleer maar.
Moet er gewoon ff beter ingezet worden volgens Haas engineering. Maar daarvoor moet je die plastic delen ff demonteren, en daar hebben we nooit zin-tijd-behoefte in gehad.
Chris schreef:Moet er gewoon ff beter ingezet worden volgens Haas engineering. Maar daarvoor moet je die plastic delen ff demonteren, en daar hebben we nooit zin-tijd-behoefte in gehad.
je zou je bijna zorgen gaan maken over de andere dingen die haas engineering gedaan heb, die er in gebouwd zijn maar misschien niet goed gedaan zijn om dat er geen zin-tijd-behoefte was?
Chris schreef:Moet er gewoon ff beter ingezet worden volgens Haas engineering. Maar daarvoor moet je die plastic delen ff demonteren, en daar hebben we nooit zin-tijd-behoefte in gehad.
je zou je bijna zorgen gaan maken over de andere dingen die haas engineering gedaan heb, die er in gebouwd zijn maar misschien niet goed gedaan zijn om dat er geen zin-tijd-behoefte was?