Deze 5 stond toch pas ook al op MP voor "iets" minder geld geloof ik....Chris schreef:HN-HL-71, € 5000,- Leuk ding, mooi pijpje!
ACT: 5 GT Turbo
met echte roadstones 

-
- Berichten: 7023
- Lid geworden op: ma 9 jul 2007 18:40
- Locatie: Ruinerwold
Volgens mij idd in Steenwijk, voor veeeeel minder geld. Toen kon je er nog racebandjes/slicks en velgen bij krijgen ofzo....Ivo van Achthoven schreef:Deze 5 stond toch pas ook al op MP voor "iets" minder geld geloof ik....Chris schreef:HN-HL-71, € 5000,- Leuk ding, mooi pijpje!
-
- Berichten: 7023
- Lid geworden op: ma 9 jul 2007 18:40
- Locatie: Ruinerwold
Kan haast niet anders....
Datum eerste toelating 13-03-1986
Datum aanvang laatste tenaamstelling 21-01-2010
Datum eerste afgifte Nederland 03-03-1994
Datum eerste toelating 13-03-1986
Datum aanvang laatste tenaamstelling 21-01-2010
Datum eerste afgifte Nederland 03-03-1994
Ik weet wel dat ik het kenteken onlangs nog bekeken heb, maar kan me niets van prijzen oid herinneren...
Hij staat nu in ieder geval op naam van een garage:
Hij staat nu in ieder geval op naam van een garage:
Wellicht geschorst of ingeruild/doorverkocht?!Erkend) bedrijf 21-01-2010 41 dagen
Particulier 11-05-1998 tot 21-01-2010 4273 dagen
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Vroeg me bij de modellen altijd al af wat die knipper lichten in de voorspatborden deden.
Zit een beetje op jup tube en zie een Italiaans promo filmpje.
Weet iemand er iets vanaf waar die pinkers verplicht waren, of gebruikt werden? Heb ze zelf (buiten op de miniaturen 1/43) nog nooit gezien.
Iemand?
Zit een beetje op jup tube en zie een Italiaans promo filmpje.
Weet iemand er iets vanaf waar die pinkers verplicht waren, of gebruikt werden? Heb ze zelf (buiten op de miniaturen 1/43) nog nooit gezien.
Iemand?

5 GT TURBO '87, 5 GT TURBO '89, 5 GT TURBO EVO '87, E.B.S. GT TURBO '87
-
- Berichten: 283
- Lid geworden op: do 25 mei 2006 12:08
- Locatie: Sittard
Idd... er komt dit weekend iemand kijken (geen RTC lid) die €5500 wil geven...Chris schreef:Jan heeft zijn prijs ook iets aangepast...TZ-83-ZD
Wat is het waard, als het aanbod schaars is...
Discussie hebben we onlangs ook al gevoerd...

Vanaaf weer even bezig geweest,nog geen echt succes behaald.volvodspec schreef:naast de stationairsproeier; mogelijk een vacuumlek + lukraak geklooi met de mengselschroefAlpine schreef:Wat kan een oorzaak zijn voor stationair (warm) niet blijven lopen?
Zelfs al draai ik de stat.stelschroef helemaal in bokt en schokt de auto
en slaat af.
Met choke loopt de auto wel boven de 1500rpm maar ook onregelmatig.
Koud loopt het ding als nieuw,alleen warm uberhaupt niet.
Auto loopt stationair nu redelijk,alleen hapert bij de eerste dot gas geven.
Lijkt even in te kakken en dan pas te willen gaan.
Bij het inschakelen van veel stroomverbruikers zakt het toerental
terug en slaat de auto af.
Alpine GTA V6 Turbo Rood '86
Renault Rodeo 6 '77
Renault Rodeo 6 '77
Jan Theeven schreef:Idd... er komt dit weekend iemand kijken (geen RTC lid) die €5500 wil geven...Chris schreef:Jan heeft zijn prijs ook iets aangepast...TZ-83-ZD
Wat is het waard, als het aanbod schaars is...
Discussie hebben we onlangs ook al gevoerd...

-
- Berichten: 6440
- Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
- Locatie: Nijverdal
inhouden bij gas geven is je acceleratiesproeier waarschijnlijk.. ff de lobster eraf en kijken of er een mooi recht straaltje uit komt als je aan de gashendel trekt..Alpine schreef:Vanaaf weer even bezig geweest,nog geen echt succes behaald.volvodspec schreef:naast de stationairsproeier; mogelijk een vacuumlek + lukraak geklooi met de mengselschroefAlpine schreef:Wat kan een oorzaak zijn voor stationair (warm) niet blijven lopen?
Zelfs al draai ik de stat.stelschroef helemaal in bokt en schokt de auto
en slaat af.
Met choke loopt de auto wel boven de 1500rpm maar ook onregelmatig.
Koud loopt het ding als nieuw,alleen warm uberhaupt niet.
Auto loopt stationair nu redelijk,alleen hapert bij de eerste dot gas geven.
Lijkt even in te kakken en dan pas te willen gaan.
Bij het inschakelen van veel stroomverbruikers zakt het toerental
terug en slaat de auto af.
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
Stationair toerental blijft ook even hangen na gas-los,
wat kan daarvan de oorzaak zijn?
wat kan daarvan de oorzaak zijn?
Alpine GTA V6 Turbo Rood '86
Renault Rodeo 6 '77
Renault Rodeo 6 '77
-
- Über-Spammer
- Berichten: 11129
- Lid geworden op: do 4 jul 2002 15:40
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Locatie: Du I Ven
- Contacteer:
Marcel,
je kan evt. hier ook even een carb. op komen halen. die komt goed lopend van mijn GT af, als je 11 het dan nog doet zit het iig niet in de carb.
je kan evt. hier ook even een carb. op komen halen. die komt goed lopend van mijn GT af, als je 11 het dan nog doet zit het iig niet in de carb.

Project: GTT Blue Sport
-
- Berichten: 283
- Lid geworden op: do 25 mei 2006 12:08
- Locatie: Sittard
Inderdaad........Riël schreef:Jan Theeven schreef:Idd... er komt dit weekend iemand kijken (geen RTC lid) die €5500 wil geven...Chris schreef:Jan heeft zijn prijs ook iets aangepast...TZ-83-ZD
Wat is het waard, als het aanbod schaars is...
Discussie hebben we onlangs ook al gevoerd...

-
- Berichten: 6440
- Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
- Locatie: Nijverdal
als je het zelf betreurd zet m dan niet te koop

is ie weg dan?


is ie weg dan?
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
Martijn Kool schreef:inhouden bij gas geven is je acceleratiesproeier waarschijnlijk.. ff de lobster eraf en kijken of er een mooi recht straaltje uit komt als je aan de gashendel trekt..Alpine schreef:Vanaaf weer even bezig geweest,nog geen echt succes behaald.volvodspec schreef:naast de stationairsproeier; mogelijk een vacuumlek + lukraak geklooi met de mengselschroefAlpine schreef:Wat kan een oorzaak zijn voor stationair (warm) niet blijven lopen?
Zelfs al draai ik de stat.stelschroef helemaal in bokt en schokt de auto
en slaat af.
Met choke loopt de auto wel boven de 1500rpm maar ook onregelmatig.
Koud loopt het ding als nieuw,alleen warm uberhaupt niet.
Auto loopt stationair nu redelijk,alleen hapert bij de eerste dot gas geven.
Lijkt even in te kakken en dan pas te willen gaan.
Bij het inschakelen van veel stroomverbruikers zakt het toerental
terug en slaat de auto af.
Dit is door mij en anderen tot in de puntjes uitgelegd in geralds carb topic

-
- Berichten: 6440
- Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
- Locatie: Nijverdal
ik kijk ook altijd in geralds topic als ik problemen heb?Riël schreef:Martijn Kool schreef:inhouden bij gas geven is je acceleratiesproeier waarschijnlijk.. ff de lobster eraf en kijken of er een mooi recht straaltje uit komt als je aan de gashendel trekt..Alpine schreef:Vanaaf weer even bezig geweest,nog geen echt succes behaald.volvodspec schreef:naast de stationairsproeier; mogelijk een vacuumlek + lukraak geklooi met de mengselschroefAlpine schreef:Wat kan een oorzaak zijn voor stationair (warm) niet blijven lopen?
Zelfs al draai ik de stat.stelschroef helemaal in bokt en schokt de auto
en slaat af.
Met choke loopt de auto wel boven de 1500rpm maar ook onregelmatig.
Koud loopt het ding als nieuw,alleen warm uberhaupt niet.
Auto loopt stationair nu redelijk,alleen hapert bij de eerste dot gas geven.
Lijkt even in te kakken en dan pas te willen gaan.
Bij het inschakelen van veel stroomverbruikers zakt het toerental
terug en slaat de auto af.
Dit is door mij en anderen tot in de puntjes uitgelegd in geralds carb topic
snap je punt niet zo

Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
Naja dat jij mijn punt niet snapt ... 
Nee ik wilde het eerst uitleggen waar dat stangetje zat, ik had er een foto bij gedaan, en hoe je alles moet controleren etc. Omdat ik het niet nog eens wil overtiepen verwijs ik naar dat topic en dan issie geholpen
http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... er#2186009


Nee ik wilde het eerst uitleggen waar dat stangetje zat, ik had er een foto bij gedaan, en hoe je alles moet controleren etc. Omdat ik het niet nog eens wil overtiepen verwijs ik naar dat topic en dan issie geholpen

http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... er#2186009

Probleem lijkt eerder te komen door de ontsteking/bougie kabels.
Ding lijkt af en toe op 3,5 poot te lopen,en dan weer op 4.
Ding lijkt af en toe op 3,5 poot te lopen,en dan weer op 4.
Alpine GTA V6 Turbo Rood '86
Renault Rodeo 6 '77
Renault Rodeo 6 '77
-
- Berichten: 6440
- Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
- Locatie: Nijverdal
heb je die carb niet ff gewisseld dan?Alpine schreef:Probleem lijkt eerder te komen door de ontsteking/bougie kabels.
Ding lijkt af en toe op 3,5 poot te lopen,en dan weer op 4.

Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
-
- Über-Spammer
- Berichten: 11129
- Lid geworden op: do 4 jul 2002 15:40
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Locatie: Du I Ven
- Contacteer:
Hij heeft hem hier iig niet opgehaald.Martijn Kool schreef:heb je die carb niet ff gewisseld dan?Alpine schreef:Probleem lijkt eerder te komen door de ontsteking/bougie kabels.
Ding lijkt af en toe op 3,5 poot te lopen,en dan weer op 4.
Project: GTT Blue Sport
-
- Berichten: 283
- Lid geworden op: do 25 mei 2006 12:08
- Locatie: Sittard
Ik wil 'm ook helemaal niet weg doen... maar ik zit momenteel met financiële problemen, waardoor ik geen andere keus heb. Kutzooi, maar ja...Martijn Kool schreef:als je het zelf betreurd zet m dan niet te koop![]()
is ie weg dan?
Hij is nog niet weg nee... heb wel wat gegadigden...
-
- Berichten: 2474
- Lid geworden op: ma 23 jun 2008 21:11
- Locatie: Bodegraven
- Contacteer:
leuk zal die garantie geven??? scheuren doen ze bijna allemaal dus ook als ze nieuw zijn.............ger schreef:"nieuwe turbo" standaard met scheur naar wastegate.....![]()
http://link.marktplaats.nl/328072019
Renault 5 gt turbo 1985. Renault 5RS 2.0l 16V turbo 1985. Clio mk2 RS172
-
- Berichten: 7023
- Lid geworden op: ma 9 jul 2007 18:40
- Locatie: Ruinerwold
Nou zie ik het ook.... Is dat dus een scheur? Maar dat moet toch niet kunnen?
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
-
- Berichten: 7023
- Lid geworden op: ma 9 jul 2007 18:40
- Locatie: Ruinerwold
Hij schijnt nieuw uit de verpakking te komen...-PAZ- schreef:zal wel een geriviseerde zijn denk ik
Dan kan dit toch niet?
Chris schreef:PF-15-FR, te koop
Staat nu al gereserveerd bij!
5 GT TURBO '87, 5 GT TURBO '89, 5 GT TURBO EVO '87, E.B.S. GT TURBO '87
Ziet er wel gaaf uit die 5! En het word een oldtimer dus dat zal ook wel meetellen....
dat denk ik ook, maar dan adverteer je er zo toch niet mee.-PAZ- schreef:zal wel een geriviseerde zijn denk ik
en het is nog een tubo ook

Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Berichten: 7023
- Lid geworden op: ma 9 jul 2007 18:40
- Locatie: Ruinerwold
Maar, als 'ie gereviseerd is, kan zo'n scheur dan kwaad?