Thursday Nightmeeting Maastricht. I

Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Gesloten
Ollie

Die Ollie's van tegenwoordig laten allemaal het frontje erin zitten, sukkels :D
Nee, zelfs dan moeten ze van mijn spullen afblijven met hun gore tengels :evil:
marco

Hallo mensen,ff een vreugdige mededeling.Vandaag is me vrouwke geslaagdt voor haar auto rijbewijs :D :worship: :worship: (Y) .Meteen in een keer geslaagdt.Dus we hebben er weer een renault rijder bij :lol: :lol:

greetz marco
Marcel J.

patrick 21TURBO schreef:hier bij mij in de flat beneden me woont ook een ollie,die bouwde gisteren een radio in en een half uur later was ie al kwijt.

Hey pat nieuwe radio?:lol: :lol:

Nee effe serieus, afgelopen week hebben ze ook de radio van mijn broer gestolen :@ :@ een of andere radio van € 100.-, maarja de politie heeft het te druk met flitsen :@
voske

hier is er nog eentje :D, misschien dat je je aangesproken voelt (Y) http://www.watbenjedan.nl
laatste om jouw un plezier te doen :wink:

mzzls
Patrick

[quote="MJ"]

Hey pat nieuwe radio?:lol: :lol:

hihihihihieeeeeeeeeeeee..............nee :)

maarehhhhh,ik kom op tnm,na een dikke volle week hard werken om een clio van een tnm colega in orde te krijgen,komen ze kijken,zeggen nog "tot dalijk........."kom je daar is iedereen weg :(.
WHYJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ????????:;"'<>{[}])(-_@#$%^&*!~`+=/ENZOE.
nee het was erg laat geworden.
helaas morgen een milieu keuring in die werkplaats waar we bezig waren dus moesten we zorgen dat er alles,en netjes was,en sowiso niks herkenbaars lag omdat het natuurlijk kan leiden tot reakties met betrekking tot de werkzaamheden bla bla wat mileu bla bla...........jullie weten wel.
maar ja wel zwak dat jullie al weg waren zeg,had minstens nog de die hards er verwacht :)
maar goed,annyway marcel ik kijk wel ff hoe en wat en wanneer met de 21 turbie of wel of niet en wanneer als wel als het moet zijn als het moet enzo.

in ieder geval leuk dat jullie ff zijn komen kijken naar de wagen van bruine dave,jullie weten wel,dat is die buine jongen die wel es met die clio komt naar het tnm als het hem uit komt,ja die blauwe clio ja,ja die.
het is een hele hoop werk geweest en ik zal zeggen dat het echt niet fijn was om te doen,in die zin dat het een hele lastige schade betrof.
niet alleen ingedeukt maar ook nog scheef ingedeukt,niet dat die piemel de auto zo dusdanig in elkaar duwt dat we em makkelijk kunnen fiksen,neheeeeeeeeeeejjjjjjj hij moet er weer wat speciaals van maken,hij moet weer es wat anders,hij moet weer iets scheef in de prak duwen.
nou dat ie maar blij is dat ik heb geholpen(laten we het zo zeggen dat ik em heb rechtgetrokken :D )ik heb zo mijn deel kunnen betalen in het werken in die werkplaats,maar het was echt een piemel friemel KUT werk.

maar eind goed al goed,weer een niet blanke lachend op straat hihihi,nee dave ik ben blij dat het goed gelukt is jong en hoop dat je nog lang plezier mag hebben van je auto.

ik heb mijn porsie weer gehad,geef de rest maar aan fikkie,ik neem geen werk meer aan van een zwarte want die hebben van die kutschades hahaha,

dit was brandpunt.......goedenavond :wink:
5 GT TURBO '87, 5 GT TURBO '89, 5 GT TURBO EVO '87, E.B.S. GT TURBO '87
Marcel J.

Hey pat, pa is teleurgesteld :D hij dacht eindelijk eens een werkende 21T te zien :lol: :lol: :lol: Houd hij tegoed :D anyway mooi werk geleverd (Y)

BTW @michel: is je vriend er blij mee? :wink:
Michel S.
Contacteer:

MJ schreef: BTW @michel: is je vriend er blij mee? :wink:
Hahaha, heel grappig. Dacht dat je een leuke gozer zou zijn voor mijn nichtje. Weet je wel, die nymfomaan met dat goddelijk lichaam. Maar je blijft heel actief doorgaan over "homo's", dus jammer. Nichtje had zich al verheugd.
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
Marcel J.

Michel S. schreef: blabla zwik
Oja als het familie van jou is dan is het wat fijns zeg, zet het scherm van je computer eens uit en kijk er dan nog eens in :wink: en daarbij word dadelijk mijn linkerhand jaloers :lol:

*effe serieus* hoe gaatit praten lukt nog?
voske

Michel S. schreef:
Hahaha, heel grappig. Dacht dat je een leuke gozer zou zijn voor mijn nichtje. Weet je wel, die nymfomaan met dat goddelijk lichaam. Maar je blijft heel actief doorgaan over "homo's", dus jammer. Nichtje had zich al verheugd.
hoe kom je er nou bij dat marcel un leuke gozer is?? marcel jaloers op de vriend?? En je voelt je dus wel aangesproken over homo zijnde?? Anders trok je het je niet aan :lol:
Marcel J.

voske schreef:jajajaennogwat
Achja vannacht Pie/ijpte je nog anders, kzag je wel bij Wilco tussen de benen uitkomen.

En jaloers? Nee, kben voor veel te vinden, maar een neger met een babyarmpje vind ik net wat te ver gaan :wink: kben nog een beginner :lol:
Ollie

Heerlijk hè, dat afzeiken van elkaar :D Wat een gezellige groep hebben we toch (Y)

@ Michel: wad seg je, ik vestah ut niet? :lol:

@ Pat21T: sorry jung, maar we hebben tot 0.30u op je gewacht en toen waren wij sissies het toch echt zat :wink: Volgende keer beter! Maar in ieder geval, top werk voor die bruine Dave :worship: Alleen een beetje veel stof op de auto, maar zo krijg je hem wel aan het werk :lol:

Ik vond het weer gezellig, vooral onze nuttige discussies, heerlijk! CU next week...
Marcel J.

Ollie schreef:Heerlijk hè, dat afzeiken van elkaar :D Wat een gezellige groep hebben we toch (Y) JA HÈ :D

@ Michel: wad seg je, ik vestah ut niet?
Volgens mij weet hij nog niet dat hij het moet slikken...
Riël
Über-Spammer

Michel S. schreef:
Jaloerse nicht dan :D
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Ollie

Hey, dat editten van quotes is knap irritant, zou niet moeten kunnen! Ik verbeter tenminste nog de zpelvouten van anderen :lol:
Marcel J.

Ollie schreef:zijn we weer aan het zeiken?
nix te vertellen thuis ofzo?
Ollie

MJ schreef:IK BEN EEN AARDAPPEL
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Marcel B.

limbo-humor? :p
Don't walk the grass... smoke it
Marcel J.

Riël schreef:
Michel S. schreef:
Jaloerse nicht dan :D
Tja kvraag mij af of het een meisje is? tkan ook "zun nicht" zijn :wink:
voske

MJ schreef:
voske schreef:jajajaennogwat
Achja vannacht Pie/ijpte je nog anders, kzag je wel bij Wilco tussen de benen uitkomen.

En jaloers? Nee, kben voor veel te vinden, maar een neger met een babyarmpje vind ik net wat te ver gaan :wink: kben nog een beginner :lol:
we hebben tenminste elkaar.. jij moet het nog steeds met die gummie knuppel doen.. :lol:
Marcel J.

voske schreef:[we hebben tenminste elkaar.. jij moet het nog steeds met die gummie knuppel doen.. :lol:
Ach het gaat om de smaak :lol: en daarbij loop ik nie de halve dag met wat "wits" aan mijn mondhoek...
Ollie

Marcel B. schreef:limbo-humor? :p
Ja, om de een of andere reden zijn we de laatste dagen allemaal een beetje irritant en melig. Volgens mij ligt het aan de limburgse atmosfeer....jaja, we hebben een eigen atmosfeer :wink: :D
voske

MJ schreef:
voske schreef:[we hebben tenminste elkaar.. jij moet het nog steeds met die gummie knuppel doen.. :lol:
Ach het gaat om de smaak :lol: en daarbij loop ik nie de halve dag met wat "wits" aan mijn mondhoek...
dus je houdt van rubber?? wat had je vorige vriend van misdaan??
Marcel J.

Ollie schreef:ALS JE EEN KEER IN ME WIL BIJTEN ZEG JE HET MAAR HE :wink:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:[/quote][/i]
Ollie

Moeilijk he, als je zelf moet gaan kloten met die code om te quoten :lol:
voske

Ollie schreef:Moeilijk he, als je zelf moet gaan kloten met die code om te quoten :lol:
Als we jouw op al je fouten moeten gaan wijzen zijn we ook nog lang nie klaar 8)
Marcel J.

voske schreef:dus je houdt van rubber?? wat had je vorige vriend van misdaan??
Nix hoezo, heb jij nare ervaringen dan? en weet Michel van Wilco?

BTW die staaf smaakt nog een beetje naar mijn vorige vriendin :wink:
Ollie

Het is jou, dus zonder W
En het woordje niet eindigt met een T

A) dat rijmt
B) kom maar op dan

:D
Marcel J.

Ollie schreef:Moeilijk he, als je zelf moet gaan kloten met die code om te quoten :lol:
Ja shit zeg das nog best moeilijk :lol: :lol: das een gebrek aan grijze cellen :wink:
voske

Ollie schreef: Ja , klopt Danny U heeft helemaal gelijk!!
Ohw, maar ieder mens maakt zo zijn fouten, daar kun jij ook niks aan doen.
Ollie

:lol: :lol: :lol: :lol:
Marcel J.

:lol: :lol: :lol: :lol:

die is erûg mooi (Y)
voske

MJ schreef:

Smaakt die dan naar stront??
voske

voske schreef:
MJ schreef:

Smaakt die dan naar stront??
mijn excuses maar raak nu op dreef en wil dan nog wel uns grof uitpakken
Ollie

Waar zijn de moderators als je ze nodig hebt :lol:
Marcel J.

voske schreef:Smaakt die dan naar stront??
Ja en nee :wink: van de enne kant wel (en bij een vrouw is da nie negatief (Y) ) aan de andere kant gewoon de vissmaak die ons allen (behalve Michel, wilco en jij) bekent voorkomt :p

BTW kvond het gisteren weer erg gezellig (Y)
Gesloten