Nee, zelfs dan moeten ze van mijn spullen afblijven met hun gore tengels

patrick 21TURBO schreef:hier bij mij in de flat beneden me woont ook een ollie,die bouwde gisteren een radio in en een half uur later was ie al kwijt.
Hahaha, heel grappig. Dacht dat je een leuke gozer zou zijn voor mijn nichtje. Weet je wel, die nymfomaan met dat goddelijk lichaam. Maar je blijft heel actief doorgaan over "homo's", dus jammer. Nichtje had zich al verheugd.MJ schreef: BTW @michel: is je vriend er blij mee?
Oja als het familie van jou is dan is het wat fijns zeg, zet het scherm van je computer eens uit en kijk er dan nog eens inMichel S. schreef: blabla zwik
hoe kom je er nou bij dat marcel un leuke gozer is?? marcel jaloers op de vriend?? En je voelt je dus wel aangesproken over homo zijnde?? Anders trok je het je niet aanMichel S. schreef:Hahaha, heel grappig. Dacht dat je een leuke gozer zou zijn voor mijn nichtje. Weet je wel, die nymfomaan met dat goddelijk lichaam. Maar je blijft heel actief doorgaan over "homo's", dus jammer. Nichtje had zich al verheugd.MJ schreef: BTW @michel: is je vriend er blij mee?
Achja vannacht Pie/ijpte je nog anders, kzag je wel bij Wilco tussen de benen uitkomen.voske schreef:jajajaennogwat
Jaloerse nicht danMichel S. schreef:Hahaha, heel grappig. Dacht dat je een leuke gozer zou zijn voor mijn nichtje. Weet je wel, die nymfomaan met dat goddelijk lichaam. Maar je blijft heel actief doorgaan over "homo's", dus jammer. Nichtje had zich al verheugd.MJ schreef: BTW @michel: is je vriend er blij mee?
Tja kvraag mij af of het een meisje is? tkan ook "zun nicht" zijnRiël schreef:Jaloerse nicht danMichel S. schreef:Hahaha, heel grappig. Dacht dat je een leuke gozer zou zijn voor mijn nichtje. Weet je wel, die nymfomaan met dat goddelijk lichaam. Maar je blijft heel actief doorgaan over "homo's", dus jammer. Nichtje had zich al verheugd.MJ schreef: BTW @michel: is je vriend er blij mee?
we hebben tenminste elkaar.. jij moet het nog steeds met die gummie knuppel doen..MJ schreef:Achja vannacht Pie/ijpte je nog anders, kzag je wel bij Wilco tussen de benen uitkomen.voske schreef:jajajaennogwat
En jaloers? Nee, kben voor veel te vinden, maar een neger met een babyarmpje vind ik net wat te ver gaankben nog een beginner
dus je houdt van rubber?? wat had je vorige vriend van misdaan??MJ schreef:Ach het gaat om de smaakvoske schreef:[we hebben tenminste elkaar.. jij moet het nog steeds met die gummie knuppel doen..en daarbij loop ik nie de halve dag met wat "wits" aan mijn mondhoek...
Smaakt die dan naar stront??MJ schreef:Nix hoezo, heb jij nare ervaringen dan? en weet Michel van Wilco?voske schreef:dus je houdt van rubber?? wat had je vorige vriend van misdaan??
BTW die staaf smaakt nog een beetje naar mijn vorige vriendin
mijn excuses maar raak nu op dreef en wil dan nog wel uns grof uitpakkenvoske schreef:Smaakt die dan naar stront??MJ schreef:Nix hoezo, heb jij nare ervaringen dan? en weet Michel van Wilco?voske schreef:dus je houdt van rubber?? wat had je vorige vriend van misdaan??
BTW die staaf smaakt nog een beetje naar mijn vorige vriendin
Ja en neevoske schreef:Smaakt die dan naar stront??