ACT: Algemeen Chat Topic. I

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Gesloten
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Car: diverse
Contacteer:

Xabre schreef:interieurtuning:

[img]http://photos.henriluoma.net/albums/use ... 110108.jpg[/img]

mmmm ik heb hierbij wel een rtcer in gedachte :lol: :lol: :lol: :lol:
let op het stuur (0)
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

vraagje over google earth

krijg de volgende melding:

We are unable to connect to the google earth servers to activate your account

dan krijg je daaronder een heel verhaal dat je kan testen of de verbindingen goed zijn,
dat heb ik dus gedaaen die check is helemaal ok.

Weet iemand waarom het dan toch niet werkt??
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

Gepost door Rob (R@b) - Bron: De Standaard (en archief Nieuwsblad.be)
Gepubliceerd: donderdag 14 december 2006 @ 20:21
In België zijn gisteren drie jongemannen tot een fikse celstraf van ieder 15 jaar veroordeeld wegens het folteren van een 84-jarige vrouw bij een overval. De mannen kwam daarmee nog goed weg want er was tegen hen tussen de 20 en 30 jaar geëist.

De drie, Riad Lahmidi (21), Nouredine Amira (21) en Billal Ould Haj (20), overvielen in 2003 de bejaarde Anna-Maria Reyntjens in haar woning in Sint-Agatha-Berchem en eisten geld. Toen de bejaarde dame dat niet kon geven, werd ze vastgebonden waarna vooral Billal Ould Haj haar urenlang af en toe met een hamer op het hoofd sloeg om zijn eis kracht bij te zetten. Ook doofden de mannen brandende sigaretten op haar armen uit en staken ze haar haar in brand. Tevens werden haar voeten en knieën gebroken. Ze is hierdoor blijvend invalide geworden.

De verdediging van Riad Lahmidi voerde zijn jonge leeftijd aan als verzachtende omstandigheid, evenals het feit dat hij eerder nog niet in aanraking was gekomen met het gerecht. Ook de verdediging van Nouredine Amira wees op de jonge leeftijd en de afwezigheid van eerdere veroordelingen. Eén van de advocaten van Billal Ould Haj sprak de hoop uit dat zijn cliënt nog in de maatschappij zou kunnen integreren.

In België ontstond eerder dit jaar grote ophef over Billal Ould Haj, toen een kandidate voor de miss verkiezingen van België, miss Brussel Halima Chehaïma, contact had gehad met haar ex-vriend toen hij was ontsnapt. Er verscheen zelfs een foto in de media van het stel met de baby van Hajs zus op de armen. Vooralsnog is Chehaïma nog steeds een van de kanidates voor de verkiezing die op 19 december plaatsvindt.

ja en (links) gewoon volhouden dat het meevalt met de misdaad onder allochtonen in nederland en belgie :@ :@ :@

zijn weer overduidelijk oerbelgische namen zo te zien (S) (S)

De verdediging van Riad Lahmidi voerde zijn jonge leeftijd aan als verzachtende omstandigheid, evenals het feit dat hij eerder nog niet in aanraking was gekomen met het gerecht. Ook de verdediging van Nouredine Amira wees op de jonge leeftijd en de afwezigheid van eerdere veroordelingen. Eén van de advocaten van Billal Ould Haj sprak de hoop uit dat zijn cliënt nog in de maatschappij zou kunnen integreren.

ow zullen we die advocaat even onder handen nemen, kijken of die dan nog roept dat die hoopt op intergratie |: |: |:

echt waar het wordt steeds gekker
van mij mogen ze zulke gasten medogenloos afknallen
of uit een vliegtuig pleuren vanaf 5 km hoogte zonder parachute, kunnen ze onderweg ff nadenken wat ze hebben gedaan
stelletje randdebielen (N) (N)
Martijn
Über-Spammer
Contacteer:

Op de middelbare school leerde ik altijd dat het de schuld van de autochtonen is dat er meer allochtonen dan autochtonen in de gevangenis zitten. Iets met 'de kans geven', etc. (S)

Maar onder autochtonen lopen ook genoeg idioten rond. Paar opvallende: Folkert vd G., Dutroux, die ontvoerder in Duitsland, etc. :(
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
Willem-Jan
Bestuurslid
Car: Megane RS Grand Tour

Luco/Alpine-racer schreef:
Gepost door Rob (R@b) - Bron: De Standaard (en archief Nieuwsblad.be)
Gepubliceerd: donderdag 14 december 2006 @ 20:21
In België zijn gisteren drie jongemannen tot een fikse celstraf van ieder 15 jaar veroordeeld wegens het folteren van een 84-jarige vrouw bij een overval. De mannen kwam daarmee nog goed weg want er was tegen hen tussen de 20 en 30 jaar geëist.

De drie, Riad Lahmidi (21), Nouredine Amira (21) en Billal Ould Haj (20), overvielen in 2003 de bejaarde Anna-Maria Reyntjens in haar woning in Sint-Agatha-Berchem en eisten geld. Toen de bejaarde dame dat niet kon geven, werd ze vastgebonden waarna vooral Billal Ould Haj haar urenlang af en toe met een hamer op het hoofd sloeg om zijn eis kracht bij te zetten. Ook doofden de mannen brandende sigaretten op haar armen uit en staken ze haar haar in brand. Tevens werden haar voeten en knieën gebroken. Ze is hierdoor blijvend invalide geworden.

In België ontstond eerder dit jaar grote ophef over Billal Ould Haj, toen een kandidate voor de miss verkiezingen van België, miss Brussel Halima Chehaïma, contact had gehad met haar ex-vriend toen hij was ontsnapt. Er verscheen zelfs een foto in de media van het stel met de baby van Hajs zus op de armen. Vooralsnog is Chehaïma nog steeds een van de kanidates voor de verkiezing die op 19 december plaatsvindt.

ja en (links) gewoon volhouden dat het meevalt met de misdaad onder allochtonen in nederland en belgie :@ :@ :@

zijn weer overduidelijk oerbelgische namen zo te zien (S) (S)

ow zullen we die advocaat even onder handen nemen, kijken of die dan nog roept dat die hoopt op intergratie |: |: |:

echt waar het wordt steeds gekker
van mij mogen ze zulke gasten medogenloos afknallen
of uit een vliegtuig pleuren vanaf 5 km hoogte zonder parachute, kunnen ze onderweg ff nadenken wat ze hebben gedaan
stelletje randdebielen (N) (N)
Je zou bijna die lui vastbinden op een stoel ,op hun hoofd slaan met een hamer en knieën en voeten breken. even laten voelen wat ze ene ander hebben aangedaan...
Vos

Aan dit soort gasten moet je niet eens tijd spenderen... gewoon tegen de muur! Misschien hard maar als je mensen in de fik steekt of met een hamer op het hoofd slaat ben je echt niet meer te redden... Het zal je oma/moeder zijn.....
Sanderclioll

Luco/Alpine-racer schreef:vraagje over google earth

dan krijg je daaronder een heel verhaal dat je kan testen of de verbindingen goed zijn,

als die het even niet doet kun je altijd nog maps.google.nl gebruiken...
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

Sander de Bruin schreef:
Luco/Alpine-racer schreef:vraagje over google earth

als die het even niet doet kun je altijd nog maps.google.nl gebruiken...
hij doet het nooit
terwijl die volgens de test goed is
Sanderclioll

hmm daar kan ik je dan weer niet mee helpen.
Ik gebruik eigenlijk alleen maar maps.google.nl
Ronnie
Über-Spammer
Contacteer:

Gabri van der Veen
Über-Spammer

op de belgische zender één het altijd leuke 'autorijschool' :lol:
Project 21 16v
Alles past! Zolang je het maar aanpast
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

heeft iemand beelden van de porsje van perridon, die schijnen ze op zandvoort in elkaar gereden te hebben :D :D
-jacco-
Über-Spammer

Vos schreef:Aan dit soort gasten moet je niet eens tijd spenderen... gewoon tegen de muur! Misschien hard maar als je mensen in de fik steekt of met een hamer op het hoofd slaat ben je echt niet meer te redden... Het zal je oma/moeder zijn.....
Te makkelijk...

In een hok van een vierkante meter, zonder water, brood of enige andere vorm van voedzame dingen...

Geef ze maar een kaasschaaf, kunnen ze zichzelf oppeuzelen (Y)
1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
Martijn Kool

Riël Notermans schreef:
kool schreef:
Riël Notermans schreef:Ik niet, maar gezien ik nog niet de behoefte heb van toestel te veranderen (deze s100 bevalt nog altijd perfect), moet ook die MDA compact III gewoon prima zijn.

Wat ik fijn vind aan de s100 is dat deze bovenal klein is, behoorlijke accutijd, en zéér robuust. Het is nog altijd de kleinse pocket-pc phone op de markt :)
ik heb de s200, van buiten bijna hetzelfde, maar net iets meer functies :beer:

doe t zelfde als jou, ook 2gb SD en gaan met dat stomstom :)
Heeft toch alleen wat meer geheugen en Wifi?
WM5 vind ik nog niet handig, gezien voor 2003SE nu nog veel meer software te krijgen is.
Naja, wifi kan ik met een SD-IO kaartje ook en tja, 2 gig is ook plenty :) Maargoed, de s200 is wel de overtreffende trap.

Werkt wel super dat stomstom zo :)
volgens mij nieuwer processortje, 2MP camera en dubbel geheugen ook nog. en volgens mij werken 2003SE progs net zo goed op wm5? heb ooit iets gelezen en ben nog niets tegengekomen wat niet werkt.
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
Erik (Schepjes)
Contacteer:

mensen ervaring met de Nokia E61 ?vind ik ook wel een grappig dingetje..
CChris

Vos schreef:Aan dit soort gasten moet je niet eens tijd spenderen... gewoon tegen de muur! Misschien hard maar als je mensen in de fik steekt of met een hamer op het hoofd slaat ben je echt niet meer te redden... Het zal je oma/moeder zijn.....
ik zou flippen en het zou mn levensdoel worden om ervoor te zorgen dat die gasten minimaal hetzelfde zou overkomen en dan nog even doorgaan.........de rest van hun leven flink laten lijden, maar niet afmaken.........
R 5 Convertible Rulezz
Maus

Bind ze vast en zet ze met hun kop onder een zachtjes druppelende kraan....
Vos

Maus schreef:Bind ze vast en zet ze met hun kop onder een zachtjes druppelende kraan....
Thats the spirit! :lol:
Droes Junior
Car: R5 Alpine Turbo

Is het mogelijk dat de resultaten bekend gemaakt worden van de gekozen leden die hier een bepaalde functie hebben gekregen bij de nieuwe stemming?

Kzie dat Jochem DH voorzitter is :) maar wat is er nog meer verandert?
Jochem de Haas
Über-Spammer
Contacteer:

Droes Junior schreef:Is het mogelijk dat de resultaten bekend gemaakt worden van de gekozen leden die hier een bepaalde functie hebben gekregen bij de nieuwe stemming?
Uitslag Verkiezingen:

Voorzitter: Jochem de Haas
Penningmeester: Gabri van der Veen
Ledenadministratie: Sander de Bruin
Sponsorcoördinator: Alex Los
Meetingcoördinator: Riël Notermans
Internetcoördinator: Martijn van Leeuwen
Algemeen bestuurslid: Ivo van Achthoven
Algemeen bestuurslid: Rianne Tinnemans

Raad van Toezicht:
Chris Heemskerk (Chris)
Tino Klijn (Tino)
Martijn van der Linden (Tijn)
Reserve kandidaat RvT: Luco Hornsveld
mark 5t
Contacteer:

heeft tino toezegging gedaan inmiddels?
dennisvr
Über-Spammer
Contacteer:

zijn de notulen al uitgewerkt?
-jacco-
Über-Spammer

Is er geen overgangsperiode ingesteld? :S (N)

Hoe zit het met de afgetreden bestuursleden? Ik neem aan dat ze wel iets van een bedankje hebben gekregen ofzo?
Ik zie ook nergens foto's? :)
1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
Florus

Maus schreef:Bind ze vast en zet ze met hun kop onder een zachtjes druppelende kraan....
Zeker naar Mythbusters op Discovery gekeken?? :D :D
Miekje16V

http://www.topgear.com/content/timetobu ... ages/0484/

Hey die auto rechstboven en de tweede van onderin, zijn dat ook Renaults? Oh zie net dat het eerder Peugots zijn.

Oer lelijk by the way maar wel grappig... :lol:
antoine
Car: Renault Clio III RS

Vandaag ff bij de pre run van dakar 2007 geweest. Wat was het druk en klote weer. Ik ben na de auto's naar huis gegaan.
[img]http://www.superkitcar.net/rally/dakar2007/DSC_8985.jpg[/img]

Klik op de foto's voor de rest.
TMC16v

Weer 1 minder .....................

[img]http://www.minddrive.nl/renault1916v/ga ... 201261.jpg[/img]
Gabri van der Veen
Über-Spammer

Race of Champions op Eurosport
Project 21 16v
Alles past! Zolang je het maar aanpast
Maarten Minkjan
Car: Clio IV 1.5dci Dyn.

Ik zit met een probleempje:

In mn nieuwe auto zit een standaard Renault radio. Nu heb ik deze er vanavond uit gehad (all stekkers eraf enzo), omdat ik nieuwe speakers in de auto wou zetten maar, nu ik de radio weerr aansluit vraagt hij om een code.. :( . Waar kan ik deze code vinden??? Of moet ik deze bij de dealer opvragen ??(heb ik ook ergens op internet gelezen.

Wie kan me helpen?
Gr. Maarten
Sanderclioll

Normaal gesproken zit die code toch in je handboek van je auto of daarbij in de buurt in ieder geval :)

zoniet toch maar even langs de dealer denk ik...
dennisvr
Über-Spammer
Contacteer:

dealer heeft um zowieso in de computer
Duupke (Ronald)
Contacteer:

Gabri van der Veen schreef:Race of Champions op Eurosport
Was leuk, knap van Ekstrom dattie van Loeb won in de Xsara...

dennisvr schreef:dealer heeft um zowieso in de computer
Code opvragen wil nog weleens centen kosten. (N)
Once upon a time, you tref het verkeerd!!!
Maarten Minkjan
Car: Clio IV 1.5dci Dyn.

Thanx (Y)
Zullen we het maandag maar eens bij de dealer aankloppen.

Ik neem aan dat die code gekoppeld is aan de radio of niet? en niet aan de auto?

Gr. Maarten
Sanderclioll

Zit inderdaad in de radio, is bijna altijd een 4 cijferige code !
Ronnie
Über-Spammer
Contacteer:

Weet iemand waarop de op de weg bij Vught camera's boven 1 verkeerslicht hangen? Roodlichtcamera's? Of gewoon camera's om de situatie op de weg te bekijken? Of iets anders? :D
Gesloten