ACT: Algemeen Chat Topic. I
toch knap 150 pk op 0.9 bar en een open luchtfilter 

Immer wieder die verdammte Holländer
dat was 2003Ivo8hoven schreef:....Ja joh....mee je dat nou....Ronnie B. schreef:ik sprak tjabel net hij zit in zwitserland,en was vandaag bij een rally en had 4 turbo 1Žs gespot.![]()
![]()
Maar we hebbe wel gelache he.....

Immer wieder die verdammte Holländer
-
Iemand die weet wat het is, en of het erg is als dat een beetje nat wordt?Clio Baccara 16v schreef:Even een vraagje:
Als je voor de auto staat (clio 16v) zitten links achter de bumper twee ronde dingen (boven elkaar). In beiden gaat een stekkertje, en de bovenste heeft een vierkante opening richting het wiel.
De onderste is volgens mij de toeter, maar ik heb geen idee wat die bovenste is?
Het probleem is namelijk dat de plastic kap in de wielkast die hiervoor hoort te zitten er onderuit is (is losgegaan omdat de garage hem niet goed vast gezet haden is nu kapot) Er is al een nieuwe besteld, maar ik vraag me af of het erg is als ik nu door de regen rijd. Dan komt er dus water/zand tegen de toeter en dat andere ding.
Gr, Frits.

Gr, Frits.
zoek eens op Napoleonhuis...Douwe schreef:Kent iemand nog een goed + niet te duur restaurant in valkenburg? (zuid limburg)
25 euro betalen--> zelf grillen, supergoed, gratis bier erbij(of fris kan ook!)
duZZZzzz...proberen waard...
Dat is ook een claxon, maakt niks uit of hij een beetje nat of smerig wordt.Clio Baccara 16v schreef:Iemand die weet wat het is, en of het erg is als dat een beetje nat wordt?Clio Baccara 16v schreef:Even een vraagje:
Als je voor de auto staat (clio 16v) zitten links achter de bumper twee ronde dingen (boven elkaar). In beiden gaat een stekkertje, en de bovenste heeft een vierkante opening richting het wiel.
De onderste is volgens mij de toeter, maar ik heb geen idee wat die bovenste is?
Het probleem is namelijk dat de plastic kap in de wielkast die hiervoor hoort te zitten er onderuit is (is losgegaan omdat de garage hem niet goed vast gezet haden is nu kapot) Er is al een nieuwe besteld, maar ik vraag me af of het erg is als ik nu door de regen rijd. Dan komt er dus water/zand tegen de toeter en dat andere ding.
Gr, Frits.![]()
Gr, Frits.
-aantal aansluitingen vacuumslangen...
-"dikke" vacuumslang loopt bij clio over spruitstuk, bij de 19 is daar geen plaats voor...
-ik geloof dat de aansluiting voor de stationairomloop ook iets anders is...
-"dikke" vacuumslang loopt bij clio over spruitstuk, bij de 19 is daar geen plaats voor...
-ik geloof dat de aansluiting voor de stationairomloop ook iets anders is...
-
Dankje Rob
Gr, Frits.

Gr, Frits.
Hmm beetje ver is 50km vanaf valkenburg aan de geulPtrGte schreef:zoek eens op Napoleonhuis...Douwe schreef:Kent iemand nog een goed + niet te duur restaurant in valkenburg? (zuid limburg)

Vindt alleen Remise Herbergh De in wittem bedoel je die?Ollie schreef:Réeeeeeeeeeeeeeeemiiiiiiiiiiiiiiii
Maar weet niemand iets zitten in valkenberg of oud valkenberg zelf??
@Douwe:
sorry jonge, ik dacht dat Limburg niet zo groot was
wel lekker gegeten BTW
sorry jonge, ik dacht dat Limburg niet zo groot was

wel lekker gegeten BTW
Murphy's in Valkenburg. Daar kun je echt lekker etenDouwe schreef:Hmm beetje ver is 50km vanaf valkenburg aan de geulPtrGte schreef:zoek eens op Napoleonhuis...Douwe schreef:Kent iemand nog een goed + niet te duur restaurant in valkenburg? (zuid limburg)
Vindt alleen Remise Herbergh De in wittem bedoel je die?Ollie schreef:Réeeeeeeeeeeeeeeemiiiiiiiiiiiiiiii
Maar weet niemand iets zitten in valkenberg of oud valkenberg zelf??

Valt tegen is groter dan je denktPtrGte schreef:@Douwe:
sorry jonge, ik dacht dat Limburg niet zo groot was![]()
wel lekker gegeten BTW

@ stefan daar ga ik dan eens kijken met mijn vriendin

Murphy's Brasserie
Plenkertstraat 25
6301GK Valkenburg lb [kaart]
Tel: 043 6012777
Yup, we gaan een weekje naar Valkenburg in een Hotel aan de Boulevard ('L emperieur of hoe je dat mag schrijvenDouwe schreef:Weekje vakantie?dtune_stefan schreef:Vanaf 4 augustus ben ik daar 's avonds ook te vinden

Kent iemand deze dingen?
[img]http://www.besta.is/aflvelar/sumartjonu ... iostor.jpg[/img]
In ieder geval, ze rijden hier in Roermond met die dingen. En ik weet niet of iemand ze kent, maar daar moet je de achterlichten echt eens van zien. Als je het mij vraagt komen die zo uit de Ranault 5. Ik weet niet of er al wat over verteld is op het forum, maar bij deze dus. Kon helaas zo snel geen foto van de achterkant vinden. Anders neem ik mijn Digi Cam (Konica Minolta Dimage G400) wel eens mee de stad in, je ziet ze altijd wel. Vind het in elk geval niet echt een eerbetoon aan de 5! We moeten maar eens een sloopactie starten
[img]http://www.besta.is/aflvelar/sumartjonu ... iostor.jpg[/img]
In ieder geval, ze rijden hier in Roermond met die dingen. En ik weet niet of iemand ze kent, maar daar moet je de achterlichten echt eens van zien. Als je het mij vraagt komen die zo uit de Ranault 5. Ik weet niet of er al wat over verteld is op het forum, maar bij deze dus. Kon helaas zo snel geen foto van de achterkant vinden. Anders neem ik mijn Digi Cam (Konica Minolta Dimage G400) wel eens mee de stad in, je ziet ze altijd wel. Vind het in elk geval niet echt een eerbetoon aan de 5! We moeten maar eens een sloopactie starten

veel te duur man "vrienden"Merijn schreef:Ik heb geen vrienden, dat weet je toch...Ollie schreef:Lekkere vrienden heb je Merijn

dat bedoel ik, lekker he vrienden 
-
Dit wordt een beetje een FNO niveau topic