ACT: Algemeen Chat Topic. I
-
- Contacteer:
je heb ook nog een cosmo oid, met een 3 rotor wankel 

RX2, 3, 4, 5, 7 en 8 bestaan er...heeft ook nog een pickup rondgereden (REPU). Vroeger kon je veel gewone modellen met een wankelaar kopen, en kregen deze de RX aanduiding...de RX7 is trouwens pas in 2002 gestopt met productie.
Ik heb hier nog ergens een interview liggen met Isao Toda en Seiji Tashima die de RX7 nog nieuw leven willen inblazen, en er blijven wel (on)officiele berichten komen over een nieuwe RX7...of die er ooit komt? Sja, ik hoop het wel, zou het jammer vinden om het te laten vallen....maargoed, zelfs de NSX is weg, de Supra is verdwenen, Mitsubishi heeft geen GT meer...maar er is nog wel genoeg leuks uit Japan
dan maar wat ouder
of niet Steven
@Erik: die cosmo motoren gooien ze tegenwoordig in FD's, non turbo, en meer power dan een stock 13B-REW
Ik heb hier nog ergens een interview liggen met Isao Toda en Seiji Tashima die de RX7 nog nieuw leven willen inblazen, en er blijven wel (on)officiele berichten komen over een nieuwe RX7...of die er ooit komt? Sja, ik hoop het wel, zou het jammer vinden om het te laten vallen....maargoed, zelfs de NSX is weg, de Supra is verdwenen, Mitsubishi heeft geen GT meer...maar er is nog wel genoeg leuks uit Japan

@Erik: die cosmo motoren gooien ze tegenwoordig in FD's, non turbo, en meer power dan een stock 13B-REW

::.. Renault 5 TL '86 C1E C1J B18FT ..::
Criticism comes easier than craftsmanship
Criticism comes easier than craftsmanship
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
teveel power? nee man! dat heet nou spelen.. 

-
- Contacteer:
Hessel schreef:Zoals in schoonhoven....na rupsje nooit genoegPaul1916v schreef:teveel power? nee man! dat heet nou spelen..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

IemandBritney's poes al gezien? 

-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
ben benieuwd wanneer die privefilm eens op internet wordt gezet (als die al bestaat)Maus schreef:IemandBritney's poes al gezien?
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Contacteer:
leuk zo'n SLR, maar niet als je zonder slipje aan uit wil stappen

-
- Contacteer:
Das t voordeel van leer..even afvegen met een doekje en klaarMurray schreef:Wat dacht van zo'n zure *** op je nette leren bekleding?

Dan vraag ik mij af in welke sloten jij vistMurray schreef:Net hoe aggresief die rommel isPaul1916v schreef:Das t voordeel van leer..even afvegen met een doekje en klaarMurray schreef:Wat dacht van zo'n zure *** op je nette leren bekleding?![]()
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
zure sloten met rotte visChris@R5 schreef:Dan vraag ik mij af in welke sloten jij vistMurray schreef:Net hoe aggresief die rommel isPaul1916v schreef:Das t voordeel van leer..even afvegen met een doekje en klaarMurray schreef:Wat dacht van zo'n zure *** op je nette leren bekleding?![]()

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Contacteer:
tsjernobyl?

-
- Contacteer:
Nou mensen tot over 4 dagen, ik duik morgen het ziekenhuis in. 

das ook bij een standaard micra hoorPaul1916v schreef:leuk zo'n SLR, maar niet als je zonder slipje aan uit wil stappen![]()
![]()

@Erik: beterschap! Te wild feestje gehad t weekend of iets van minder leuke aard?