ACT: Algemeen Chat Topic. I
Nee, pIV 1.8 ghz met een g-force 3ti met 256 mb en 512 SDRam.Erik (Schepjes) schreef:wel neej.. ik draai hem nu ook op een 3 jaar oude pc ?Riël schreef:Erik (Schepjes) schreef:soo mensjes, Need for speed carbon is te downloaden![]()
http://www.binsearch.net/?q=ITSREAL+POS ... rver=%3Cbr
Ja fijn, moet elk jaar de nieuwste pc kopen om zoiets te kunnen draaien
wat heb jij staan dan? een 386 ?
Bud dus

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Jij ook maar je tikt nog weinig , bang ?Steven schreef:Hehe de oproerkraaiers zijn ook weer wakker

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Is ook beter , maarja .......Steven schreef:Nee ik heb me eens voorgenomen me buiten de kwestie te houden, dat voornemen heb ik al wat langer en het werkt aardig moet ik zeggen.
PS MIETJE

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Fuck, Stevie je begint verstandig en volwassen te wordenSteven schreef:Nee ik heb me eens voorgenomen me buiten de kwestie te houden, dat voornemen heb ik al wat langer en het werkt aardig moet ik zeggen.

Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
-
nfs hebk allang uitgespeeld.. btje loze game.. hele tijd btw gereden met de Clio V6
Game is uitgespeeld met de Mitsubishi Lancer EVO IX MR-Edition
wat een geweldige wagen is dat toch

-
- Moderator
- Contacteer:
Ik ben er al mee gestopt voordat ik het heb uitgespeeld, veel te veel arcadeDennis_16v schreef:nfs hebk allang uitgespeeld.. btje loze game.. hele tijd btw gereden met de Clio V6![]()

Waarom staat 't topic in het betalende ledendeel?
Ik, als niet betalend lid, ben ook benieuwd naar de beweegredenen aangaande deze kwestie.

hebben we het hier over NFS Carbon ?AnthonyR schreef:Ik ben er al mee gestopt voordat ik het heb uitgespeeld, veel te veel arcadeDennis_16v schreef:nfs hebk allang uitgespeeld.. btje loze game.. hele tijd btw gereden met de Clio V6![]()
-
- Contacteer:
zo overdrijven is ook een vak, het is nou 8 okt, op 3 okt was ie te downloaden...Dennis_16v schreef:nfs hebk allang uitgespeeld.. btje loze game.. hele tijd btw gereden met de Clio V6![]()
allang uitgespeeld.. poe poe poe

@ haas, over carbon ja
@ riel volgens mij heb ik niet veel beter staan.. heb dan wel 512 ddr

-
- Contacteer:
ja wel he ?
die challenge serie's ook wel een uitdaging..

die challenge serie's ook wel een uitdaging..

-
- Contacteer:
ow shit.. haha.. jullie heb ook alle 2 van die zwart wit negerts als avantar 

-
- Contacteer:
hmm ik heb niks.. toch maar eens lid worden, kan nu weer, luco is weg
GEINTJEE

GEINTJEE
Ja ik heb hem daarmee ook uitgespeeldDennis_16v schreef:nfs hebk allang uitgespeeld.. btje loze game.. hele tijd btw gereden met de Clio V6![]()

Die "Exotic" wagens rijden veel minder lekker dan die "Tuner".
Ben al opnieuw begonnen

-
- Contacteer:
rijd al een tijdje rond met een skyline tuft ook wel lekker.. 

hoe ie bij een saxo zit weet ik niet, maar voor de meeste is een brug wel handig, bumper moet er zowieso af. en voor de bedrading ligt het eraan of je een universele kabelset hebt of een plug and play uitvoering
R5GTT. Drive it like you stole it
Maus schreef:Waarom staat 't topic in het betalende ledendeel?
Ik, als niet betalend lid, ben ook benieuwd naar de beweegredenen aangaande deze kwestie.

-
- Car: Renault Clio III RS
Och, we hebben 5 minuten de reaktie kunnen lezen, daarna is hij er weer snel afgehaalt.-jo- schreef:Maus schreef:Waarom staat 't topic in het betalende ledendeel?
Ik, als niet betalend lid, ben ook benieuwd naar de beweegredenen aangaande deze kwestie.swel fijn dat je antwoord op je vraag krijgt he
thnx! word weer een hoop gekut dus-PAZ- schreef:hoe ie bij een saxo zit weet ik niet, maar voor de meeste is een brug wel handig, bumper moet er zowieso af. en voor de bedrading ligt het eraan of je een universele kabelset hebt of een plug and play uitvoering

Renault 5 GT Turbo '87
Inderdaad ja.-jo- schreef:Maus schreef:Waarom staat 't topic in het betalende ledendeel?
Ik, als niet betalend lid, ben ook benieuwd naar de beweegredenen aangaande deze kwestie.swel fijn dat je antwoord op je vraag krijgt he

Maar wat niet is, kan nog komen.

er is wat voor te zeggen dat het een club-kwestie is...
al kan ik me de nieuwschierigheid goed voorstellen.
al kan ik me de nieuwschierigheid goed voorstellen.

there is no spoon.
Het gaat me niet alleen voor me zelf, ik denk dat er wel meer niet betalende leden zijn die het hoe en het waarom willen weten.
Dus waarom dan zo geheimzinnig dat alleen de wél betalende leden deze discussie kunnen volgen?
Je kan bijvoorbeeld toch ook 't topic pas zichtbaar maken wanneer je ingelogd bent?
Dan zien de buitenstaanders en de toevallige passanten 't niet, maar een geregistreerd lid 't wel.

Dus waarom dan zo geheimzinnig dat alleen de wél betalende leden deze discussie kunnen volgen?
Je kan bijvoorbeeld toch ook 't topic pas zichtbaar maken wanneer je ingelogd bent?