Wat zijn nu de exacte redenen om luco te bannen en lid-af te maken, met alle respect maar voor de buitenstaanders lijkt het er wel op of er een persoonlijke ruzie word uitgevochten zo. Kunnen beide heren niet wat water bij de wijn doen en samen tot een oplossing komenRiël schreef:Goed, ik kan veel pikken, maar dit was het laatste. Simple as thatLuco/Alpine-racer schreef:gelijk weer op je pik getrapt![]()
![]()
![]()
ze zeiden in de uitzending zelf dat ze pas 1 keer hadden opgetreden
en over betweters gesproken zeg![]()
![]()
![]()
jij bent echt een zielig mannetje![]()
.
ACT: Algemeen Chat Topic. I
R5GTT. Drive it like you stole it
denk dat het geen geheim is dat er rond luco nogal wat strubbelingen waren (en zeker niet alleen de laatste tijd). Achter de schermen is er al erg veel tijd besteed aan hem, door zowel mod's als bestuur en dat houdt gewoon een keer op. De bekende druppel zeg maar.............. Bovendien zijn persoonlijke aanteigingen mensen die de club runnen zowiezo uit den bozen vind ik. Die vecht je maar ergens anders uit, niet met steken onder water in openbare topics die iedereen kan lezen.
Ik vind het jammer dat het zo is gelopen, maar het was gewoon al heel lang duidelijk dat dit zou gebeuren (vroeg of laat) voor bestuur, mod's en leden, als je het forum nauw volgt.
persoonlijk:
Ik vind het jammer dat het zo is gelopen, maar het was gewoon al heel lang duidelijk dat dit zou gebeuren (vroeg of laat) voor bestuur, mod's en leden, als je het forum nauw volgt.
persoonlijk:
ik heb meerdere malen met hem om de tafel gezeten om geschillen te bepraten en trust me, ik ben de moeilijkste niet, maar water bij de wijn doen is een station wat reeds lang geleden gepasseerd is....-PAZ- schreef: Kunnen beide heren niet wat water bij de wijn doen en samen tot een oplossing komen
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Ik de scepter zwaaien? nee dankje.. Maar als mensen zulke opmerkingen plaatsen zonder precies te weten wat er allemaal gebeurd is, en zonder ook maar 1 zin hoe het beter zou kunnen, heb ik zoiets vanEdward(ForeverYoung) schreef:Gek genoeg spookt deze gedachte de laatste tijd ook veel door mijn hoofd, SLECHTE ZAAKRobert-Jan schreef:Was ook mijn laatste jaar als lid, de groeten![]()
Paul1916v schreef:ga je toch ergens anders heen?![]()
Ik wist niet dat jij hier de scepter zwaaide??

das MIJN MENING
Zozo je ziet er weer lekker uit Scheppie

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Haas schreef:denk dat het geen geheim is dat er rond luco nogal wat strubbelingen waren (en zeker niet alleen de laatste tijd). Achter de schermen is er al erg veel tijd besteed aan hem, door zowel mod's als bestuur en dat houdt gewoon een keer op. De bekende druppel zeg maar.............. Bovendien zijn persoonlijke aanteigingen mensen die de club runnen zowiezo uit den bozen vind ik. Die vecht je maar ergens anders uit, niet met steken onder water in openbare topics die iedereen kan lezen.
persoonlijk:ik heb meerdere malen met hem om de tafel gezeten om geschillen te bepraten en trust me, ik ben de moeilijkste niet, maar water bij de wijn doen is een station wat reeds lang geleden gepasseerd is....-PAZ- schreef: Kunnen beide heren niet wat water bij de wijn doen en samen tot een oplossing komen
Eh hoe doen "jullie" het dan met de rest van de gasten die lopen te hakken en te mauwen ????? want hij is echt niet de enige ....
Maar als het oog er op valt let je vaker op dezelfde persoon terwijl andere echt niet anders doen .......
Maar goed dat zal altijd een probleem blijven .....kunnen we geen POLL houden ..inplaats van een paar mensen te laten beslissen die het erug goed met elkaar kunnen vinden ................
heozo een poll? je kiest toch een bestuur om de club te leiden? je gaat ook geen volksstemming houden om te bepalen of Jantje P. uit jandoedelstad 3 jaar moet gaan zitten of niet. Dat laat je over aan een rechter... 
op iedereen wordt gelet, maar het viel mij nogal op dat ik nog nooit zo lang met iemand bezig ben geweest om vervolgens bijna 0 resultaat te hebben. Dat kan met mezelf te maken, maar wanneer meerdere mensen dat hebben, valt het idd op...
Wat betreft dat letten op een persoon. Ik benader iedereen zoals ik altijd doe, gewoon op dat moment. Ik heb ook wel eens fratsen uitgehaald...boeie.
Dat clubje wat het goed met mekaar kan vinden (waarmee je doelt op bestuur neem ik aan) is het bestuur en zoals gezegd, dat wordt gekozen. Tis heus niet zo dat omdat ik goed met ze kan opschieten dat ik daarom maar instem met ze. Ken t ook goed met jullie vinden toch

op iedereen wordt gelet, maar het viel mij nogal op dat ik nog nooit zo lang met iemand bezig ben geweest om vervolgens bijna 0 resultaat te hebben. Dat kan met mezelf te maken, maar wanneer meerdere mensen dat hebben, valt het idd op...
Wat betreft dat letten op een persoon. Ik benader iedereen zoals ik altijd doe, gewoon op dat moment. Ik heb ook wel eens fratsen uitgehaald...boeie.
Dat clubje wat het goed met mekaar kan vinden (waarmee je doelt op bestuur neem ik aan) is het bestuur en zoals gezegd, dat wordt gekozen. Tis heus niet zo dat omdat ik goed met ze kan opschieten dat ik daarom maar instem met ze. Ken t ook goed met jullie vinden toch

hij heeft al een keer een weekban gehad.
Indien Luco het er niet mee eens is dan kan hij zich op het volgende punt uit de statuten beroepen:
3. De ontzetting geschiedt door het bestuur. De betrokkene wordt zo spoedig mogelijk schriftelijk, met opgave van redenen van het bestuur in kennis gesteld. Het betreffende lid staat binnen een maand na ontvangst van de kennisgeving van het besluit, beroep op de Algemene Ledenvergadering open. Gedurende de beroepstermijn en hangende het beroep is het lid geschorst;
In mijn ogen mag het bestuur wel meer openheid geven over wat er gebeurd is.
Het is tenslotte niet niks als een lid wordt ontzet uit de club.
Ik neem aan dat hier gegronde redenen voor zijn.
3. De ontzetting geschiedt door het bestuur. De betrokkene wordt zo spoedig mogelijk schriftelijk, met opgave van redenen van het bestuur in kennis gesteld. Het betreffende lid staat binnen een maand na ontvangst van de kennisgeving van het besluit, beroep op de Algemene Ledenvergadering open. Gedurende de beroepstermijn en hangende het beroep is het lid geschorst;
In mijn ogen mag het bestuur wel meer openheid geven over wat er gebeurd is.
Het is tenslotte niet niks als een lid wordt ontzet uit de club.
Ik neem aan dat hier gegronde redenen voor zijn.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Juist en de "rechter" is hier het bestuur .....waar luco zeg maar "tegen aan trapt" dus die zijn lekker onpartijdigHaas schreef:heozo een poll? je kiest toch een bestuur om de club te leiden? je gaat ook geen volksstemming houden om te bepalen of Jantje P. uit jandoedelstad 3 jaar moet gaan zitten of niet. Dat laat je over aan een rechter...

Het is ook maar je je druk om maakt ......ik weet wel meer personen op te noemen die dan ook zeker dezelfde behandeling zouden mogen hebbenHaas schreef:op iedereen wordt gelet, maar het viel mij nogal op dat ik nog nooit zo lang met iemand bezig ben geweest om vervolgens bijna 0 resultaat te hebben. Dat kan met mezelf te maken, maar wanneer meerdere mensen dat hebben, valt het idd op...
Haas schreef:Wat betreft dat letten op een persoon. Ik benader iedereen zoals ik altijd doe, gewoon op dat moment. Ik heb ook wel eens fratsen uitgehaald...boeie.
En ooit een ban of terechtwijzinging gehad ? nee ik ook niet
Ik kan het ook vinden met het bestuur qua persoontjes .......maar meten met 2 matenHaas schreef:Dat clubje wat het goed met mekaar kan vinden (waarmee je doelt op bestuur neem ik aan) is het bestuur en zoals gezegd, dat wordt gekozen. Tis heus niet zo dat omdat ik goed met ze kan opschieten dat ik daarom maar instem met ze. Ken t ook goed met jullie vinden toch
En dat het gekozen word weet ik ( het bestuur ) maar er valt ook niet veel te kiezen ....ook dat snap ik want er zijn geen aanmeldingen en ook dat snap ik want wie wil ook altijd dit gezeik.......
dat komt er ook......die openheid 
alleen..........nogmaals............mensen doen dit in hun vrije tijd, kortom, daar gaat soms wat tijd overheen. Bovendien is het niet echt handig overleggen over msn/telefoon met een heel bestuur, als iedereen op een andere plek zit.

alleen..........nogmaals............mensen doen dit in hun vrije tijd, kortom, daar gaat soms wat tijd overheen. Bovendien is het niet echt handig overleggen over msn/telefoon met een heel bestuur, als iedereen op een andere plek zit.
-
- Contacteer:
Die linker is toch ook een gozer toch ?!Steven schreef:Zozo je ziet er weer lekker uit Scheppie

-
- Contacteer:
Ik zat ook al te twijfelen 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Wij zaten 1x in de maand bij elkaar en in het begin wel vaker .......Haas schreef:dat komt er ook......die openheid
En ja in de vrije tijd: is dat dan meteen een reden om niet meer helder te denken ? of het anders aantepakken ?
Ik weet dat het tijd opslokt, maara dat weet je van te voren ....
Hoe wil je t dan oplossen? op deze manier is het altijd al geregeld....... Mooi punt voor de ALV?jochem de haas schreef:Juist en de "rechter" is hier het bestuur .....waar luco zeg maar "tegen aan trapt" dus die zijn lekker onpartijdig

noem eens namen danJochem schreef:Het is ook maar je je druk om maakt ......ik weet wel meer personen op te noemen die dan ook zeker dezelfde behandeling zouden mogen hebben

Nee, dus.......?Jochem schreef:En ooit een ban of terechtwijzinging gehad ? nee ik ook niet
waarom? Jij weet niet wat er achter de schermen is afgepmd en gemsnd....Jochem schreef:Ik kan het ook vinden met het bestuur qua persoontjes .......maar meten met 2 maten
waarom nou altijd gezeik? Denk dat het tekort aan aanmeldingen eerder in een andere hoek zit.Jochem schreef:En dat het gekozen word weet ik ( het bestuur ) maar er valt ook niet veel te kiezen ....ook dat snap ik want er zijn geen aanmeldingen en ook dat snap ik want wie wil ook altijd dit gezeik.......
Bovendien komt er vaak 'gezeik' als het bestuur ingrijpt of als er weer een relletje is op het forum. Mensen die er dan met de kippen bijzijn om te reageren en het bestuur/beslissing af te zeiken, moetn met de ALV daar verandering in brengen of zich kandidaat stellen om eht beter te doen, maar daar hoor je nooit iemand

OK, dan wachten we dat af.Haas schreef:dat komt er ook......die openheid
Ik weet niet hoe andere er over denken maar ik wil wel weten wat de beweeg redenen zijn geweest.
Wat me wel opvalt in je antwoord is dat er dus nog geen duidelijk overleg over het "geval" Luco is geweest.
En komt het nu bij mij in ieder geval over als een éénmans actie van Riel.
met alle respect, maar toen had de club...... 100 leden???jochem de haas schreef:Wij zaten 1x in de maand bij elkaar en in het begin wel vaker .......Haas schreef:dat komt er ook......die openheid
En ja in de vrije tijd: is dat dan meteen een reden om niet meer helder te denken ? of het anders aantepakken ?
Ik weet dat het tijd opslokt, maara dat weet je van te voren ....
dat is geen vergelijken...... Helder denken is wat anders dan duidelijkheid via communicatie die ik bedoel.
Ja, dat het tijd opslokt weet je van tevoren, zeker als er steeds minder bestuursleden zijn. En dan nog....moet n bestuurslid dan de club als primaire levenstaak hebben?
Ik ben geen bestuur, maar een mod en ben daar nooit bij betrokkenJeroen schreef:Wat me wel opvalt in je antwoord is dat er dus nog geen duidelijk overleg over het "geval" Luco is geweest.
En komt het nu bij mij in ieder geval over als een éénmans actie van Riel.

en nee, ben dus niet in het overleg betrokken. Dat is er wel geweest overigens...
Als er te weinig bestuursleden zijn, moet je of gaan zorgen voor voldoende bestuursleden, of er voor zorgen dat de club niet te groot is / wordt.Haas schreef:met alle respect, maar toen had de club...... 100 leden???
dat is geen vergelijken...... Helder denken is wat anders dan duidelijkheid via communicatie die ik bedoel.
Ja, dat het tijd opslokt weet je van tevoren, zeker als er steeds minder bestuursleden zijn. En dan nog....moet n bestuurslid dan de club als primaire levenstaak hebben?
(Volgens mij heb ik dit al eens eerder aangehaald....)
Sorry, maar het slaat nergens op om elke keer als er iets is te roepen "dan kom je zelf maar in het bestuur".
Als het bestuur gelijk met een duidelijke verklaring komt waarom iemand als lid wordt ontzet dan hadden we nu niet deze discussie lijkt me.
Indien het bestuur nog geen duidelijke verklaring kan geven dan schors je het lid en geef je een ban op het forum en maak je hiervan melding naar de andere leden.
En dan maakt je later (na een bestuursoverleg) duidelijk wat er aan de hand is.
Als het bestuur gelijk met een duidelijke verklaring komt waarom iemand als lid wordt ontzet dan hadden we nu niet deze discussie lijkt me.
Indien het bestuur nog geen duidelijke verklaring kan geven dan schors je het lid en geef je een ban op het forum en maak je hiervan melding naar de andere leden.
Sorry maar dat vind ik onzin.... A: hoe kan je voor meer bestuursleden zorgen als niemand zich aanmeld, en bij deze trek zelf de stoute schoenen aan en meld je aan.Maus schreef:Als er te weinig bestuursleden zijn, moet je of gaan zorgen voor voldoende bestuursleden, of er voor zorgen dat de club niet te groot is / wordt.Haas schreef:met alle respect, maar toen had de club...... 100 leden???
B: Vind je het zelf een verstandige keuze om er een leden stop op te zetten???? Dan blijf je altijd met dezelfe mensen hangen en komen er nooit verse ideën e.d. bij, lijkt mij dus geen goed plan.
www.lagunaclub.nl Eens een Laguna, altijd een Laguna
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
kortom ......... 

-
- Contacteer:
misschien heeft die persoon zelf zn post wel weggegooid? waarom meteen t ergste denken? 

Zover ik weet wordt er nu even niet gemod nee.
Maar ik ben bezig met een verklaring, heb de hele dag school gehad. Ik hoop dat ik jullie allemaal dan de duidelijkheid kan geven, ok?
Sorry, ik ben geen professional, dus ik zou het waarderen me niet af te rekenen op officielere punten.Jeroen schreef:Sorry, maar het slaat nergens op om elke keer als er iets is te roepen "dan kom je zelf maar in het bestuur".
Maar ik ben bezig met een verklaring, heb de hele dag school gehad. Ik hoop dat ik jullie allemaal dan de duidelijkheid kan geven, ok?
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Dit is/was geen reactie op het POST weghalen .....jochem de haas schreef:kortom .........
maar ff over de hele situatie

-
- Contacteer:
Ahh ok! dan heb ik niets gezegd.. excuses

Das nix onzin, das gewoon pure logica.MikeVV schreef:Sorry maar dat vind ik onzin....Maus schreef:Als er te weinig bestuursleden zijn, moet je of gaan zorgen voor voldoende bestuursleden, of er voor zorgen dat de club niet te groot is / wordt.
Meer bestuursleden ok,
maar ik ben me even aan het bedenken in welk opzicht we minder werk zouden hebben zouden we een ledenstop houden?
Dit zijn minder financiele goederen, minder ideeen, minder spontane acties (div typemeetings) en minder interesse bij sponsoren. Waar zit het voordeel van minder leden ? De bestuurstaken blijven hetzelfde?
maar ik ben me even aan het bedenken in welk opzicht we minder werk zouden hebben zouden we een ledenstop houden?
Dit zijn minder financiele goederen, minder ideeen, minder spontane acties (div typemeetings) en minder interesse bij sponsoren. Waar zit het voordeel van minder leden ? De bestuurstaken blijven hetzelfde?
ja, en als forummers ook even geduld hebben, was de discussie ook niet nodig. Bestuur is geen fort wat belegerd dient te worden door de leden/forummers..... Het komt van twee kanten he.Jeroen schreef: Als het bestuur gelijk met een duidelijke verklaring komt waarom iemand als lid wordt ontzet dan hadden we nu niet deze discussie lijkt me.
Ledenstop is geen optie vanwege bovenstaande redenen. Het is altijd zo geweest en dat zal t waarschijnlijk ook blijven: het hele forum staat op zijn kop, er staan mensen met een schuur vooraan te schreeuwen waar je u tegen zegt, maar op de ALV komt geen hond, er zijn amper aanmeldingen voor het bestuur, maar als er wat gebeurt is het altijd hetzelfde gezeik.
altijd hetzelfde gezeur dat het bestuur zuigt in de hel en dat alles zo verrot gaat. Typisch nederlands, maar stop je energie niet in zeuren en op alles en idereen miepen, maar probeer constructief mee te denken......
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ga ook effe rustig eten.Riël schreef:Zover ik weet wordt er nu even niet gemod nee.
Sorry, ik ben geen professional, dus ik zou het waarderen me niet af te rekenen op officielere punten.Jeroen schreef:Sorry, maar het slaat nergens op om elke keer als er iets is te roepen "dan kom je zelf maar in het bestuur".

Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
Alsjeblieft zeg, houd dat gekanker van iedereen nu een keer op???
Iedereen denkt het maar beter te weten, telkens baas boven baas. Het is om strontziek van te worden zeg!
Ik ga me niet bemoeien met het hoe en waarom, maar dat iedereen maar goed in de gaten krijgt dat ze SAMEN de boel aan het verkloten zijn!
De laatste pagina's zijn alleen maar loze opmerkingen met opvolgende tegenaanvallen/ verdedegingen.
Iedereen denkt het maar beter te weten, telkens baas boven baas. Het is om strontziek van te worden zeg!
Ik ga me niet bemoeien met het hoe en waarom, maar dat iedereen maar goed in de gaten krijgt dat ze SAMEN de boel aan het verkloten zijn!

De laatste pagina's zijn alleen maar loze opmerkingen met opvolgende tegenaanvallen/ verdedegingen.

positief of negatief?Lex schreef:Weet wat ik zo mooi vindt aan dit hele verhaal.
Dat het weer dezelfde mensen zijn die dit soort conflicten recht proberen te breien