Bij de volgende circuit dag gaan we wel eens kijken wie er sneller is, mijn 5je of jullie willy's

Gezellig ! ook nog meer Renault spul tijdens vrijrijden daar. ik moet volgend jaar ook maar weer eens wat meer die kant op. eindelijk weer een beetje competitie daarFloorV schreef:Wil nog heel veel circuit dagen en weekenden gaan doen. Mijn autootje is pas net af, dus kon niet eerder mee. Nu heb ik de smaak te pakken, dus je zal mij nog vaker terug zien de komende tijd![]()
En verder doe ik gewoon hetzelfde als jullie hoor, zo bijzonder is het nou ook weer niet.
Ansich is het niet bijzonder nee maar wel dat je als vrouw zoiets doet, dat is niet iets wat erg veel bij de RTC voor komt, zeg maar gerust niet en dat is wel leukFloorV schreef:Wil nog heel veel circuit dagen en weekenden gaan doen. Mijn autootje is pas net af, dus kon niet eerder mee. Nu heb ik de smaak te pakken, dus je zal mij nog vaker terug zien de komende tijd![]()
En verder doe ik gewoon hetzelfde als jullie hoor, zo bijzonder is het nou ook weer niet.
jah, maar daar gaat het niet om. Voor velen is het nog steeds een mannen-wereldje en tieten horen volgens hen dan ook thuis in de pits of ergens daarrond.FloorV schreef:Wil nog heel veel circuit dagen en weekenden gaan doen. Mijn autootje is pas net af, dus kon niet eerder mee. Nu heb ik de smaak te pakken, dus je zal mij nog vaker terug zien de komende tijd![]()
Heb me me zien rijden dan ?Arco Straver schreef: @ Pri : Eerst ff lijnen leren rijden, dan pas de volgende stap naar een helmpie.![]()
-jo- schreef:jah, maar daar gaat het niet om. Voor velen is het nog steeds een mannen-wereldje en tieten horen volgens hen dan ook thuis in de pits of ergens daarrond.
Respect voor wat je doet en voor mijn part mag je nog dikwijls de wielbouten aandraaien voor men neus met een lage jeans aan. Ik kan der alleen maar van genieten.
Je wil inderdaad meteen al te veel op het gas, ging later inderdaad wel beter.. houd er alleen niet zo van dat mensen het gas vast houden als ik aangeef dat ze moeten remmen, helemaal omdat ik zo gehecht ben aan m'n helm en de kooiPriyantha schreef:Dat was die bocht waarbij je links aankomt, en dan laat naar rechts moet sturen en dan gauw weer naar links om de 'volgende' bocht te nemen en dan naar buiten laten lopen om een goede 'exit' snelheid te hebben ?
Die ging in het begin nogal rommelig ja
Al was er zeer zeker een stijgende lijn te ontdekken dacht ik.
Moet zowiezo rondom andere banden, want rij nu nog gewoon op straatbanden. Dat ging de eeste dag goed, 2de dag iets slechter en zondag leek het net of er ijs op de baan lag. Voor volgende keer ff ergens slicks vandaan halen. En dan kan ik idd dat soort stickers gaan plakkenTim schreef: Dus als je nog even flink je best doet, andere banden achter bijvoorbeeld dan kunnen we straks stickers laten maken voor anderen hier met de tekst: "Passed by a girl"
Kan je die eerste boch niet beter wat eerder insturen zodat je de bocht afsnijd, flink over de curbs heen rijden zodat je goed op de 2de bocht afkomt en hard de bocht uitkomt? Dat late insturen wat normaal wel moet is hier volgens mij nie handig....Priyantha schreef:Dat was die bocht waarbij je links aankomt, en dan laat naar rechts moet sturen en dan gauw weer naar links om de 'volgende' bocht te nemen en dan naar buiten laten lopen om een goede 'exit' snelheid te hebben ?
Die ging in het begin nogal rommelig ja
Al was er zeer zeker een stijgende lijn te ontdekken dacht ik.
wat hij zegt, bij die bocht na de audi s niet te snel insturen daar zit een nare hobbel in het asfalt en ben je een hoop snelheid op het rechte stuk kwijtTimmie82 schreef:Audi S gaat het hier om? De meester van het lijnen rijden, ik dus (), doe het altijd zo:
Naar rechts insturen over de kerbs aan de rechterkant. Dan rechtdoor naar de kerbs aan de linkerkant. Vanaf daar weer naar buiten naar de kerbs aan de rechterkant. Ik pak hier bij voorkeur nog het grijze stuk beton mee dat achter deze kerbs ligtEen stukje gras mee-maaien verdient niet de voorkeur maar is zeker niet verboden
Hetzelfde doe ik ook bij de volgende bocht, daar ligt in de binnenbocht ook nog wat beton achter de kerbstones. Als je daar gaat hard rag-style overheen denderd kom je ook weer linksboven uit over de kerbstones waar van die ribbel-platen achter liggen. voor het voleldige effect pak je die ook even mee natuurlijk.
Voor wat extra effect laat je even het gas los bij het insturen van deze bocht (bos in?), resulteert bij mijn vrij neutrale auto al in overstuur.
+1, niets meer aan toe te voegenTimmie82 schreef:Audi S gaat het hier om? De meester van het lijnen rijden, ik dus (), doe het altijd zo:
Naar rechts insturen over de kerbs aan de rechterkant. Dan rechtdoor naar de kerbs aan de linkerkant. Vanaf daar weer naar buiten naar de kerbs aan de rechterkant. Ik pak hier bij voorkeur nog het grijze stuk beton mee dat achter deze kerbs ligtEen stukje gras mee-maaien verdient niet de voorkeur maar is zeker niet verboden
Hetzelfde doe ik ook bij de volgende bocht, daar ligt in de binnenbocht ook nog wat beton achter de kerbstones. Als je daar hard ghetto-style overheen denderd kom je ook weer linksboven uit over de kerbstones waar van die ribbel-platen achter liggen. Voor het volledige effect pak je die ook even mee natuurlijk.
Voor wat extra effect laat je even het gas los bij het insturen van deze bocht (bos in?), resulteert bij mijn vrij neutrale auto al in overstuur.
Naja, ik probeer me daar ook wel serieus mee bezig te houden omdat er bij mij vrij weinig te beginnen is met het vermogen tegenover een Willy die daar veel lekkerder mee weg komt. al met al valt het nog steeds niet tegen en kom ik toch nog behoorlijk aardig mee met de restSteven(stk) schreef:waar is luco als je hem nodig hebt, die is de enige die een beetje serieus met tijden / lijnen bezig is op zandvoort