Tim's Clio Williams Ringracer - Export - Bimmertime!
@ steef idd kan ik het met mijn schijven en blokken nog steeds af .
dat RS schijven en klauwen beter remmen en het langer volhouden weet ik ook wel maar ik wil mijn auto gewoon niet aanpassen op dat gebied.
(misschien ooit nog eens als ik mijn 2,0L 16V klaar heb en dan remvermogen tekort kom)
laat het dan idd maar wat meer slijten ik rijdt toch maximaal 4 keer per jaar.
vijverberg trofee op assen is redelijk onbetaalbaar geworden en echt een elite porsche clubje aan het worden.
dan kan je beter eens meedoen met slippen.nl dat gaat nog enigzins.
dat RS schijven en klauwen beter remmen en het langer volhouden weet ik ook wel maar ik wil mijn auto gewoon niet aanpassen op dat gebied.
(misschien ooit nog eens als ik mijn 2,0L 16V klaar heb en dan remvermogen tekort kom)
laat het dan idd maar wat meer slijten ik rijdt toch maximaal 4 keer per jaar.
vijverberg trofee op assen is redelijk onbetaalbaar geworden en echt een elite porsche clubje aan het worden.
dan kan je beter eens meedoen met slippen.nl dat gaat nog enigzins.
Ok, dit topic trekt zo te zien de echte diehards
en geenwoordenmaarsturen
gasten aan.
Daarom van mijn kant een laatste poging dit jaar een groepje samen te stellen om een Grand Prix arrangementje te doen op de buiten kartbaan te Oldenzaal.
Zondagmiddag 23, woensdagmiddag 26 of donderdagmiddag 27 augustus.
Details; http://www.kartbaanoldenzaal.nl
KOM OP MANNEN, TE GEKKE BUITENBAAN
,
SNELLE KARTS, LAGE KOSTEN

Daarom van mijn kant een laatste poging dit jaar een groepje samen te stellen om een Grand Prix arrangementje te doen op de buiten kartbaan te Oldenzaal.
KOM OP MANNEN, TE GEKKE BUITENBAAN

clio 2 phase 2 1.6 16v dynamique 'H&R'
-
- Car: Renault 19 2.0 16V
Lijkt me wel wat ! wie nog meer ?dolf jans schreef:Ok, dit topic trekt zo te zien de echte diehardsen geenwoordenmaarsturen
gasten aan.
KOM OP MANNEN, TE GEKKE BUITENBAAN,

count me in!
Zo'n GP lijkt me ook wel geinig, alleen dan zit je met een minimum van 10 rijders... Vrees dat we dat niet gaan halen, of zou het toch lukken?
*edit*
Zit nog eens te tellen en zie dat we inclusief de Beverwijkers al op 9 zitten.
*edit 2*
Zie dat Dolf al begon over een GP arrangement
Ik denk dat ik m'n bed maar weer in duik 
*edit*
Zit nog eens te tellen en zie dat we inclusief de Beverwijkers al op 9 zitten.
*edit 2*
Zie dat Dolf al begon over een GP arrangement

t'wordt steeds mooier:
Dolf
David
Ronald
Steven (plus 3?)
Tim
Geert
Ray
allemaal onder voorbehoud dus, geen verplichtingen, geen vooruitbetalingen, wanneer er zich een stuk of 16 aangemeld hebben mag ik er toch van uit gaan dat er 10 komen????????
Dolf
David
Ronald
Steven (plus 3?)
Tim
Geert
Ray

allemaal onder voorbehoud dus, geen verplichtingen, geen vooruitbetalingen, wanneer er zich een stuk of 16 aangemeld hebben mag ik er toch van uit gaan dat er 10 komen????????
Laatst gewijzigd door dolf jans op za 15 aug 2009 13:28, 1 keer totaal gewijzigd.
zet mij nog heel even op de reserve lijst, ligt er een beetje aan of ik weg kan volgende week zondag. als er gekart wordt ben ik erbij!
Immer wieder die verdammte Holländer
OK Mannen, het kan hier weer ontopic gaan.
De kartwedstrijd gaat nu verder besproken worden onder meetings.
Het woord is hier weer aan Tim (bedankt Tim en Willeon).

De kartwedstrijd gaat nu verder besproken worden onder meetings.
Het woord is hier weer aan Tim (bedankt Tim en Willeon).

he Tim, je hebt gelijkTim schreef:Dat is wel vreemd, DS2500's heb ik ook net als een X aantal anderen hier gehad en eigenlijk weinig anders als goede berichten. Fijne blokken.dolf jans schreef:Wat er gebeurde was dat er bij flink remmen van 207 naar 107, zonder te blokkeren natuurlijk, de vertraging behoorlijk tegenviel.
Een veel te lang remtraject onder begeleiding van schuurgeleiden en af en toe wat trillingen. Kortom schrikken geblazen. Ik haat het wanneer ik niet op m'n remmen kan vertrouwen ! De DS 2500 blokken zaten er enkele weken onder en de schijven zijn nog lang niet op of krom. Snap er dus niets van eerlijk gezegd.
Anders nog een paar keer flink remmen en kijken wat ze dan doen. Strange...

Vanmiddag na de Veenendaal rallysprint effe doorgereden naar Emmerich voor m'n 100 octaan v-power racing benzine.
Vervolgens weer 208-209 op de teller en deze keer flink wat steviger geremd voor de grensovergang; geen problemen meer!!!!
Dat geeft vertrouwen en bespaart een hoop geld. Bedankt voor de tip man!
Als ex autosporter had ik hem zelf moeten bedenken....

-
Ik had alweer wat gemist hoorde ik ?Steven schreef:Zolang er maar geen betonnen pilaren staan

zonder bovenlip met een zere nek en een bockworst in je reet?Tom schreef:als je in zo'n kart stapt ken je nog maar 1 stand. Standje schummi![]()
thnx, snap ik deze inside joke ook weerSteven schreef:Zolang er maar geen betonnen pilaren staan

pannekoek
-
Zo, moest vanavond toch nog even in de schuur zijn.. dus ik heb die inmiddels weer rechte schijven van je zonder aangekoekte DS3000 remstof even een plekje gegeven.. afbouwen moet je zelf maar even doen
ik moest nog boodschappen doen en had even geen zin om met zwarte klauwen door de supermarkt te baggeren
[img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/200 ... 097-80.jpg[/img]
Zijn weer als nieuw, setje Carbone Lorraine RC6 blokken er op (komen die van de week nog binnen?) en dan komt 't weer helemaal goed

[img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/200 ... 097-80.jpg[/img]
Zijn weer als nieuw, setje Carbone Lorraine RC6 blokken er op (komen die van de week nog binnen?) en dan komt 't weer helemaal goed

nice, zie ik daar nou een afgeknapte wielbout?
-
Klopt.. kun je een moertje op draaienGeert schreef:nice, zie ik daar nou een afgeknapte wielbout?

Goeie shit, stuk beter weer
Heb zelden een schijf zo zwart gezien 
Ondertussen weinig gedaan aan de Clio, andere remblokken besteld aangezien de huidige DS3000 blokken niet zo heel best meer waren, die schuur ik even op en dan gaan ze als reserve mee.
Nu komen er zoals hierboven al te lezen is Carbon Lorraine RC6 blokken op, eens kijken hoe dat gaat
Ook sinds vrijdag weer een vers jaartje APK erop, probleemloos er door ondanks de rookontwikkeling na even stationair draaien
@ Ronald
Heb het vandaag direct geregeld met centjes, hij had het nog niet, ING naar Rabo. Hij begon over maandag verzenden, heb gevraagd of het deze week nog kon

Ondertussen weinig gedaan aan de Clio, andere remblokken besteld aangezien de huidige DS3000 blokken niet zo heel best meer waren, die schuur ik even op en dan gaan ze als reserve mee.
Nu komen er zoals hierboven al te lezen is Carbon Lorraine RC6 blokken op, eens kijken hoe dat gaat

Ook sinds vrijdag weer een vers jaartje APK erop, probleemloos er door ondanks de rookontwikkeling na even stationair draaien

@ Ronald
Heb het vandaag direct geregeld met centjes, hij had het nog niet, ING naar Rabo. Hij begon over maandag verzenden, heb gevraagd of het deze week nog kon

-
Over de remschijven : de beste man die ze had afgedraaid vroeg zich ook al af wat er mee was gebeurdTim schreef:Goeie shit, stuk beter weerHeb zelden een schijf zo zwart gezien
Ook sinds vrijdag weer een vers jaartje APK erop, probleemloos er door ondanks de rookontwikkeling na even stationair draaien![]()
![]()
@ Ronald

Over de remblokken : Naja, liever eerder natuurlijk maar als 't niet eerder kan houd het op.. Ardennenweekend en de Ring kan nog wel met deze blokken denk ik, zoveel hebben ze ook weer niet te lijden op de Ring