MJ schreef:

WE KEEP THA GT PIMPIN IN THA SOUTH

Kut meen je dat van die dingen? Of bedoel je achter??Patrick L. schreef:ik kom na werktijd wel ff voorbij, als er nog iemand is dan.
Vandaag is mijn Clio16v afgekeurd voor apk, er is een stofhoes van de homokineet gescheurd, die heb ik zonet nieuw besteld, dan kijken wanneer ik tijd heb om die te vervangen, tevens advies voor 4 nieuwe banden, die Bridgestones zien er op het zicht goed uit, maar zijn scheef afgesleten en hebben aan de zijkant maar 2mm profiel, dat zuigt dus behoorlijk![]()
![]()
Iemand nog tips om die nieuwe ashoes over de homokineet te krijgen?
ja, helaas zijn het ook de potenza`s.Riël schreef:k#t meen je dat van die dingen? Of bedoel je achter??Patrick L. schreef:ik kom na werktijd wel ff voorbij, als er nog iemand is dan.
Vandaag is mijn Clio16v afgekeurd voor apk, er is een stofhoes van de homokineet gescheurd, die heb ik zonet nieuw besteld, dan kijken wanneer ik tijd heb om die te vervangen, tevens advies voor 4 nieuwe banden, die Bridgestones zien er op het zicht goed uit, maar zijn scheef afgesleten en hebben aan de zijkant maar 2mm profiel, dat zuigt dus behoorlijk![]()
![]()
Iemand nog tips om die nieuwe ashoes over de homokineet te krijgen?
als het de GT is die ik ken , heeft ie een ph1 bumper... en moet ie eens heeeel goed bekeken worden....marco schreef:mensen staat een gt fhase 2 te koop in valkenburg van dyna clio,,maybe eens gaan kijken????
kijk naar de advertensie onder aangeboden spullen
http://www.renault-tuning.com/shwad.php?i=512
MJ schreef:Patrick L. schreef:
als het de GT is die ik ken , heeft ie een ph1 bumper... en moet ie eens heeeel goed bekeken worden....btw succes met je auto...valt eigelijk nogwel mee toch?
.Trouwens Patrick L., kun je de banden niet van links naar rechts laten leggen? dan kun je er voorlopig nog wel mee voor uit, heb ik ook al eens laten doen
Originele huis met goeie kouwe lucht en een k&n vervangingsfilter raad ik je aan. Open filter kan onder een gtt kap niet veel anders als warme lucht zuigen, of je moet heel lastig gaan doen.dyna clio ph2 schreef:Klopt! die naam, nu je het zegt. Ik vroeg me af waar hij die luchtfilter vandaan had, want ik heb er ook voor zitten kijken, ik zie ze alleen bij http://www.biesheuvel.nl, maar die hebben voor mijn auto een foto staan waar geen lucht filter op te zien is, erg wazig dusTevens vroeg ik me af of pipercross ook garandeerd dat je geen motorschade krijgt, zoals K&N dat doet.
Jep. Heb al een doos nesquick hier.Vospower schreef:Waarom is de chocomel tegenwoordig weer 1,30? belachelijk. Volgende keer thermoskannetje mee
Twee stomme vragenMichel S. schreef: of 4 miljoen
Wie heeft er intresse??
Nou ik heb nog een setje witte R19 16v velgen liggen, met goed profielPatrick L. schreef:tevens advies voor 4 nieuwe banden, die Bridgestones zien er op het zicht goed uit, maar zijn scheef afgesleten en hebben aan de zijkant maar 2mm profiel, dat zuigt dus behoorlijk![]()
![]()
Hhhmmm, eerst ze afkraken, en nu ze willen he...Riël schreef:Jammer. Heb je je eigen niet nodig? Ze kunnen er wel vanaf. Moet ik rob eens lief aankijken of de wagen van mij deze winter niet even op zijn witte wil staan ...
Knijp eens de onderdruk slang wat van het T-stuk afkomt(hier zit op: Slang van de elbow van de turboinlaat, Onderdrukklep van het spruitstuk(linkerkant), en middelste aansluiting oilseperator)Rob (R5B) schreef:Oh ja, ik heb trouwens nog een klein probleem, hij wilt nml niet echt op 1 toerental stationair blijven draaien, het schommelt een btje tussen de 800 en 1500. En als ik het gas los laat, blijft ie een btje in toeren hangen, maar hij sluit de gasklep wel af, want de dumpvalve doet het wel. Het Co is wel niet afgesteld, maar zou het daar aan liggen? Dacht eerder aan iets anders (bougies, bougiekabels, onsteking?)
hehe ja natuurlijk. Nee, ze zijn alleen om op te staan, spaart jou weer plek ofzoRob (R5B) schreef:
Hhhmmm, eerst ze afkraken, en nu ze willen he...
Als ik die van Egid (opgeknapt) heb, doe ik ze waarschijnlijk wel weg, tenzij je me nu zo'n mooie prijs kunt geven. De banden voor zijn zgan, en achter ook nog goed dus...
NopeRiël schreef:Zit dat alleen op ph2?