De Onbekende Renault.. II
- Willem-Jan
- Bestuurslid
- Car: Megane RS Grand Tour
Net Xabre nog gespot in z'n 19 16 klappert vlakbij de Mac D. Ik zat in m'n nieuwe (tweedehandse) Volvo'tje 

-
gistermiddag een R5 AT, de 34-GV-.., in Tilburg, op de ringbaan voor het verkeerslicht bij de woonhuis-rotonde. Mooi ding, zo in een trage flits.
-
- Car: Renault Clio III RS
[img]http://www.renault5alpineturbo.com/Doss ... -gv-rk.JPG[/img]GeniustheGzA schreef:gistermiddag een R5 AT, de 34-GV-.., in Tilburg, op de ringbaan voor het verkeerslicht bij de woonhuis-rotonde. Mooi ding, zo in een trage flits.

-
Ja, dat is hem. Mooi ding.
-
- Contacteer:
Vanmiddag rijdend vanuit de beneluxtunnel richting de A15(Ridderkerk) Een gele 5 Turbo met zo te zien een intercoolert erop. Zag hem in een flits verder geen kenmerken of kenteken gezien
Clio in progress http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=18853
-
- Car: Renault Clio III RS
Dan is hij terug naar de eigenaar of heeft er iemand van Artvo hier in de buurt rond gereden. Ik denk dat het de eerste optie is, aangezien duupke hem ook al vrijdag gezien had.GeniustheGzA schreef:Ja, dat is hem. Mooi ding.
was vies he de wagen, heb 'm vanmiddag weer even gewassen... met de handWillem-Jan schreef:Net Xabre nog gespot in z'n 19 16 klappert vlakbij de Mac D. Ik zat in m'n nieuwe (tweedehandse) Volvo'tje

Trust me. I know what I'm doing.
- Willem-Jan
- Bestuurslid
- Car: Megane RS Grand Tour
Je dook ook weg voor iedereen die je etgenkwam. Schaamde je je voor de viezigheid?Xabre schreef:was vies he de wagen, heb 'm vanmiddag weer even gewassen... met de handWillem-Jan schreef:Net Xabre nog gespot in z'n 19 16 klappert vlakbij de Mac D. Ik zat in m'n nieuwe (tweedehandse) Volvo'tje

-
Zonet bij de Shell Cammingaburen in Leeuwarden, een blauwe Clio Rs phase 1. Geen kenteken kunnen zien.
-
gister in de haven van elburg: een grijze gt turbo PD-89-GR. helemaal standaard
Net op de Prins bernardlaan in Haarlem een rode Megane I voorzien van taartschepje en lexus achterlichten
-
Afgelopen zaterdagmiddag 2 rode clio 3 RS-en gezien.
Eentje bij de Tango in Maassluis en eentje op de snelweg tussen Maassluis en Vlaardingen.
Waren trouwens 2 verschillende. Nummerborden ben ik vergeten, eigenlijk niet op gelet ook..
Iemand van hier?
Eentje bij de Tango in Maassluis en eentje op de snelweg tussen Maassluis en Vlaardingen.
Waren trouwens 2 verschillende. Nummerborden ben ik vergeten, eigenlijk niet op gelet ook..
Iemand van hier?
-
- Contacteer:
Deze is wel vaker gespot in die omgeving~thijs~ schreef:Net op de Prins bernardlaan in Haarlem een rode Megane I voorzien van taartschepje en lexus achterlichten
-
- Contacteer:
gister middag op de hoge rijndijk in leiden een zwarte clio 16v geen kenteken kunnen zien en vandaag op de n207 tussen de a4 en de lijmuiderbrug een zilveren clio 16v ook geen kenteken
Vanochtend om 7.00 op de Beekingbaan in Meppel een zilveren Megane RS. 

Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
Zojuist gespot... een Rode Clio 16V uit 1995 met kenteken LZ-TP-43
geen RTC kenmerken voor zover ik dat in mijn achteruitkijkspiegel kon zien
Hij reed achter op de Onderlangs in arnhem... Lekker gezicht zo die rode motorkap met bult, mooie lak en nette witte mistlampjes
Heb de jongen nog een duimpje gegeven.
Bekende?

Bekende?
Laatst gewijzigd door Miekje16V op do 21 feb 2008 15:52, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Car: Laguna II 2.0 T 205
Vandaag in Enter bij het Gulf tankstation, daar staan schadeauto's waaronder een Megane RS 01-SB-KT Kleur; Antraciet, aardig in puin Linksvoor...
En vanaf Rijssen naar Wierden een 5 deurs licht blauwe Megane RS, zag er goed uit!
Kenteken ??
Achter mij vanaf Rijssen een Zwarte Clio II, ik dacht 42-HH-RR...
En vanaf Rijssen naar Wierden een 5 deurs licht blauwe Megane RS, zag er goed uit!
Kenteken ??
Achter mij vanaf Rijssen een Zwarte Clio II, ik dacht 42-HH-RR...
-
- Contacteer:
vanmorgen op de n201 in hoofddorp een gele megane cabrio phase 1 verlaagd en een leuke spoiler op de achterklep.En het kemnteken........................heb r bijna een kwartier achter gezeten en gewoon vergeten 

ja jezus... ga terug!
Immer wieder die verdammte Holländer
-
Een groene of silvere clio 1 1.4 Met de reserve wielen van een clio 16v,verlaagd en leuke uitlaat,leuk bakje.
Zwarte clio 1.8 8v of 1.8 16v met heerlijke geluidje. En Witte Renault logo op achterklep.
http://auto.marktplaats.nl/renault/1488 ... to_image=1
En dit geval
Ziet er wel beter uit in het egt. Allemaal rond de spinozaweg in Rotterdam
Zwarte clio 1.8 8v of 1.8 16v met heerlijke geluidje. En Witte Renault logo op achterklep.
http://auto.marktplaats.nl/renault/1488 ... to_image=1
En dit geval

-
- Contacteer:
Lijkt net of ie RTC kentekenplaathouder achterop heeft zitten is het niet??
-
- Contacteer:
Weet dat RB toen der tijd 2 clio's had rond rijden die met hem een sponsor deal oid hadden. 1 is de clio van Martijn en de andere zou deze wel eens kunnen zijn. Welicht dat Martijn er meer van weet
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Als je dan toch op markplaats zit te neuzen...Cleaned_Clio_16v schreef:Een groene of silvere clio 1 1.4 Met de reserve wielen van een clio 16v,verlaagd en leuke uitlaat,leuk bakje.
Niet standaard wel origineel
Project: GTT Blue Sport
-
- Über-Spammer
en ja hoor, vrolijk Frits eronder zetten