ACT: Algemeen Chat Topic. I

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Gesloten
-Ray-
Contacteer:

bert en ernie zijn dope, die horen niet zo verkracht te worden. daar heb je toch fokke en sukke voor :(
Immer wieder die verdammte Holländer
Anonymous

Ollie schreef:
-Ray- schreef:
Ollie schreef:Bert en Ernie
:gun:
Wat nou :p
Ik weet al wat Ray vanavond gaat doen...... ff Stevie vast voorber(ei)(ij)den via PM ?? :lol:
Ollie

:lol:
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

-Ray- schreef:bert en ernie zijn dope, die horen niet zo verk^4@t te worden. daar heb je toch fokke en sukke voor :(
Heb jij Bert en Ernie ooit met een vrouw gezien? Face it, dit is wat ze doen als de camera's uitstaan! Het zijn gewoon rugridders 1e klas! ;)
Ollie

Ze gaan wel diep op de materie in ja :lol: :p
Ferdy
Über-Spammer

alles wordt tot op de bodem uitgezocht ! :)
Anonymous

Merijn schreef:
-Ray- schreef:bert en ernie zijn dope, die horen niet zo verk^4@t te worden. daar heb je toch fokke en sukke voor :(
Heb jij Bert en Ernie ooit met een vrouw gezien? Face it, dit is wat ze doen als de camera's uitstaan! Het zijn gewoon rugridders 1e klas! ;)
Bert heef Pamela nog eens genomen...... hier het bewijs ;)

[img]http://www.stormloader.com/bertisevil/pam.jpg[/img]
Laatst gewijzigd door Anonymous op do 15 jul 2004 14:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Ollie

Ze kijkt er niet al te blij bij moet ik zeggen... :wink:

Bert is weer beter in andere dingen :D
-Ray-
Contacteer:

gaaaaaaaaap
Immer wieder die verdammte Holländer
Anonymous

Damn....... F%^^%^ng foto's zijn allemaal niet te linken :p

© at Bert ofzo :p
Anonymous

-Ray- schreef:gaaaaaaaaap
Nu al moe ?? Dan zal Stevie de plaats van Bert maar een keer in moeten nemen :lol:
Ferdy
Über-Spammer

Maus

Anonymous

Maus schreef:Stone up his arse... Auw..... :D
We weten wel weer wie deze filmpjes goed vinden kan he :lol:
Maus

kdenk dat ie nu wijselijk z'n mond houdt.... :wink:
Marco V

Headlong schreef:
Merijn schreef: Ik heb geen idee! Nog nooit een Laguna onder de kap bekeken, maar ik neem aan dat dat soort dingen niet los moeten zitten. Ik zou even snel langs de dealer rijden en vragen of dat normaal is. Daar zullen ze je niet voor chargen, denk ik. :)
hmmm, ok. Mijn "oude lui" hebben de auto nu mee op vakantie in Frankrijk en ik denk niet dat me vader het in het Frans kan uitleggen. Ik ga er maar vanuit dat het dan geen kwaad kan en dat het wel kan als ze weer thuis komen.
en anders haal je toch die kap eraf voor de zekerheid

bij mijn clio heb ik ook zo'n kap op m'n blok kun je er zo af halen
Martijn
Über-Spammer
Contacteer:

Merijn schreef:Hoe wordt de spoorbreedte gemeten eigenlijk? Van binnenkant band tot binnenkant band? Of van buitenkant band tot buitenkant band? Of iets anders misschien? :)
Ik dacht tussen de hartlijnen van de velgen.
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
Gerald
Über-Spammer
Car: 2x twingo2 +5GTT
Contacteer:

echt sick
Ze wordt op haar 19de verjaardag zaterdag begraven samen met haar dochter van 2,5 en haar zoons van 1,5 en acht maanden.
Dit is ook netjes. kind gehad en gelijk weer bingo!!
Jan-Geert (Momentsleutel)

Merijn schreef:
Headlong schreef:
Headlong schreef:Wij hebben een LagunaII 1.9 dCi en die auto heeft zo'n plastic kap over de motor heen zitten. Deze plastic kap zit een beetje los (hij kan heen en weer schuiven en iets opgetilt worden). Hoort dit, of moet die plastic kap goed vast zitten?
herhaling.... :smoke:
Ik heb geen idee! Nog nooit een Laguna onder de kap bekeken, maar ik neem aan dat dat soort dingen niet los moeten zitten. Ik zou even snel langs de dealer rijden en vragen of dat normaal is. Daar zullen ze je niet voor chargen, denk ik. :)
hoort zo

gr jg
Douwe

Zo ik ga nu kijken naar een setje van 30mm als het wat is zit het er vanavond onder want gebeurt ter plekke weet ik zeker dat het de goede zijn (Y)
Gerald
Über-Spammer
Car: 2x twingo2 +5GTT
Contacteer:

Douwe schreef:Zo ik ga nu kijken naar een setje van 30mm als het wat is zit het er vanavond onder want gebeurt ter plekke weet ik zeker dat het de goede zijn (Y)
Gecentereerd neem ik aan, en vergeet ook niet dat je er langere bouten bij nodig hebt.

GR.Frits
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

Frits schreef:
echt sick
Ze wordt op haar 19de verjaardag zaterdag begraven samen met haar dochter van 2,5 en haar zoons van 1,5 en acht maanden.
Damn dit is echt te erg voor woorden :(
Menno

Merijn schreef:Hoe wordt de spoorbreedte gemeten eigenlijk? Van binnenkant band tot binnenkant band? Of van buitenkant band tot buitenkant band? Of iets anders misschien? :)
Van midden tot midden. (voor het gemak dus ook van binnen ene kant tot buiten andere kant)
rev it like a rental
Johan
Car: renault 5 gt turbo
Contacteer:

Martijn
Über-Spammer
Contacteer:

Leuk! Van jou? Zo ja, waar vandaan? :)

EDIT: 'k zie het al :wink:
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
Remi

Maik (WOOFER) schreef:
Frits schreef:
echt sick
Damn dit is echt te erg voor woorden :(
Sick!!! (N)
Remi

Martijn *Baccara* schreef:
Leuk! Van jou? Zo ja, waar vandaan? :)

EDIT: 'k zie het al :wink:
Hijs fijn :D
Robke
Car: Lexus IS250

Deze kwam ik ook nog tegen op die anti-rice.com, was echt wel een stoere bak!
Onder die Corolla op de achtergrond zitten trouwens m'n eerste velgen. :lol:

[img]http://www.anti-rice.com/rice12/zondag-108.jpg[/img]
Remco_Rs
Contacteer:

Douwe

Frits schreef:
Douwe schreef:Zo ik ga nu kijken naar een setje van 30mm als het wat is zit het er vanavond onder want gebeurt ter plekke weet ik zeker dat het de goede zijn (Y)
Gecentereerd neem ik aan, en vergeet ook niet dat je er langere bouten bij nodig hebt.

GR.Frits
Wat houdt dat precies in gecentreerd? En bouten moet ik morgen effe aanschaffen ga eerst nieuw kijken mocht dat te duur zijn ga ik langs de sloop.

Heb ze dus net op gehaald mooi setje universele spoorverbreders 30mm ligt geoxideerd maar niet erg. Morgen bouten halen en dan gaan ze er onder. Heb gratis nog een setje 5mm er bij gekregen zodat als ik niet gelijk bouten kon vinden ik die tijdelijk bij mijn huidige 5mm verbreding op kan zetten zodat de band in elk geval niet meer aan slijt. Maar zo moeilijk moet het niet zijn om verlengde bouten te vinden. Hoop ik :s
Laatst gewijzigd door Douwe op do 15 jul 2004 18:32, 1 keer totaal gewijzigd.
antoine
Car: Renault Clio III RS

REMCO-X schreef:Mooi bumpertje zeg :p
en tekoop
Droes

er is niets zo mooi als een simpele strakke R5 GT turbo, dat spoiler..bumper..vliegtuig gedoe hoeft echt niet :)
Riël
Über-Spammer

Douwe schreef:
Frits schreef:

GR.Frits
Wat houdt dat precies in gecentreerd? En bouten moet ik morgen effe aanschaffen ga eerst nieuw kijken mocht dat te duur zijn ga ik langs de sloop.

Heb ze dus net op gehaald mooi setje universele spoorverbreders 30mm ligt geoxideerd maar niet erg. Morgen bouten halen en dan gaan ze er onder. Heb gratis nog een setje 5mm er bij gekregen zodat als ik niet gelijk bouten kon vinden ik die tijdelijk bij mijn huidige 5mm verbreding op kan zetten zodat de band in elk geval niet meer aan slijt. Maar zo moeilijk moet het niet zijn om verlengde bouten te vinden. Hoop ik :s
30 mm per kant of per as? Per kant heb je meestal bouten in de verbreder, dan zet je de wielen met zijn originele bouten vast.
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Joost (DoubleYou)
Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
Contacteer:

Ik heb ook 30 mm op m'n achteras, en daar heb ik langere bouten voor. Riël worden die verbreders dan met speciale schroeven vastgemaakt aan de as? Net soort schroefjes als de remschijf ongeveer? Zoiets ben ik nog niet tegengekomen.
Douwe

Er zaten speciale bouten bij die je vast moest draaien daaroverheen de verbreders schuiven en in die bouten kon je dan weer je originele bouten schroeven alleen die bouten passen bij mij niet zijn een stuk dunner. Daarom heb ik dus nieuwe verlengde bouten nodig.

Is dus een ander systeem dan waar Riël het over heeft. Die ben ik ook wel tegen gekomen dan bout je de verbreder aan de auto en de velg weer aan de verbreder maar dat is dus bij deze niet zo.

Edit: 60mm totaal dus 30mm per kant. :worship:
Gesloten