ACT: Algemeen Chat Topic. I
bert en ernie zijn dope, die horen niet zo verkracht te worden. daar heb je toch fokke en sukke voor 

Immer wieder die verdammte Holländer
Ik weet al wat Ray vanavond gaat doen...... ff Stevie vast voorber(ei)(ij)den via PM ??Ollie schreef:Wat nou-Ray- schreef:Ollie schreef:Bert en Ernie

Heb jij Bert en Ernie ooit met een vrouw gezien? Face it, dit is wat ze doen als de camera's uitstaan! Het zijn gewoon rugridders 1e klas!-Ray- schreef:bert en ernie zijn dope, die horen niet zo verk^4@t te worden. daar heb je toch fokke en sukke voor

Bert heef Pamela nog eens genomen...... hier het bewijsMerijn schreef:Heb jij Bert en Ernie ooit met een vrouw gezien? Face it, dit is wat ze doen als de camera's uitstaan! Het zijn gewoon rugridders 1e klas!-Ray- schreef:bert en ernie zijn dope, die horen niet zo verk^4@t te worden. daar heb je toch fokke en sukke voor

[img]http://www.stormloader.com/bertisevil/pam.jpg[/img]
Laatst gewijzigd door Anonymous op do 15 jul 2004 14:49, 1 keer totaal gewijzigd.
gaaaaaaaaap
Immer wieder die verdammte Holländer
Nu al moe ?? Dan zal Stevie de plaats van Bert maar een keer in moeten nemen-Ray- schreef:gaaaaaaaaap

Stone up his arse... Auw..... 

We weten wel weer wie deze filmpjes goed vinden kan heMaus schreef:Stone up his arse... Auw.....

en anders haal je toch die kap eraf voor de zekerheidHeadlong schreef:hmmm, ok. Mijn "oude lui" hebben de auto nu mee op vakantie in Frankrijk en ik denk niet dat me vader het in het Frans kan uitleggen. Ik ga er maar vanuit dat het dan geen kwaad kan en dat het wel kan als ze weer thuis komen.Merijn schreef: Ik heb geen idee! Nog nooit een Laguna onder de kap bekeken, maar ik neem aan dat dat soort dingen niet los moeten zitten. Ik zou even snel langs de dealer rijden en vragen of dat normaal is. Daar zullen ze je niet voor chargen, denk ik.
bij mijn clio heb ik ook zo'n kap op m'n blok kun je er zo af halen
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ik dacht tussen de hartlijnen van de velgen.Merijn schreef:Hoe wordt de spoorbreedte gemeten eigenlijk? Van binnenkant band tot binnenkant band? Of van buitenkant band tot buitenkant band? Of iets anders misschien?
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
echt sick
Dit is ook netjes. kind gehad en gelijk weer bingo!!Ze wordt op haar 19de verjaardag zaterdag begraven samen met haar dochter van 2,5 en haar zoons van 1,5 en acht maanden.
Project: GTT Blue Sport
-
hoort zoMerijn schreef:Ik heb geen idee! Nog nooit een Laguna onder de kap bekeken, maar ik neem aan dat dat soort dingen niet los moeten zitten. Ik zou even snel langs de dealer rijden en vragen of dat normaal is. Daar zullen ze je niet voor chargen, denk ik.Headlong schreef:herhaling....Headlong schreef:Wij hebben een LagunaII 1.9 dCi en die auto heeft zo'n plastic kap over de motor heen zitten. Deze plastic kap zit een beetje los (hij kan heen en weer schuiven en iets opgetilt worden). Hoort dit, of moet die plastic kap goed vast zitten?
gr jg
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Gecentereerd neem ik aan, en vergeet ook niet dat je er langere bouten bij nodig hebt.Douwe schreef:Zo ik ga nu kijken naar een setje van 30mm als het wat is zit het er vanavond onder want gebeurt ter plekke weet ik zeker dat het de goede zijn
GR.Frits
Project: GTT Blue Sport
-
- Über-Spammer
Damn dit is echt te erg voor woordenFrits schreef:echt sickDit is ook netjes. kind gehad en gelijk weer bingo!!Ze wordt op haar 19de verjaardag zaterdag begraven samen met haar dochter van 2,5 en haar zoons van 1,5 en acht maanden.

Van midden tot midden. (voor het gemak dus ook van binnen ene kant tot buiten andere kant)Merijn schreef:Hoe wordt de spoorbreedte gemeten eigenlijk? Van binnenkant band tot binnenkant band? Of van buitenkant band tot buitenkant band? Of iets anders misschien?
rev it like a rental
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Leuk! Van jou? Zo ja, waar vandaan?Johan schreef:[img]http://anti-rice.com/me/b&w.jpg[/img]

EDIT: 'k zie het al
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
Sick!!!Maik (WOOFER) schreef:Damn dit is echt te erg voor woordenFrits schreef:echt sickDit is ook netjes. kind gehad en gelijk weer bingo!!Ze wordt op haar 19de verjaardag zaterdag begraven samen met haar dochter van 2,5 en haar zoons van 1,5 en acht maanden.

Hijs fijnMartijn *Baccara* schreef:Leuk! Van jou? Zo ja, waar vandaan?Johan schreef:[img]http://anti-rice.com/me/b&w.jpg[/img]
EDIT: 'k zie het al

Deze kwam ik ook nog tegen op die anti-rice.com, was echt wel een stoere bak!
Onder die Corolla op de achtergrond zitten trouwens m'n eerste velgen.
[img]http://www.anti-rice.com/rice12/zondag-108.jpg[/img]
Onder die Corolla op de achtergrond zitten trouwens m'n eerste velgen.

[img]http://www.anti-rice.com/rice12/zondag-108.jpg[/img]
Mooi bumpertje zeg
[img]http://www.pecochiniracing.nl/Zmrt2004/PICT0016.JPG[/img]

Wat houdt dat precies in gecentreerd? En bouten moet ik morgen effe aanschaffen ga eerst nieuw kijken mocht dat te duur zijn ga ik langs de sloop.Frits schreef:Gecentereerd neem ik aan, en vergeet ook niet dat je er langere bouten bij nodig hebt.Douwe schreef:Zo ik ga nu kijken naar een setje van 30mm als het wat is zit het er vanavond onder want gebeurt ter plekke weet ik zeker dat het de goede zijn
GR.Frits
Heb ze dus net op gehaald mooi setje universele spoorverbreders 30mm ligt geoxideerd maar niet erg. Morgen bouten halen en dan gaan ze er onder. Heb gratis nog een setje 5mm er bij gekregen zodat als ik niet gelijk bouten kon vinden ik die tijdelijk bij mijn huidige 5mm verbreding op kan zetten zodat de band in elk geval niet meer aan slijt. Maar zo moeilijk moet het niet zijn om verlengde bouten te vinden. Hoop ik

Laatst gewijzigd door Douwe op do 15 jul 2004 18:32, 1 keer totaal gewijzigd.
30 mm per kant of per as? Per kant heb je meestal bouten in de verbreder, dan zet je de wielen met zijn originele bouten vast.Douwe schreef:Wat houdt dat precies in gecentreerd? En bouten moet ik morgen effe aanschaffen ga eerst nieuw kijken mocht dat te duur zijn ga ik langs de sloop.Frits schreef:Gecentereerd neem ik aan, en vergeet ook niet dat je er langere bouten bij nodig hebt.Douwe schreef:Zo ik ga nu kijken naar een setje van 30mm als het wat is zit het er vanavond onder want gebeurt ter plekke weet ik zeker dat het de goede zijn
GR.Frits
Heb ze dus net op gehaald mooi setje universele spoorverbreders 30mm ligt geoxideerd maar niet erg. Morgen bouten halen en dan gaan ze er onder. Heb gratis nog een setje 5mm er bij gekregen zodat als ik niet gelijk bouten kon vinden ik die tijdelijk bij mijn huidige 5mm verbreding op kan zetten zodat de band in elk geval niet meer aan slijt. Maar zo moeilijk moet het niet zijn om verlengde bouten te vinden. Hoop ik
-
- Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
- Contacteer:
Ik heb ook 30 mm op m'n achteras, en daar heb ik langere bouten voor. Riël worden die verbreders dan met speciale schroeven vastgemaakt aan de as? Net soort schroefjes als de remschijf ongeveer? Zoiets ben ik nog niet tegengekomen.
Er zaten speciale bouten bij die je vast moest draaien daaroverheen de verbreders schuiven en in die bouten kon je dan weer je originele bouten schroeven alleen die bouten passen bij mij niet zijn een stuk dunner. Daarom heb ik dus nieuwe verlengde bouten nodig.
Is dus een ander systeem dan waar Riël het over heeft. Die ben ik ook wel tegen gekomen dan bout je de verbreder aan de auto en de velg weer aan de verbreder maar dat is dus bij deze niet zo.
Edit: 60mm totaal dus 30mm per kant.
Is dus een ander systeem dan waar Riël het over heeft. Die ben ik ook wel tegen gekomen dan bout je de verbreder aan de auto en de velg weer aan de verbreder maar dat is dus bij deze niet zo.
Edit: 60mm totaal dus 30mm per kant.