je profielARNO16V schreef:Weet iemand toevallig wie ik moet lastig vallen voor een adreswijziging?

en http://www.renault-tuning.com/members.php
je profielARNO16V schreef:Weet iemand toevallig wie ik moet lastig vallen voor een adreswijziging?
nee geen 5 serie, volgens mij gewoon de amerikaanse versie van de accord ofzoMarcus schreef:@Paul1916v
Zijn dat nou koplampen van een BMW 5-serie?
Ziet er in ieder geval wel goed uit.
BedanktGabri schreef:je profielARNO16V schreef:Weet iemand toevallig wie ik moet lastig vallen voor een adreswijziging?
en http://www.renault-tuning.com/members.php
Ben schreef:Kan iemand mij misschien van een plaatje voorzien hoe de tandwielen van de distributieriem moeten staan van een clio 16v ph1?
- Blokkeer het vliegwiel met behulp van het speciaal gereedschap in de boring opzij van het vliegwiel (zie ook figuur 2.66).
plaatje? misschien
toch beweerde hij dat.Edward(ForeverYoung) schreef:Een wat-jo- schreef:Was er vandaag een turkse kosovaar(Kosovo ligt op de Balkan, Turkije is nog *iets* verder weg
)
Ferdy schreef:HoofdlettersErik (Schepjes) schreef:Hoofd letters?Ferdy schreef:geiler dan...jelledijkstra schreef:jah ik zal es ff kijken jah en jah er zit een willi blok innog net niet geiler als me vrieninnetje whahahaha
even geil als...
en nu weer on topic
Erik (Schepjes) schreef:Sorry Ferdy.
http://www.vandale.nlEdward(ForeverYoung) schreef:wat is 'achtelijk', meester Ferdy
Zoek ik op 'achterlijk' (wat klinkt dat dan ineens raar) dan staat erU hebt gezocht op achtelijk:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is.
lekker belangrijkach·ter·lijk (bn.)
1 (van personen) achter in lichamelijke of geestelijke ontwikkeling => zwakbegaafd
2 (van dieren, planten) achter in groei
3 [scheepv.] van achteren komend
morgen ??Edward(ForeverYoung) schreef:die zegt:Zoek ik op 'achterlijk' (wat klinkt dat dan ineens raar) dan staat erU hebt gezocht op achtelijk:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is.lekker belangrijkach·ter·lijk (bn.)
1 (van personen) achter in lichamelijke of geestelijke ontwikkeling => zwakbegaafd
2 (van dieren, planten) achter in groei
3 [scheepv.] van achteren komendmaar goed, ik ga pitten, want moet morgen weer veel te vroeg opstaan (06:30)
![]()
GJ schreef:Kom net uit de stad ff wat bijlezen
Thanks man!Riël schreef:Ben schreef:Kan iemand mij misschien van een plaatje voorzien hoe de tandwielen van de distributieriem moeten staan van een clio 16v ph1?
- Blokkeer het vliegwiel met behulp van het speciaal gereedschap in de boring opzij van het vliegwiel (zie ook figuur 2.66).
plaatje? misschien
AFBEELDING 2.66
AFBEELDING 2.80
AFBEELDING 2.81
Ja dat klopt was die trage clio waar we zo veel van hadden verwacht .-jo- schreef:deze hebben we aan het werk gezien op FCS, machtig geluid...enkel de koppeling wou niet echt meewerken
je kunt gaan uitzoeken wat het probleem is (als je bijvoorbeeld een programma geinstalleerd hebt en daarna beginnen de problemen bij opstarten) maar het makkelijkste en vooral snelste is gewoon ff opnieuw die xp cd erin rossen en opnieuw installeren....mark 5t schreef:mijn computer valt de laatste week steeds uit en ik krijg dan een groot blauw scherm die helemaal gevuld is met een waarschuwings tekst.
deze valt echter zo snel weg dat ik het niet eens kan lezen.
vervolgens start ie mijn pc opnieuw op.
iemand een idee?