Ik begrijp dat de één 1 zuiger heeft en de ander 2, maar wat is het verschil verder. Hoe werkt het? Heeft de 1 voordelen ten opzichte van de ander?
Ja is een F2 gril. maar of ze nog leverbaar zijn weet ik niet.Merijn schreef:Da's toch gewoon een phase 2 grille?
R77 01 367 888 - grill phase 2 - € 73,38
HA een 8 jaar oude discussie ruik ik hier..Alpine schreef:Ging om een auto ph2 alleen de gril is ph1.
Doorstroom bij een ph1 lijkt me veel groter,alleen helaas niet meer leverbaar
Nu snap ik wrom het al 8 jaar duurtAbel schreef:HA een 8 jaar oude discussie ruik ik hier...
thnxDaniël W. schreef:Yep, alleen hadden de goedkopere uitvoeringen geen klepje.Steven(stk) schreef:weet iemand of het klepje van het dashboard kastje bij alle vijfjes gelijk is ?
Niemand?Merijn schreef:Kan iemand me vertellen wat het verschil is tussen een single piston dumpvalve en een dual piston dumpvalve?
Ik begrijp dat de één 1 zuiger heeft en de ander 2, maar wat is het verschil verder. Hoe werkt het? Heeft de 1 voordelen ten opzichte van de ander?
wat wil je daarmee zeggen-jo- schreef:ik heb boven vermelde (Ray) ook allemaal gehad en de mooiste "gewone" dv was toch die van Prima sport (eigen product).
Wil je een echte goeie dan koop je een Tial