ACT: Algemeen Chat Topic. I
voorstoelen zitten met bouten door de bodem, ook zo gebeurd. Bij de zijpanelen is enige voorzichtigheid geboden.
die bij je middentunnel wel ja. De buitenste kun je van uit de auto doen.. stoelen met rails en al verwijderen.
Wat is je bedoeling dan?
Wat is je bedoeling dan?
Het interieur van Bart V erin zetten, die clio 16v stoelenHaas schreef:die bij je middentunnel wel ja. De buitenste kun je van uit de auto doen.. stoelen met rails en al verwijderen.
Wat is je bedoeling dan?
-
- Moderator
- Car: MB
zorg voor een uitgebreide torx set en je hebt het er zo uit. Deurpanelen zitten naast schroeven ook met kit. Voorzichtig los trekken anders buigen/breken/scheuren de panelen
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
-
Voorzichtigheid is inderdaad geboden. Voor je t weet breek je alles los, en daar is niet veel voor nodig 
die stoelen heb je zo gewisseld. Torx 50 voor de rails aan de buitenzijde, dop 13 en een ratel voor de bouten onder de middentunnel.
OkHaas schreef:die stoelen heb je zo gewisseld. Torx 50 voor de rails aan de buitenzijde, dop 13 en een ratel voor de bouten onder de middentunnel.

kaartenbak onderaan eraf, 6x torx 20 meen ik. Dan dat steuntje eraf, oook torx 20 geloof ik. Dan de buitenzijde van je handgreep eraf halen, ff pielen, daar zit meen ik 2x Torx 40 in oid. dan nog je deuropener eraf met zelfde torx. daar btje mee pielen en draaien, dan komtie er wel af. En je raamzwengel eraftrekken als je die hebt. Dan is alles los, begin onderaan ff je vingers ertussen pielen. Geen schroevendraaien gebruiken, dat beschadigt alleen maar. Met de warme zal het breken/scheuren wel meevallen, ook de kit zal aardig dun zijn. Onderaan zitten wel wat klik verbindingen, dus die kunnen mayb wat tegenwerken..
Zitten er eigenlijk ook nog schroeven aan de achterkant van die panelen??? Ik heb net dat handvat losgemaakt en die deuropener....Remon-CL10 schreef:OkHaas schreef:die stoelen heb je zo gewisseld. Torx 50 voor de rails aan de buitenzijde, dop 13 en een ratel voor de bouten onder de middentunnel.En die zijpanelen?? Heb net een beetje lopen kloten met een schoevendraaier, maar die zitten goed vast
Dacht net te zien dat hij op een hoek ook geschroefd was, of lijkt dit maar zo??
Bedoelen ze met zijpanelen ook dat harde plastic???? Ik dacht alleen dat stoffen gedeelte....Haas schreef:kaartenbak onderaan eraf, 6x torx 20 meen ik. Dan dat steuntje eraf, oook torx 20 geloof ik. Dan de buitenzijde van je handgreep eraf halen, ff pielen, daar zit meen ik 2x Torx 40 in oid. dan nog je deuropener eraf met zelfde torx. daar btje mee pielen en draaien, dan komtie er wel af. En je raamzwengel eraftrekken als je die hebt. Dan is alles los, begin onderaan ff je vingers ertussen pielen. Geen schroevendraaien gebruiken, dat beschadigt alleen maar. Met de warme zal het breken/scheuren wel meevallen, ook de kit zal aardig dun zijn. Onderaan zitten wel wat klik verbindingen, dus die kunnen mayb wat tegenwerken..
Nee, de hele meuk, ook de plastic.
Dan heb je een kale deur over.
Dan heb je een kale deur over.
ff bellen watie bedoeld, doet wonderen 

ff regelen dan 

-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
U vraagt wij draaien.Remon-CL10 schreef:hahaha ja int telefoonboek opzoek naar BartVHaas schreef:ff regelen danHeb hem al ge-pmd, hoop dat ie vandaag wel online komt dan... Is er geen RTC-telefoonlijst
http://www.renault-tuning.com/members.php
Project: GTT Blue Sport
Staat niet op de kaartFrits schreef:U vraagt wij draaien.Remon-CL10 schreef:hahaha ja int telefoonboek opzoek naar BartVHaas schreef:ff regelen danHeb hem al ge-pmd, hoop dat ie vandaag wel online komt dan... Is er geen RTC-telefoonlijst
http://www.renault-tuning.com/members.php
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Je hebt een PMRemon-CL10 schreef:Staat niet op de kaart
Project: GTT Blue Sport
-
ff n vraag tussendoor eh.. waar kan ik tuningonderdelen voor de clio halen.. was zo'n site voor meen ik 

-
was de eerste die ik bedoelde, maar iig erg bedankt Anthony 

wat heeft een 21 T toch verkeerd gedaan ??? Nergens staat ie in een optielijst.

Hoi Dennis, ik heb de auto 2x gezien. Verkoper Bert was ook vroeger hier op het forum te vinden. Weet verder weinig van de auto, behalve dat ie een stoelframe van mij had ingebouwd dacht ik.
-
- Contacteer:
Tomtom draait inmiddels ookDuupke schreef:Zie hier, mijn nieuwe speeltje.
Abonnementje verlengd ----> dus gratis![]()
[img]*Nokia%20N70*[/img]
Ik snap er alleen nog geen zak van.![]()

Once upon a time, you tref het verkeerd!!!
Issie al verkochtRemon-CL10 schreef:Het interieur van Bart V erin zetten, die clio 16v stoelenHaas schreef:die bij je middentunnel wel ja. De buitenste kun je van uit de auto doen.. stoelen met rails en al verwijderen.
Wat is je bedoeling dan?Heb nu iemand die mijn interieur wilt overnemen, alleen moet wel vandaag... En aangezien ik zo naar Arnhem moet, heb ik niet zoveel tijd, dus weet niet of het gaat lukken....

-
- Moderator
- Contacteer:
Ik vind het een handig dingetjeDuupke schreef:Tomtom draait inmiddels ookDuupke schreef:Zie hier, mijn nieuwe speeltje.
Abonnementje verlengd ----> dus gratis![]()
[img]*Nokia%20N70*[/img]
Ik snap er alleen nog geen zak van.![]()
![]()

-
- Contacteer:
-
- Über-Spammer
primera met renault neus, verrassend 

-
- Contacteer:
Ja, en de nieuwe Twingo is een Micra met een wybertje
Misschien is een Primera wel gewoon een studie van een Laguna die in Frankrijk is afgekeurd

Misschien is een Primera wel gewoon een studie van een Laguna die in Frankrijk is afgekeurd

-
- Moderator
- Contacteer:
Waar baseer je datgene over de twingo op?Duupke schreef:Ja, en de nieuwe Twingo is een Micra met een wybertje![]()
Misschien is een Primera wel gewoon een studie van een Laguna die in Frankrijk is afgekeurd![]()