Volgens mij is diezelfde teller hooguit 2 keer onder de 120 geweest

Het was duidelijk te zien waar dit gebeurt was. Word je toch altijd weer ff stil van... Die man heeft echt een mega klap gemaakt.Luco/Alpine-racer schreef:http://www.autosport.nl/news/20211/div_ ... -race.html
Ja het leven is soms heel erg hardChris schreef:Het was duidelijk te zien waar dit gebeurt was. Word je toch altijd weer ff stil van... Die man heeft echt een mega klap gemaakt.Luco/Alpine-racer schreef:http://www.autosport.nl/news/20211/div_ ... -race.html
Paar uur later was de ring gewoon weer open voor TF...
De wereld draait (gewoon) weer door...
doe mij zandvoort of assen maar, dat kost geen 1000+ euro om de baan echt goed te kennen en is een stuk veiliger.Ronald1916V schreef:Ik ken genoeg mensen (en ja, daar lopen er hier ook een paar rond) die Zandvoort niets aan vinden.. dat is mischien een beetje persoonlijk of net wat je er van wil maken..
Ik rijd op de Ring NOOIT op de grens, wat overigens niet wil zeggen dat je niet hard rond kunt gaan..
Dat in tegenstelling tot bijvoorbeeld Zandvoort, daar doe ik niets anders dan lijnen rijden, de grens opzoeken en af en toe even overschrijden en ieder rondje klokken, de ruimte is er ook voor incl. fatsoenlijk asfalt.
Bedenk wel even voor je begint op de Ring dat als je er af gaat niet alleen je auto afschrijft maar ook minimaal 2500 euro aan vangrail en afsleepkosten mag lappen.. Daarbij kan het om lullige dingen ook al geld kosten..
Ik kwam bijvoorbeeld precies op 1km afstand van start/finish stil te staan met een dynamo die er mee op hield.. geen lampje zien branden maar wel €215,12 afsleepkosten en er komt nog een rekening voor wat manuren van waarschijnlijk €150 euro..
Dan ben je vast op de hoogte..
jij wel.tutuur schreef:of een ps2 met gt4 kopen en de ring 1500 keer rijden....
hoef je hem in het echt minder vaak te rijden om em een beetje door te krijgen
mja, het zal je vast iets voordeel geven en kunt vast wel leren wat er komt, maarja, dan nog, je rijdt niet in die auto zoals op de ps3 en je zit niet op 50meter afstand van de auto waarmee je rijdt.Lex schreef:Nou, Martijn. Ik ben het deels met je eens.
Ik denk wel dat je met een videogame de bochten volgorde kan leren.
en waarom een gtt tricky-er dan een cliko?tutuur schreef:ach, met een cliko zal ik me minder inhouden dan met m'n gtt denk ikmaar volgens mij is een gtt ook wel erg tricky op de ring....
Ik vind Zandvoort niet echt een vergelijking eigenlijk.. als je mij vraagt wat ik leuker vind kan ik je ook niet echt een fatsoenlijk antwoord geven.Martijn Kool schreef:doe mij zandvoort of assen maar, dat kost geen 1000+ euro om de baan echt goed te kennen en is een stuk veiliger.Ronald1916V schreef:Ik ken genoeg mensen (en ja, daar lopen er hier ook een paar rond) die Zandvoort niets aan vinden.. dat is mischien een beetje persoonlijk of net wat je er van wil maken..
Ik rijd op de Ring NOOIT op de grens, wat overigens niet wil zeggen dat je niet hard rond kunt gaan..
Dat in tegenstelling tot bijvoorbeeld Zandvoort, daar doe ik niets anders dan lijnen rijden, de grens opzoeken en af en toe even overschrijden en ieder rondje klokken, de ruimte is er ook voor incl. fatsoenlijk asfalt.
Bedenk wel even voor je begint op de Ring dat als je er af gaat niet alleen je auto afschrijft maar ook minimaal 2500 euro aan vangrail en afsleepkosten mag lappen.. Daarbij kan het om lullige dingen ook al geld kosten..
Ik kwam bijvoorbeeld precies op 1km afstand van start/finish stil te staan met een dynamo die er mee op hield.. geen lampje zien branden maar wel €215,12 afsleepkosten en er komt nog een rekening voor wat manuren van waarschijnlijk €150 euro..
Dan ben je vast op de hoogte..
niet dat de ring niet leuk is, maar toch
is een gtt niet nog tail happier dan een cliko?Martijn Kool schreef:en waarom een gtt tricky-er dan een cliko?tutuur schreef:ach, met een cliko zal ik me minder inhouden dan met m'n gtt denk ikmaar volgens mij is een gtt ook wel erg tricky op de ring....
Ja, ik weet het.. maar de vangrail staat daar toch wel even wat verder weg, daarbij is de baan breder en het asfalt van nogal wat betere kwaliteit..Luco/Alpine-racer schreef:Ronald, ook op zandvoort moet je de vangrail aftikken hoor![]()
![]()
![]()
Tuurlijk heeft de ring een naam en zijn charme, zou er graag een keer een wedstrijd rijden.
't is maar net hoe je 'm afsteld, volgens mij zijn de verschillen minimaal. persoonlijk heb ik liever een auto die licht overstuurd is dan zo'n klereschip die alleen maar rechtdoor gaat. overstuur krijg je niet zomaar, gaat vaak toch wel een liftende rechtervoet aan vooraf.tutuur schreef:is een gtt niet nog tail happier dan een cliko?Martijn Kool schreef:en waarom een gtt tricky-er dan een cliko?tutuur schreef:ach, met een cliko zal ik me minder inhouden dan met m'n gtt denk ikmaar volgens mij is een gtt ook wel erg tricky op de ring....
en ik bedoelde meer met een 16v die voor een paar 100 euro te krijgen zijn of mijn gtt waar iets met meerdere nulletjes aan besteed is...
Nope, een Clio is erger.tutuur schreef:is een gtt niet nog tail happier dan een cliko?Martijn Kool schreef:en waarom een gtt tricky-er dan een cliko?tutuur schreef:ach, met een cliko zal ik me minder inhouden dan met m'n gtt denk ikmaar volgens mij is een gtt ook wel erg tricky op de ring....
en ik bedoelde meer met een 16v die voor een paar 100 euro te krijgen zijn of mijn gtt waar iets met meerdere nulletjes aan besteed is...
tutuur schreef:sow! f*cking h*ll
tutuur schreef:dat ging ook maar net goed zeg