Ik hou het donderdag wel bij het bier ok?Rob aka hajong schreef:Oh ja, wie komen er donderdag eigenlijk ?
Riel in elk geval niet (die zit dan toch bier te drinken/zandzakken te vullen)
Thursday Nightmeeting Maastricht. I
-
- Car: Renault 5 GT Turbo
ik kom donderdag en ik neem nog iemand mee met een renault clio 1.8 8v .ik hoop dat het dan wel goed weer word anders is het zo'n troep op de weg dat krijg je dus als je in een boeren dorp woond.al die tractoren die lekker weiland in en uit rijden maar dat maak het rijden wel wat spannender dan weet je te minste niet of je nog heelhuids thuis komt 

-
toch niks ernstigs hoop ik?
-
- Contacteer:
Ik heb het gehoord vanmiddag, van Marco... Echt zwaar kl@te....patrick 21TURBO schreef:ik heb de auto stuk,dus komen voor mij zit er denk ik niet in.

Maarre....... .................
Is toch maar 2 minuutjes lopen ??

En anders kun je misschien met Marco meerijden....
Moontje Mégane Coupé schreef:Ik heb het gehoord vanmiddag, van Marco... Echt zwaar kl@te....patrick 21TURBO schreef:ik heb de auto stuk,dus komen voor mij zit er denk ik niet in.
![]()
Maarre....... .................
Is toch maar 2 minuutjes lopen ??![]()
![]()
![]()
En anders kun je misschien met Marco meerijden....
tja,life sucs,maar was het zelf schuld,moest ff ietsje eerder hebben geremd was er niets aan de hand.
maarn ja,no harm done,this eigenlijk niet zo ernstig,heb alleen van michel vernomen dat het verwisselen niet zo makkelijk gaat als ik dacht.
het blok moet gekanteld worden,ik denk ook dat ik ff zijn hulp ga vrgane want meer stuk als de pan ken ik ff niet hebben

maar goed,ik kijk wel als het weer het toelaat dan ben ik er wel,al is het lopend.
groeten
5 GT TURBO '87, 5 GT TURBO '89, 5 GT TURBO EVO '87, E.B.S. GT TURBO '87
this hopelijk alleen het carter wat stuk is,was ff aan het sprinten van drempel naar drempel,alleen deed de abs het ff niet een ik gleed door,hier zit ook een storing inwilco bleu schreef:toch niks ernstigs hoop ik?

volgende keer maar niet meer doen.
21T en de ABS he altijd rommel mee,en ja die carterpan is wat kutwerk. maar ff steunen losmaken en kantelen die motor met behulp van een giraf,klaar is kees(patrick)patrick 21TURBO schreef:this hopelijk alleen het carter wat stuk is,was ff aan het sprinten van drempel naar drempel,alleen deed de abs het ff niet een ik gleed door,hier zit ook een storing inwilco bleu schreef:toch niks ernstigs hoop ik?komt wel goed,is alleen ff vervelend.
volgende keer maar niet meer doen.

-
Ik kom straks ff naar de Geusselt, is er verder nog iemand van hier?
het was weer kicks vanavond,vooral op de bushweeeeeg,je weet wel waar die koe staat en die gt turbo rijdt met die schijnwerpers onder de auto die je vanuit het vliegtuig kan zien met de verrekijker en de gt turbie bestuurder kan waarschuwen voor de koe maar hij hoort het niet omdat jij in het vliegtuig zit en je hebt en jij dan maar hoopt dat hij de koe op tijd ziet want de mensen op straat kunnen hem ook niet waarschuwen omdat ze worden verblind door het licht en hebben geen zonnebril bij zich dus ja dan ben je op jezelf aangewezen
nee het was kort maar leuk

nee het was kort maar leuk

-
Het was weer errug druk vanavond, not.Maar desalniettemin wel gezellig 

komt wel pat,we moeten alleen denk ik ff wat beter aangeven hier wie er gaan komen die avond,en daarbij eens ff aan de jas gaan trekken van mensen die hier in de buurt wonen.
we kunnen ook eens iets organiseren,wat weet ik niet maar wie weet iets leuks,misschien een barbeque in riels oude gt turbie ofzo?
ach komt wel goed,ik was helaas ff wat later klaar met werken,tja en ander probleem is je wel bekend.
we kunnen ook eens iets organiseren,wat weet ik niet maar wie weet iets leuks,misschien een barbeque in riels oude gt turbie ofzo?
ach komt wel goed,ik was helaas ff wat later klaar met werken,tja en ander probleem is je wel bekend.
Barbeque in mijn gtt? I'm in !!! 
Ja en meer dan 10 man zullen we niet halen nee ...
Allee ik heb me prima geamuseerd in Warstein
Aankomst om 12u
Kamertje toegewezen gekregen, op naar de brouwerij. Hele mooie rondleiding (tering wat is warsteiner groot europa's grootste brouwerij) en heel schoon en opgeruimd daarbinnnen.
Daarna terug naar ons Gasthaus, waar we een tafeltje kregen, hopla pul warsteiner voor je neus, soepje erbij, we hebben echt nix te klagen gehad. En t*ring, ik was met een man of 9 van een jaar of 50 gemiddeld, en die zopen echt hard en die van warsteiner die bleven bijgooien. Echt heel mooi daar de buurt het bier en waaw
Nou s 'avonds lekker uit gaan eten, meer bier, cafetje gezocht, meer bier en om half 3 naar huis. En toen gaan slapen. Vanmorgen op, ja ik voelde me natuurlijk weer kiplekker
maarja nog een rondleidingkje gekregen in 't grote kantoor waar ze sponsoring en reclame enzo maken van warstein (heeele vette porches en mercedessen). Daarna weer hiernaartoe gekomen, voorlopig genoeg pils gehad, maar 't waren 2 super dagen, dus als je de kans krijgt es de warsteinerbrouwerij te bezoeken, ga dan. Echt top.
Mzzl en tot donderdag maar weer!

Ja en meer dan 10 man zullen we niet halen nee ...
Allee ik heb me prima geamuseerd in Warstein

Kamertje toegewezen gekregen, op naar de brouwerij. Hele mooie rondleiding (tering wat is warsteiner groot europa's grootste brouwerij) en heel schoon en opgeruimd daarbinnnen.
Daarna terug naar ons Gasthaus, waar we een tafeltje kregen, hopla pul warsteiner voor je neus, soepje erbij, we hebben echt nix te klagen gehad. En t*ring, ik was met een man of 9 van een jaar of 50 gemiddeld, en die zopen echt hard en die van warsteiner die bleven bijgooien. Echt heel mooi daar de buurt het bier en waaw

Nou s 'avonds lekker uit gaan eten, meer bier, cafetje gezocht, meer bier en om half 3 naar huis. En toen gaan slapen. Vanmorgen op, ja ik voelde me natuurlijk weer kiplekker

Mzzl en tot donderdag maar weer!
-
Hi guys..`nd girls,
groeten vanoet ut Preuvenemint in Mestreeech.
Ganz gezellig hiee op ut Vrieethof, tussen de kouwe kak, hahahaha
. Ich nim mich noch een beer
ps: noch gene Renault gezeen hie!
groeten vanoet ut Preuvenemint in Mestreeech.
Ganz gezellig hiee op ut Vrieethof, tussen de kouwe kak, hahahaha

ps: noch gene Renault gezeen hie!
-

-
he people zijn we donderdag weer eens wat completer ik hoop het wel ziet er wat beter uit als dat parkeerplaatsje gevuld is met renault
.we kunnen het misschien eens hebben om met z'n alle eens een keer weg te gaan .(y)

Effe over een keer weggaan....het is dan wel pas in november, maar de auto/motorshow in Essen is misschien wel leuk (of hoe heet dat daar in Essen). Lijkt me wel grappig om daar met een hele rits Renootjes heen te sjeesen. 

-
Ja we kunnen eens weggaan, tochtje maken of zoiets.
Maarre a.s donderdag ben ik er niet bij, verjaardag van mijn schoonzus.
Maarre a.s donderdag ben ik er niet bij, verjaardag van mijn schoonzus.