ik wil voor mijn 5 een nieuwe uitlaat van voor tot achter, de uitlaat die er nu onder zit heeft z`n beste tijd gehad. Wil hem van voor tot achter rvs hebben en 60mm dik. wie weet een knappe site om dit te bestellen?
en wat zijn jullie ervaringen met merken? heb er nu een zelf gefabriceerde eind demper onder zitten die flink klapt bij als ik mijn gas los laat . met alleen een voor demper.
en als iemand iets heeft liggen hou ik me graag aanbevolen.
pascal z'n gt te koop? nieuwe clio komt eraan
-
Ik heb bij PM Performance in Kampen een compleet RVS uitlaatsysteem eronder laten maken.
De enige demper is een "cherry bomb" en ik ben bijzonder tevreden over het resultaat. Zowel qua geluid als qua looks.
Het mooie van dit bedrijf is dat je op je gemak zelf de klank van je uitlaat kun bepalen en zelf je eindstuk kunt kiezen.
Als je een kant-en klaar systeem bestelt, zit je vast aan de keuze van de fabricant. De moeite van het overwegen waard lijkt me.
De enige demper is een "cherry bomb" en ik ben bijzonder tevreden over het resultaat. Zowel qua geluid als qua looks.
Het mooie van dit bedrijf is dat je op je gemak zelf de klank van je uitlaat kun bepalen en zelf je eindstuk kunt kiezen.
Als je een kant-en klaar systeem bestelt, zit je vast aan de keuze van de fabricant. De moeite van het overwegen waard lijkt me.
Hoe zit dat verder qua kosten dan eigenlijk? Komt dat enigzins overeen met wat een kant en klaar systeem kost of moet je dan toch wel denken aan een paar 100 euro meer?Willeon de Zoete schreef:Ik heb bij PM Performance in Kampen een compleet RVS uitlaatsysteem eronder laten maken.
-
Ik was 625 euro kwijt, kant en klaar en zonder vieze handen.... 
-
ja had al een mooie gezien bij K-tec. maar wil graag de ervaringen van andere horen ook van andere merken.
-
ja idd heb net ff gekeken maar kampen is voor mij wel een eindje rijden. en voor vieze handen ben ik niet bang!Willeon de Zoete schreef:Ik heb bij PM Performance in Kampen een compleet RVS uitlaatsysteem eronder laten maken.

Heb een complete lijn van K-Tec incl downpipe,echt een aanrader.5gt8vturbo schreef:en die van k-tec is compleet ook een stukkie goedkoper
Kwaliteit is goed,pasvorm is goed en het geluid ......

Alpine GTA V6 Turbo Rood '86
Renault Rodeo 6 '77
Renault Rodeo 6 '77
Komt binnenkort een "vanieba" systeem onder mijn GTT, ben benieuwd hoe dat zal gaan klinken... 

Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
-
waar hebbie dat gevonden dat op google krijg ik no hitsARNO16V schreef:Komt binnenkort een "vanieba" systeem onder mijn GTT, ben benieuwd hoe dat zal gaan klinken...

Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
-
dacht al zoiets. netjes hoorARNO16V schreef:Is/wordt een eigenbouw systeempje zonder (een normale) demper vanaf de turbo.
![]()

Zal waarschijnlijk een 1 malige actie worden denk ik... 

-
- Contacteer:
ARNO16V schreef:Zal waarschijnlijk een 1 malige actie worden denk ik...

Renault 19 1.8 16V Cabrio
-
Weet iemand hoe lang het ongeveer duurt voordat ik het binnen heb als ik bij K-tec bestel?
en hoe het zit dan met de ruil turbo elbow? want ik neem aan dat die er ook bij moet
en hoe het zit dan met de ruil turbo elbow? want ik neem aan dat die er ook bij moet
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ja.......5gt8vturbo schreef:Weet iemand hoe lang het ongeveer duurt voordat ik het binnen heb als ik bij K-tec bestel?
Als het op voorraad is 2 a 3 weken, op de rest zit ik nu nog te wachten
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
-
heeft iemand toevallig ervaring met automax.nl? heb ze gebeld voor een offerte want k-tec heeft een behoorlijke levertijd geloof ik.
Ik heb bij K-tec die 2,5 inch complete uitlaatlijn besteld, inclusief de downpipe. Had het systeem met iets meer dan anderhalve week in huis. De pond was op dat moment zeer gunstig, dus ik was € 428 klaar. Hoop hem van het weekend eronder te zetten, kan ik eindelijk genieten van het hopelijk fantastische geluid.
-
vandaag op mijn werk m`n bumper eraf gereden schade: koplamp kapot, knipperlicht verrot. klauwen helemaal open. klote parkeer garages. hebben ze op de helft van zo`n garagebrug een bout niet goed aangedraaid en aangezien mijn auto behoorlijk laag is bleef m`n bumpertje erachter hangen.
misschien toch m`n ouders maar eens geloven dat er een vloek heerst over mijn gt
nou ja alles is alweer nieuw besteld en morgen binnen en heb maar weer gele knippers genomen. voor de afwisseling. witte komen wel weer in de zomer.
misschien toch m`n ouders maar eens geloven dat er een vloek heerst over mijn gt
nou ja alles is alweer nieuw besteld en morgen binnen en heb maar weer gele knippers genomen. voor de afwisseling. witte komen wel weer in de zomer.
-
omdat m'n dvd speler af en toe oversloeg omdat hij schuin gemonteerd was heb ik maar een nieuwe autoradio gekocht: de alpine 103 bt met ingebouwde parrot carkit, ipod aansluiting en usb aansluiting voor muziek, of telefoonlader. binnen 10 minuten alles gemonteerd en aangsloten en geluid nog ver boven verwachting zelfs de carkit werkt super!
[img]http://www.c-3.nl/assets/images/cde-103bt.jpg[/img]
[img]http://www.c-3.nl/assets/images/cde-103bt.jpg[/img]
Laatst gewijzigd door 5gt8vturbo op za 21 mar 2009 10:53, 1 keer totaal gewijzigd.
-
nee laten ik niet nog een project maken van deze. Dit is al project zat

-
na 8 maanden mijn renault 5 als woon werk verkeer te hebben gebruikt en weer eens een aanrijdinkje gehad te hebben
. (deuk in de motorkap van een spookrijder die achter de bosjes de weg opschoot met z`n scooter). Ben ik nu toch van plan een nieuwe auto te gaan aanschaffen. mede omdat mijn turbootje het niet fijn vind om alleen maar 15 km per dag door de binnen stad te rijden.
Op dit moment maak ik meer stuk aan m`n wagen dan dat ik er plezier van beleef. wat ik erg zonde vind en ook met het gladde weer is het gewoon weg te gevaarlijk om rond te rijden in m`n turbo. (veel gladde wegen in rotterdam met name door de tram railzen)
opdit moment aan het kijken naar een clio 1.6 16v of een clio cup rs. Als het goed is deze week al informatie inwinnen bij VKV Alexander. voor een nieuwe clioko

Op dit moment maak ik meer stuk aan m`n wagen dan dat ik er plezier van beleef. wat ik erg zonde vind en ook met het gladde weer is het gewoon weg te gevaarlijk om rond te rijden in m`n turbo. (veel gladde wegen in rotterdam met name door de tram railzen)
opdit moment aan het kijken naar een clio 1.6 16v of een clio cup rs. Als het goed is deze week al informatie inwinnen bij VKV Alexander. voor een nieuwe clioko
Clio 2 1.6 16v is toppie, veel aanbod, leuke prijzen.5gt8vturbo schreef: opdit moment aan het kijken naar een clio 1.6 16v of een clio cup rs. Als het goed is deze week al informatie inwinnen bij VKV Alexander. voor een nieuwe clioko
Krijg je geen spijt van. Clio 3 is te zwaar voor die motor.
Ben benieuwd wat het wordt.....

clio 2 phase 2 1.6 16v dynamique 'H&R'
-
heb besloten en het wordt toch de clio gt 1.6 16v. helaas omdat de rs cup net buiten het budget viel.
nu alleen kijken wat ik met mijn turbootje ga doen, ik denk dat ik spijt krijg als ik hem verkoop maar 2 keer in het jaar er mee rijden is ook geen optie. dit vind ik gewoon zonde. en om daar dan weer alle ellende voor op m`n nek te halen heb ik eigenlijk ook geen zin in. daarin tegen heb ik ook geen zin dat mijn auto naar een nog grotere wegpiraat gaat dan ik en hij afgetrapt gaat worden. dilemma`s
ook heb ik de prijzen gezien die voor een turbo gegeven worden en vind ik eigenlijk belachelijk. een afgetrapte sl vol roest vragen ze 800 voor en een nette gt geven ze 1800 voor echt belachelijk.
voor een goed bedrag issie te koop maar ik denk dat ik hem in een stalling ga zetten. en dan verder kijk alsie een oldtimer is.
dus mocht iemand een goede nette turbo willen kopen en denkt mij over te kunnen halen pm me maar
nu alleen kijken wat ik met mijn turbootje ga doen, ik denk dat ik spijt krijg als ik hem verkoop maar 2 keer in het jaar er mee rijden is ook geen optie. dit vind ik gewoon zonde. en om daar dan weer alle ellende voor op m`n nek te halen heb ik eigenlijk ook geen zin in. daarin tegen heb ik ook geen zin dat mijn auto naar een nog grotere wegpiraat gaat dan ik en hij afgetrapt gaat worden. dilemma`s

ook heb ik de prijzen gezien die voor een turbo gegeven worden en vind ik eigenlijk belachelijk. een afgetrapte sl vol roest vragen ze 800 voor en een nette gt geven ze 1800 voor echt belachelijk.
voor een goed bedrag issie te koop maar ik denk dat ik hem in een stalling ga zetten. en dan verder kijk alsie een oldtimer is.
dus mocht iemand een goede nette turbo willen kopen en denkt mij over te kunnen halen pm me maar
-
5gt8vturbo schreef:Aangezien het een week is voordat het grote project gaat beginnen nu ff een topic er over(foto`s volgen). mijn 5je heeft aardig wat roest wat allemaal behandeld gaat worden.
* alles afbouwen
* nieuw achterscherm
* nieuwe parafaan
* nieuwe bumper steunen (driehoekjes)
* rolkooi spuiten en vast lassen.
* roest onder dashboard behandelen
* nieuwe bumper en spiegels
* spuit klaar maken (plamuren, schuren, primer)
* bekleding, vloerbedeking en dashboard reinigen en behandelen
* spuiten (kleur 495)(bij renault)
* alles tecktileren
* en weer opbouwen
* taxeren
en gister op de kop getikt (na lang zeuren toch kunnen kopen.) een 70mm custom made uitlaat vanaf de turbo naar achter van rvs.
foto`s volgen. Dit alles moet binnen 2maanden gerealiseerd worden en voor augustus hoop ik er weer mee te rijden. alles gebeurt in de avond uren dus vandaar dat het een beetje lang duurt.