En daar ga je al je tuningsrommel voor verkopen ?? mhhhh dikke auto (tis en blijft smaak, ik vind het namelijk ook niet echt je van het) zonder snelheid.... ook een combinatieThijs RSI schreef:Tis een body kitMatthijs schreef:Maik had ik ook al begrepen....... maar uhhhhh stom misschien maar je zit met rechtse besturing tochof laat je hem ombouwen naar linkse besturing ??
![]()
[mee eens mening]Tom schreef:[mening] Ik vind het absoluut geen porum. Ik heb een hekel aan die zogenaamde lage auto's. Eerst hoog je ze 10 cm op door er 17" onder te proppen en vervolgens kom je er achter dat dat geen pan is. Wat er dan gebeurd is sneeuwschuivers monteren in plaats van de o zo mooie GTT bumpers. Geef mij dan maar Duitse tuning [/mening]
In jouw oogpunt snap ik dat zeker, hadden we het destijds nog over weet je nogbruno @af schreef:jaja, het is al goed ... smaken verschillen ... Ik zou persoonlijk ook voor een standaard 5je gaan, maar zeg nou eerlijk : Waarover gaat er het meeste gepraat worden wanneer ik een standaard gtt voor de deur zet, of zo een gemodificeerde ??? Voor de hand liggend antwoord denk ik ...
Maik (WOOFER) schreef:ik zou het niet weten
weet jij het ?
Jean Paul, Thijs , Robert Db ??
Haha ik ookjochem de haas schreef:Maik (WOOFER) schreef:ik zou het niet weten
weet jij het ?
Jean Paul, Thijs , Robert Db ??
ja maik ik weet het al wel maar ik zal niets zeggen .![]()
ja ik weet het echt
Mij boeit het niet zoveel als je er maar blij mee bentMaik (WOOFER) schreef:![]()
![]()
![]()
dan weten jullie nog meer dan ikke :hahah:
Tenzij je het een en ander weet, zoals sommige hier. Maarja de wind kan altijd nog een andere richting aannemen, Maik kennende kunnen we het een en ander verwachten maar dat zei ik ook al in mijn vorige postsRobert dB. schreef:geduld is een schone zaak.
Ow dit is een leuk spelletjeMaik (WOOFER) schreef:Jongens ik weet wel wie hem wel heeft, maar ik ben het i.i.g niet..
weer 1 keuze minder
Maik (WOOFER) schreef:oja is dat zo matthijs ???
dan weet jij echt meer dan ikwhahahah
Maar wel iets waar er straks 2 van zijn-Ray- schreef:en ook geen engelse ktec demo auto.