En jah volgend jaar zullen de premies ook wel omhooggaan maar dat is bij iedereeen dan zo.. Hij heeft het wel een beetje voorgerekend voor mij, maar jah je weet hoe dat gaat bij verzekeringsmaatschapijen
[R5GTT]vraagje gewicht auto
-
ik heb me helemaal suf gebeld.. ik weet edht niet waar ik het anders nog moest zoeken. dus ik ben al blij met deze premie.
En jah volgend jaar zullen de premies ook wel omhooggaan maar dat is bij iedereeen dan zo.. Hij heeft het wel een beetje voorgerekend voor mij, maar jah je weet hoe dat gaat bij verzekeringsmaatschapijen
don't be a fool, wrap your tool
Anders had je ipv bellen eens op http://www.wellowell.nl moeten kijken kan idd wel goedkoper namelijk, maar niet superveel denk ik (premie is ook regio afhankelijk)
Wat het vermogen betreft...verzekering GTT scheelt niet eens zoveel van een gewone 5! Denk dat het erg verschild per maatschappij!
Wat het vermogen betreft...verzekering GTT scheelt niet eens zoveel van een gewone 5! Denk dat het erg verschild per maatschappij!
-
Rij maar eens met een vrachtwagen met 50 km uur tegen een golf aan en doe dit vervolgens met een 5je, denk dat die vrachtwagen meer schade aanricht!
Dat moet je NOOIT met een vijfje doen!!!
ALTIJD een vrachtauto voor gebruiken!!!
want:
-de golf is ZEKER PLAT

en
-je mooie vijfje blijft HEEL!!!!!
-
:-*
Via de site wellowel kun je geen verzekering afsluiten.. omdat de acceptatie achteraf wordt bekeken en daar weigeren ze je gewoon..
Ik zit nu bij london verzekeringen.. Prima zo!! beetje duur het eerste jaar, maar dat krijg je als je een GTT wilt rijden als je 19 bent met 0 aantoonbare schadevrije jaren.
Via de site wellowel kun je geen verzekering afsluiten.. omdat de acceptatie achteraf wordt bekeken en daar weigeren ze je gewoon..
Ik zit nu bij london verzekeringen.. Prima zo!! beetje duur het eerste jaar, maar dat krijg je als je een GTT wilt rijden als je 19 bent met 0 aantoonbare schadevrije jaren.
Zuus is dat, de mijne is ook een originele Hollander geweest, maar door het grijze kenteken issie in 1995 teruggekeurd naar geel en heb ik een nieuw kenteken...
En dan hebben ze em ook nog eens gewogen op 880 kilo, waardoor ik nu 12 euro meer betaal per kwartaal.
Op zich geen echte ramp, maar wel jammer.
Wat kost zo'n herkeuring? Als het niet teveel is sjees ik ook ff naar Alkmaar
En dan hebben ze em ook nog eens gewogen op 880 kilo, waardoor ik nu 12 euro meer betaal per kwartaal.
Op zich geen echte ramp, maar wel jammer.
Wat kost zo'n herkeuring? Als het niet teveel is sjees ik ook ff naar Alkmaar

-

ff kijken....oww ik kan het zo snel niet vinden, maar het was in de 6euro dus dat is niets natuurlijk.
Vervolgens stuur je dat rapport op naar de RDW en dan veranderen zij dat voor je.. (ik dacht dat dat geheel kostenloos was, maar dat weet ik niet zeker)
Het kan je een hoop geld besparen, ik betaal nu namelijk 244 euro per jaar, terwijl ik maar 140 hoor te betalen (zo ongeveer dan)
Maar kortom het is zeker de moeite om je auto daar te laten wegen.. het is zo goedkoop omdat het geen herkeuring is. Ze zetten alleen je auto ff op de weegbrug en dan printen ze dat ff voor je uit. Dus het viel mij nog alles mee dat het maar 6-7 euro kost.. daar heb je wel een ritje naar alkmaar voor over toch?? het kan je een hoop geld besparen!!