sorry, wie vliegt eruit????????sorry dat moest eruit
Laatst gewijzigd door Pieter op vr 6 jul 2001 17:58, 1 keer totaal gewijzigd.
-
jullie zijn de echte fans , stelletje relnichten!!!!!!!!!!!!!
<b></b>
<b>
MOD
</b>Daag me vooral niet uit...<b>
Laatst gewijzigd door cliomaniac op vr 6 jul 2001 19:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Count me in!!!!!
En wat iedereen al zei, geen discussie hier houden. Wordt alleen maar moeilijker om te tellen.
En wat iedereen al zei, geen discussie hier houden. Wordt alleen maar moeilijker om te tellen.
He Cliomaniac doe eens relax man. Waar slaat dit op man. De club is nog niets eens een feit en jij maakt je al druk. Nogmaals HAAL DIEP ADEM EN TEL TOT 10 
Laatst gewijzigd door catrinus op vr 6 jul 2001 23:00, 1 keer totaal gewijzigd.
hij maakt zich zo druk omdat hij zich afvraagt of hij lid mag worden...
Laatst gewijzigd door Pieter op vr 6 jul 2001 22:21, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Ok, het is JA!!!! Zo goed Martijn???On 2001-07-05 22:50, Tackinardie wrote:
Zoals ik al 2x gezegd heb dit is niet om een discussie te voeren maar als info, het is ja of nee.
De discussie is allang gevoerd.
Ja
Ja.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
JA
- Bas
- Bestuurslid
- Car: Clio IV RS
Ja, maar dat wisten jullie al
Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
ja
Nee natuurlijk niet bindend, het gaat erom een idee te krijgen, thanx voor de duidelijke antwoorden JA/NEE. 

<font color=blue>Ik wil wel bij het clubbie. Alleen dat deel over de contributie moeten jullie nog maar ff goed bespreken. Ik denk dat als je iets gaat organiseren en het kost geld, je dan gewoon iets betaald.
Van mij hoeft het ook niet zo officieel.
Van mij hoeft het ook niet zo officieel.
Komt goed, moeten we ff rustig bespreken. Tot Morgen, Toch?
Trouwens, Jetab , heb jij nog een rechter steekas voor mij?
Trouwens, Jetab , heb jij nog een rechter steekas voor mij?
Laatst gewijzigd door Anonymous op za 7 jul 2001 17:22, 1 keer totaal gewijzigd.
-
renault is relaxt ik haat alleen kontstant dat gezeik van sommige die het allemaal zogoed weten deze site is handig maar jongens wat met die waarschuwingen? try me kick me out en ik kom terug onder andere naam ik dacht dat jullie fans waren en dat zijn de meeste ook maar zo'n megaul in een laguna, get yourself a life or buy a life!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
<b></b>
<b>
MOD
</b>En toen was mijn geduld op. Dahaag.<b>
Laatst gewijzigd door cliomaniac op za 7 jul 2001 18:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Effe een paar dingen mensen.
1. Laten we het gezellig houden hier
2. Jullie hebben allemaal een sticker op je ruit met ~Respect is everything~ nou echt respect noem ik dit niet
3. Cliomaniac wat een ongeloofelijke lul ben jij!! Beetje tof gaan lopen doen hier. Ploegah heeft tot nu toe al meer voor rtc gedaan als jij in heel je leven zal doen. En als het aan mij ligt had ik je er allang afgekickt.
1. Laten we het gezellig houden hier
2. Jullie hebben allemaal een sticker op je ruit met ~Respect is everything~ nou echt respect noem ik dit niet
3. Cliomaniac wat een ongeloofelijke lul ben jij!! Beetje tof gaan lopen doen hier. Ploegah heeft tot nu toe al meer voor rtc gedaan als jij in heel je leven zal doen. En als het aan mij ligt had ik je er allang afgekickt.
5 GT Turbo '88 GT5
Ja cliozeur hou eens op met zeiken ik heb respect voor die jongens die zo bezig zijn met rtc maar niet voor jou. Ga op een andere site zeuren. Shit man zit ik me weer op te winden om zo`n dom figuur
-----------------
Eat my dust
-----------------
Eat my dust
Laatst gewijzigd door catrinus op za 7 jul 2001 17:40, 1 keer totaal gewijzigd.
jongens stay cool,laten we mekaar nou niet gaan provoceren,we komen er samen wel uit,en cliomaniak chill out men,doe nou ff rustig ik snap niet waarom je nou ineens op ploegah en de rest zit te dissen ,wat hebben deze mensen jouw gedaan ??????????
groetjes marco
groetjes marco
- Bas
- Bestuurslid
- Car: Clio IV RS
Marco,
Hij kan helaas geen antwoord meer geven want ik heb hem van de site geknikkerd. Dit gaat o.a. op IP en Nickname, dus voorlopig zijn we van hem verschoond als het goed is.
En nu ga ik een hapje eten en me met zinnigere dingne bezighouden.
Hij kan helaas geen antwoord meer geven want ik heb hem van de site geknikkerd. Dit gaat o.a. op IP en Nickname, dus voorlopig zijn we van hem verschoond als het goed is.
En nu ga ik een hapje eten en me met zinnigere dingne bezighouden.

Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
<font color=blue>Tack, steekassen zat...
Kan iemand mij kort uitleggen waarom die gozer zo'n lul is? ik heb volgens mij iets gemist.
Kan iemand mij kort uitleggen waarom die gozer zo'n lul is? ik heb volgens mij iets gemist.
Relluh !!!!!!!!!!!
Wanneer moet ik de contributie betalen ?

ik wil zeker lid worden.
Mzzl Peter's 16v
Wanneer moet ik de contributie betalen ?

ik wil zeker lid worden.
Mzzl Peter's 16v
Hoi,
Ben ff een tijd weggeweest. (A'dam). Maar kom je terug, dan lees je dit. Al die discussies moeten gevoerd kunnen worden lijkt me, maar respect is everything. Perfecte actie Bas !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Later! en veel plezier morgen bij de BBQ en ik zal ff duimen voor mooi weer.
Ben ff een tijd weggeweest. (A'dam). Maar kom je terug, dan lees je dit. Al die discussies moeten gevoerd kunnen worden lijkt me, maar respect is everything. Perfecte actie Bas !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Later! en veel plezier morgen bij de BBQ en ik zal ff duimen voor mooi weer.
Bij jullie was het toch lekker weer ofnie? als jullie nou met z'n alle ff richting Zuid-Holland blazen komt het wel goed 
Nou ja, "bijna" familie. Ik zal het ff uitleggen: mijn "schoonmoeder" wordt morgen 50, ja,ja. En zoals dat gaat met "schoon"moeders nemen ze het je hele leven kwalijk als je niet komt. want op dat moment hebben ze opeens een olifantengeheugen. Vandaar dus.
Ik heb "familieverplichting" neergezet omdat ik een gruwelijke hekel heb aan het woord: schoonmoeder. (niet aan haar hoor !!!).
(nu heb ik het "woord" toch nog 3 keer moeten tikken, Shit)
Ik heb "familieverplichting" neergezet omdat ik een gruwelijke hekel heb aan het woord: schoonmoeder. (niet aan haar hoor !!!).
(nu heb ik het "woord" toch nog 3 keer moeten tikken, Shit)