Denk alleen niet dat ze dan nog met 2en naast elkaar in me garage zullen geraken.

Als er al iemand een bedrijfje weet in Belgïe die deze levert, laat het me ff horen.
Tuning is afzien hekevinb schreef:Het gaat hier toch over hetzelfde niet?
http://www.renault-tuning.com/en/forum/ ... 03#1180603
1.458 ??
slik....
Ik vind eigenlijk deze prijs nog spotgoedkoop, als je bekijt hetgeen je ervoor terugkrijgt .kevinb schreef:1.458 ??
slik....
bruno @af schreef:Ik vind eigenlijk deze prijs nog spotgoedkoop, als je bekijt hetgeen je ervoor terugkrijgt .kevinb schreef:1.458 ??
slik....
daar heb je natuurlijk ook wel gelijk in, maar dit soort bedragen zijn toch relatief gezien zeer grote investeringen in een auto als een GTTbruno @af schreef:dit is altijd zo met tuning (of restauratie)
hoe leg je anders uit dat iemand een oldtimer restaureert, en daar massa's geld inpompt, deze zal waarschijnlijk (uitgezonderd sommige gevallen) ook nooit meer waard zijn dan er ingestoken is (buiten de mentale waarde dan ...)
Niet de ramen vergeten dicht te draaien, anders pomp je jezelf helemaal lamkevinb schreef:voor die prijs zal ik men fietspomp wel is op men uitlaat zetten ,en net zo lang pompen tot hij ok zo opgeblazen is!