monteren brede achterschermen

Alles wat te maken heeft met plaatwerkerij en het interieur
kevinb
Contacteer:

Viel dat nog niet op die meeting in De Meern hoeveel keer ik er rondgedraaid ben? Dat wil ik al lang!

Denk alleen niet dat ze dan nog met 2en naast elkaar in me garage zullen geraken.
:(
Als er al iemand een bedrijfje weet in Belgïe die deze levert, laat het me ff horen. :wink:
kevinb
Contacteer:

Het gaat hier toch over hetzelfde niet?

http://www.renault-tuning.com/en/forum/ ... 03#1180603

1.458 € ??
slik....
Nick (germanstyle)

kevinb schreef:Het gaat hier toch over hetzelfde niet?

http://www.renault-tuning.com/en/forum/ ... 03#1180603

1.458 € ??
slik....
Tuning is afzien he :wink:
kevinb
Contacteer:

voor die prijs zal ik men fietspomp wel is op men uitlaat zetten ,en net zo lang pompen tot hij ok zo opgeblazen is! :p
bruno @af
Contacteer:

kevinb schreef:1.458 € ??
slik....
Ik vind eigenlijk deze prijs nog spotgoedkoop, als je bekijt hetgeen je ervoor terugkrijgt . 8)
Tom
Moderator
Car: MB

maar als je het dan weer afzet tegen de dagwaarde van de gemiddelde auto's hier dan is het een absurd hoge prijs die je er voor moet betalen :p
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
bruno @af
Contacteer:

dit is altijd zo met tuning (of restauratie)
hoe leg je anders uit dat iemand een oldtimer restaureert, en daar massa's geld inpompt, deze zal waarschijnlijk (uitgezonderd sommige gevallen) ook nooit meer waard zijn dan er ingestoken is (buiten de mentale waarde dan ...)
tyberium
Contacteer:

Je krijgt er niet veel voor terug voor die euroz;..8 stukjes kunstof die je zelf op je metalen frame moet monteren. Alle delen moeten ook nog s geprimed worden. Je kunt de plastic delen over je orginele kappen heen zetten en volpleuren met vulschuim, maar daz ook ni alles. je koopt die dingen immers ook om gewicht te verliezen. scheelt zo 50-100 kilo aan kappen. Dan word t pas interresant met pk/kg verhouding. Nu nog een plaatwerker zo gek krijgen die orginele platen te vervangen met deze kunstoffen.
tyberium
Contacteer:

En ik ben baaizeweej al zo'n beetje 9000 euro kwijt aan m'n 86 Ph1..maar da's ook te zien onder de kap. ik kan alleen hier geen pics plaatsen met geocitie account geloof ik. Kijk maar s op m'n site (come.to/tyberium) op de 'history' link om te kijken wat een beetje revisie van je motorische gedeelte kost. Ik was zelfs zo gek om een totaal nieuw blok te laten bouwen in frankrijk door Renault..probeer dat maar s te toppen ;)
kevinb
Contacteer:

bruno @af schreef:
kevinb schreef:1.458 € ??
slik....
Ik vind eigenlijk deze prijs nog spotgoedkoop, als je bekijt hetgeen je ervoor terugkrijgt . 8)

Je zal waarschijlijk ook wel een hoop kits hebben die een pak meer kosten,
Maar bij mij moet het een hobby blijven, het carrosseriewerk dat ik aan men 5 al gedaan heb, heeft me nog geen frank gekost,
buiten de luchthapper, en een nieuwe motorkap.
Omdat ik ook alles zelf doe, en nu zo in 1 maal 1.500€ neertellen, vindt ik wat veel van het goede.

Begin binnekort aan die cabrio, zal waarschijnlijk ook nog wat geld in kruipen, motorisch dan,
en als ik 3/4 of meer van men pré aan men autoke ga hangen , dan stop ik er wel mee.

Vind het een prachtige kitt, maar hier wat verder staat een prachtige spaanse villa, en die wil ik ook al lang!

Misschien ooit?
Tom
Moderator

bruno @af schreef:dit is altijd zo met tuning (of restauratie)
hoe leg je anders uit dat iemand een oldtimer restaureert, en daar massa's geld inpompt, deze zal waarschijnlijk (uitgezonderd sommige gevallen) ook nooit meer waard zijn dan er ingestoken is (buiten de mentale waarde dan ...)
daar heb je natuurlijk ook wel gelijk in, maar dit soort bedragen zijn toch relatief gezien zeer grote investeringen in een auto als een GTT
Steven
Car: M536

kevinb schreef:voor die prijs zal ik men fietspomp wel is op men uitlaat zetten ,en net zo lang pompen tot hij ok zo opgeblazen is! :p
Niet de ramen vergeten dicht te draaien, anders pomp je jezelf helemaal lam :D
tyberium
Contacteer:

Keb dat geld op 430 euro na (voor velgen) gebruikt voor de motorische aanpassingen (inclusief een nieuwe motor van laten bouwen in viva la Frankrijk. kijk maar s op m'n site (come.to/tyberium) en kijk niet te lang naar de history pagina; zakt je de moed van in de schoenen :).
Tom
Moderator

leuke site, maar die 7,4 geloof ik niet zo in. (7,8 of 8,0.........daar verschillen de meningen nog in)
tyberium
Contacteer:

Tuurlijk wel...standaard 7,8 sec. Haal het reservewiel en antipercolatiesysteem er af en je hebt weer 1/10e winst op je tijd. Powerclutch van Sachs® erop voor een knalstart, greenfiltertje, Magnecors en Devil uitlaat en weer 2/10e winst. nieuwe aandrijfassen en slecht 15 liter in de tank voor de laatst 1/10e.
Nu met nieuwe motor zit ik nog veeeeel lager dan (minder wrijving) dus...Binnenkort ff weer klokken. :)
Met 7,4 houd ik het nog heel bescheiden. De meesten die ik ken zitten onder de 7,3 sec met oud blok en kaal interrieur.
Plaats reactie